Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
3312
View
53
Reply

[Tempatan] Geng Bawang Malaysia Menundukkan Israel

[Copy link]

Author: Remyda    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Post time 11-1-2019 11:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Apa yang hebat dengan membawanya ini...iols harus tahu bahwa negara Yahudi Israel dan kerajaan Malaysia adalah sama dan serupa.   Dua-duanya dua negara menganut paham agama dalam mendefinisikan bangsanya ...agama Yahudi untuk bangsa Yahudi Israel dan agama Islam untuk bangsa Melayu.  Paling istimewa .  Kedua-duanya dua bangsa mengklaim dirinya bangsa yang paling suci mulia sehingga patut diperlakukan istimewa di dalam konstitusi negaranya masing-masing.   Ketuhanan Yahudi vs Ketuhanan Melayu...
Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2019 12:35 AM | Show all posts
nusaraya replied at 11-1-2019 11:39 PM
Apa yang hebat dengan membawanya ini...iols harus tahu bahwa negara Yahudi Israel dan kerajaan Malay ...

well some says
melayu ni the lost tribe of israel
some say la

Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2019 12:44 AM From the mobile phone | Show all posts
Maknanya, rakyat masih sukung  Madey
Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2019 12:55 AM | Show all posts
malaysia, land of the bawangs
Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2019 01:20 AM From the mobile phone | Show all posts
Yahudi boleh bangga dgn Einstein melayu boleh bangga dgn geng membawang.
Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2019 01:41 AM | Show all posts
Hahaha patt ad competition bab 'membawang' ni....msti Malaysia bleh menang pny
Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2019 01:45 AM From the mobile phone | Show all posts
Hebat bwg malaysia yinnih
Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2019 07:16 AM From the mobile phone | Show all posts
We may not be able to save the Palestine but we can at least make the Jewish cry...
Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2019 08:37 AM From the mobile phone | Show all posts
Betullah tu. Rakyat Malaysia memang juara membawang, menggosip, memfitnah, menyebar berita palsu, menghina, menyibuk hal orang,etc di media sosial.

Hanya mampu jadi pengguna sahaja dan tak mampu mencipta.
Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2019 12:30 PM From the mobile phone | Show all posts
The untouchable bawangs
Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2019 12:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Rajawali replied at 11-1-2019 08:40 PM
Tahniah..rakyat Malaysia mmg champion bab mengeji,mengumpat,mencerca,menganjing,membawang..bla bla b ...

Harness your natural strengths gitu
Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2019 12:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Yang ironinya bawang takde pun di Malaysia. Semua bawang yang jual kat Malaysia semua bawang import, bawang India, bawang Holland
Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2019 12:50 PM From the mobile phone | Show all posts
nusaraya replied at 11-1-2019 11:39 PM
Apa yang hebat dengan membawanya ini...iols harus tahu bahwa negara Yahudi Israel dan kerajaan Malay ...

Bangsa Melayu tak rompak tanah org dan buat halau tuan rumah.
Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2019 01:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Maka dgn ini dunia dapat lihat power nya bawang di malaysia...dan harap Jgn sampai Malaysia di ban jadi host sukan international ....
Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2019 01:28 PM From the mobile phone | Show all posts
cepheid replied at 12-1-2019 12:37 PM
Yang ironinya bawang takde pun di Malaysia. Semua bawang yang jual kat Malaysia semua bawang import, ...

Bawang malaysia banyak dtg China, Indonesia dan India
Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2019 01:28 PM From the mobile phone | Show all posts
abadi84 replied at 12-1-2019 12:50 PM
Bangsa Melayu tak rompak tanah org dan buat halau tuan rumah.

Sebab takat membawang je...depan2 terkincit makcik bawang tu semua
Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2019 02:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Heyy jangan makan bawang banyak ketiak masyam!
Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2019 02:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Tidak ada negara Israel, oleh itu tidak ada rakyat Israel. Kalau nak bertanding juga, pastikan kerakyatan yang ada negara.
Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2019 02:36 PM From the mobile phone | Show all posts
dani-rox replied at 12-1-2019 12:55 AM
malaysia, land of the bawangs

xpayah susah2 nk drop bom..kite drop bawang je chuols
Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2019 02:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Malaysia.Doom replied at 12-1-2019 01:28 PM
Bawang malaysia banyak dtg China, Indonesia dan India

bawang holland dr holland ke?? ke tanam dkt negara lain tp yg jrnis holland la..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.074324s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list