Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
12Next
Return to list New
2935
View
32
Reply

[Dunia] Pasangan PJJ Kini Boleh Berciuman Walaupun Berjauhan

[Copy link]

Author: Remyda    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 11-1-2019 11:01 PM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
leav by leav   January 10, 2019  
Mirror.co.uk

Ujian yang paling sukar bagi dua orang yang berwaspada pasangan adalah dipisahkan oleh jarak. Mendengar suara dan melihat wajahnya, masih boleh diatasi melalui telefon dan FaceTime. Tetapi bagaimana dengan ciuman?

The Kissinger adalah peranti yang telah melalui penyelidikan di makmal universiti dalam beberapa tahun kebelakangan ini. Dengan alat ini, pasangan dapat mencium satu sama lain melalui bantuan sambungan internet, memetik laporan laman Mirror.co.uk

Sarung telefon pintar ini mempunyai pad plastik dilampirkan ke bahagian bawah. Apabila anda meletakkan bibir pada pad, alat ini akan menghantar sensasi getaran yang dihasilkan dari bibir ke The Kissinger yang lain yang digunakan oleh pasangan anda, di mana sahaja mereka berada.


Mirror.co.uk
Berciuman adalah ekspresi yang paling langsung dan universal untuk menunjukkan kasih sayang, kata Emma Yann Zhang yang terlibat dalam membuat The Kissinger.

Ini adalah cara untuk mengekalkan hubungan romantik dalam perhubungan jarak jauh. Selain itu, mencium juga boleh mengurangkan stres, tambah Emma.


Bagaimanapun, pencipta mengakui bahawa alat ini masih tidak sempurna. Untuk permulaan, tempat di mana ciuman itu tidak berbentuk seperti mulut, walaupun dilapisi dengan lapisan tipis seperti bibir. Juga tiada simulasi untuk lidah.

Walau bagaimanapun, mereka menegaskan bahawa alat ini boleh membantu orang yang merindui pasangan mereka. Menurut Emma, langkah seterusnya yang akan dilakukan adalah menambah aroma sehingga anda dapat merasakan sensasi dari mulut kekasih yang mencium anda.

Rate

2

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 11-1-2019 11:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 11-1-2019 11:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Macam set bekam pulak rupa
IMG_2427.JPG
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2019 11:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Mengarut pun ye
Mmm
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2019 11:57 PM | Show all posts
macam bercumbu dengan bibir bawah jah
Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2019 12:04 AM From the mobile phone | Show all posts
Senanglah orang nak Berskandal Jarak Jauh.
Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2019 12:43 AM | Show all posts
Ciptaan manusia itu tak akan sesempurna spt ciptaan Allah swt.  
Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2019 04:19 AM From the mobile phone | Show all posts
Eh x nak la. Terima kasih jelah.
Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2019 05:27 AM From the mobile phone | Show all posts
Pastu set penis vagina plak.utk psgn mengesek pjj agknye.pstu dengan kes maut Kene caz Tepon.merepek sungguh
Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2019 06:30 AM | Show all posts
kalau da advanced nanti bolehlah hantar hologram mcm dlm star wars
Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2019 06:33 AM From the mobile phone | Show all posts
Berbelas tahun dah pjj ni...thank you but no, thank you!
Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2019 08:30 AM From the mobile phone | Show all posts
Huduh nyaa nk taruh kt hp gtu.
Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2019 09:04 AM | Show all posts

Haha

Ni lawak..
Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2019 09:27 AM | Show all posts
Lepas ni akan ada inovasi baru..
Takkan berenti part cium bibir je
Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2019 09:47 AM | Show all posts
nilai tambah utk khidmat phone seks
suara  - RM80
ciuman - tambah lagi Rm50
Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2019 10:00 AM | Show all posts
chup chupp chuupppp
Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2019 10:09 AM From the mobile phone | Show all posts
Cium plastic pon jadi la yer..
Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2019 10:48 AM | Show all posts
cium hinggap bibir je la.. tak boleh kluar lidah
Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2019 10:59 AM From the mobile phone | Show all posts
sesuai utk yg bercinta dgn laki orang  .


Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2019 02:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Dulu zaman ym bila send kiss tu pun amboih dah bergegar iman tau..berbunga jer rasa..ni siap fefeling kena cium plak, nampak sangat ada skandallll..
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
1.722363s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list