Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
1553
View
17
Reply

Orang Ramai Terkejut, Wanita Koma Selama 14 Tahun Tiba-Tiba Melahirkan Anak

[Copy link]

Author: taniabecks92       Show all posts   Read mode

Author
Post time 7-1-2019 01:01 PM | Show all posts |Read mode
Semi koma atau kondisi vegetatif merujuk kepada keadaan di mana pesakit itu tidak sedarkan diri. Pesakit juga tidak tahu apa yang berlaku pada dirinya serta persekitarannya. Namun, kadang-kala tindakan reflek boleh berlaku ke atas pesakit, misalnya mengerang, membuka mata dan menggerakkan tangan.

Di Phoenix, Amerika Syarikat, seorang pesakit wanita yang mengalami semi koma selama 14 tahun di Pusat Penjagaan Kesihatan Hacienda mengejutkan orang ramai apabila tiba-tiba melahirkan anak.


Berikutan itu, siasatan salah laku seksual telah dijalankan bagi mencari pesalah rogol yang telah mengambil kesempatan ke atas pesakit itu.




Gambar Hiasan


Menurut laporan, pekerja di pusat kesihatan itu tidak menyedari bahawa pesakit tersebut mengandung sebelum ini. Mereka hanya mengetahui pesakit itu sedang melahirkan anak apabila terdengar bunyinya mengerang kesakitan. Seorang jururawat membantu dalam proses bersalin itu.


Akibat dari kejadian itu, pekerja lelaki tidak lagi dibenarkan masuk ke bilik pesakit wanita tanpa ditemani mana-mana pekerja wanita di pusat tersebut. Langkah keselamatan juga telah diarah supaya diperketatkan lagi.




Nampaknya, di mana-mana pun sudah tak selamat bagi wanita. Semoga kejadian seperti ini tidak lagi berulang dan harapnya pihak hospital di mana-mana sekali pun mengambil langkah keselamatan bagi memastikan pesakit kekal selamat. -CARI

Rate

2

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 7-1-2019 01:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Kesiannya. Dah la koma. Kena rogol pulak. Macam susah je nk cari perogol tu. Binatang betul la
Reply

Use magic Report

Post time 7-1-2019 02:58 PM | Show all posts
Orang koma tiba2 mengerang kesakitan, lepas bersalin tu dia koma balik ke?
Reply

Use magic Report

Post time 7-1-2019 05:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Babi jantan yg rogol dia
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2019 12:34 AM | Show all posts
celaka betul
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2019 12:47 AM From the mobile phone | Show all posts
Kesiannye...ibu kesian.anak pon kesian.siallaaa jantan xguna amik ksempatan cmtu.g mati la sana!!!
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2019 09:39 AM From the mobile phone | Show all posts
negara kokesen pun ada jantan tak bertamadun rogol pompuan??
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2019 01:43 PM | Show all posts
dunia akhir zaman
Reply

Use magic Report

Post time 25-1-2019 10:44 PM | Show all posts
jahat gila. may you rot in the jail
Reply

Use magic Report

Post time 8-2-2019 01:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Ye la lepas beranak tu dia jaga balik ke koma?
Reply

Use magic Report

Post time 8-2-2019 05:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Lps beranak sambung koma ke
Reply

Use magic Report

Post time 8-2-2019 05:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Kill Bill ...
Reply

Use magic Report

Post time 22-3-2019 03:18 PM From the mobile phone | Show all posts
kesiannye....mesty dia nangis je dlm koma..huhu
Reply

Use magic Report

Post time 22-3-2019 05:29 PM | Show all posts
Mcm cerita asal dongeng kafirun - sleeping beauty
celaka tul jantan yg rogol tuh, apasal tak di komakan saja anu tu
Reply

Use magic Report

Post time 22-3-2019 06:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Bukti org jahat ada di mana2
Reply

Use magic Report

Post time 22-3-2019 07:15 PM | Show all posts
anak tu hitam ke putih-
Reply

Use magic Report

Post time 22-3-2019 10:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Meols dlu ada kwn eksiden koma 2bln lebih. Ms koma sheols ckp sheols period mcm biasa n tiap kali period adik sheols yg akn bantu bersihkan n tukar pad. Meols ingt koma ni mmg sume pon stop kecuali nafas je ada.Dlm kes ni logik sgt klo pesakit koma bthun2 tibah boleh mngandung sbb subur n period tiap bulan.Jantan yg rogol pesakit koma ni mmg celaka. Sian pmpuan tu
Reply

Use magic Report

Post time 22-3-2019 10:09 PM From the mobile phone | Show all posts
sudah di tangkap pun penjenayah ....
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.112719s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list