JAWATAN KOSONG! Jadi penulis freelance kami dan berpeluang menang hadiah wang tunai berjumlah RM300! Klik sini > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
Search
12Next
Return to list New
2442
View
27
Reply

[Dunia] Superhero ' The Flash ' Tertawan Dengan Gadis Kacukan Sabah - Kadazan

[Copy link]

Author: Remyda    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 6-1-2019 07:37 AM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Edited by Remyda at 6-1-2019 07:38 AM

Buat penggemar filem adiwira watak The Flash ini sudah tentu tidak asing lagi. Dengan memakai kostum adiwira warna merah, Thomas Grant Gustin, 27, atau lebih dikenali sebagai Barry Allen a.k.a. Flash the superhero, telah melangsungkan perkahwinan bersama gadis pilihan hatinya pada 15 Disember yang lalu dalam sebuah majlis tertutup di Los Angeles, California, Amerika Syarikat. Berita gembira ini turut dikongsi oleh pelakon tampan ini di laman Instagram miliknya.

Apa yang lebih menarik, suri yang beraja di hati Grant ini adalah seorang gadis kacukan Sabah-Kadazan, Andrea Thoma, 29 tahun. Siapakah gadis jelita dan memiliki bentuk tubuh idaman setiap wanita ini sehingga mampu menawan hati Superhero The Falsh? Andrea merupakan anak kepada pasangan suami-isteri Judy Thoma dan James Thoma.

Anak kedua daripada tiga orang adik-beradik ini telah dilahirkan di Ohio, Amerika Syarikat dan mempunyai Ijazah Kedoktoran dalam Terapi Fizikal. Ini yang baru dikatakan beauty with brain kan? Bertugas sebagai Juru Terapi Fizikal di Amerika Syarikat, wanita cantik ini mempunyai pengikut di laman Instagram seramai 530 ribu. Pengikut yang ramai itu telah membuatkan wanita cantik ini sering mendapat perhatian netizen. Ditambah pula apabila berjaya menambat hati pelakon adiwira kesayangan ramai ini.

Fakta Tentang Andrea; wanita ini mempunyai horoskop Cancer. Bercakap soal makan pula Andrea seperti kedua-dua adik-beradiknya, gemar makan makanan yang dimasak diletakkan belacan, menarik bukan?



Walaupun Andrea ini dilahirkan dan dibesarkan di Ohio, Amerika Syarikat tetapi wanita ini boleh bertutur dalam bahasa Kadazan dan bahasa Melayu. Walaupun tidak berapa fasih tetapi Andrea mampu bercakap dalam dua bahasa ini dengan baik. Andrea beruntung kerana mampu mengekalkan warisan Borneo ini dalam dirinya kerana mempunyai seorang ibu yang menitik-beratkan adat dan budaya mereka.


Kerap-kali juga melihat Andrea pulang ke kampung halaman di Sabah. Mengikut beberapa sumber pasangan ini telah melangsungkan perkahwinan mengikut adat dan budaya Sabah di Kg Kolopis Penampang. Seronok melihat gelagat Andrea menyakat Grant untuk cuba makan raja kepada segala buah, durian. Walaupun Grant seperti tidak dapat menikmati keenakan durian tetapi tetap sporting cuba makan buah yang menjadi kegemaran rakyat Malaysia.



IMG_2137.JPG

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 6-1-2019 07:40 AM From the mobile phone | Show all posts
Foto Perkahwinan
IMG_2136.JPG
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 6-1-2019 07:42 AM From the mobile phone | Show all posts
Lebih ikut muka bapak
IMG_2138.JPG
Reply

Use magic Report

Post time 6-1-2019 07:53 AM From the mobile phone | Show all posts
apasal nampak cengkung bebenor si flash ni masa pakai baju tradisi tu??
Reply

Use magic Report

Post time 6-1-2019 07:59 AM From the mobile phone | Show all posts
awaynepian replied at 5-1-2019 11:53 PM
apasal nampak cengkung bebenor si flash ni masa pakai baju tradisi tu??

dia tak bertugas mmg la cengkung. kalau tengah bertugas kejap.je hilang kejap je hilang
Reply

Use magic Report

Post time 6-1-2019 11:43 AM From the mobile phone | Show all posts
Mat Salleh look
Reply

Use magic Report

Post time 6-1-2019 12:52 PM From the mobile phone | Show all posts
Mat salleh memang syok kat minah kadazan khuens? I pernah terbaca kat ig mat salleh lain, katanya huntung kalo dapat awek kadazan
Reply

Use magic Report

Post time 6-1-2019 12:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Mana ko sumbat iris flash? Sian dia..
Reply

Use magic Report

Post time 6-1-2019 12:58 PM | Show all posts
jangan ada yang buat lawak dia memantat nanti mesti laju macam flash dah lee... tak lawak sial.
Reply

Use magic Report

Post time 6-1-2019 03:20 PM From the mobile phone | Show all posts
lawanye mak dier. flawless.
Reply

Use magic Report

Post time 6-1-2019 08:38 PM From the mobile phone | Show all posts
edee_91 replied at 6-1-2019 12:58 PM
jangan ada yang buat lawak dia memantat nanti mesti laju macam flash dah lee... tak lawak sial.

Choi Edee!

Akak hada baca pasal deyols dolu. Dah nikoh rupanya. Congrats!
Reply

Use magic Report

Post time 6-1-2019 08:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Btw ini bukan berita lama gila nak mampus ka? Patut la macam pernah baca. Since 2017 kot deyols married kata google?
Reply

Use magic Report

Post time 6-1-2019 08:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Cantik nya kejadian..  ada iras2 maya karin.
Reply

Use magic Report

Post time 6-1-2019 08:58 PM From the mobile phone | Show all posts
Basikkk..

Patutlah rasa macam pernah baca
Reply

Use magic Report

Post time 6-1-2019 08:58 PM From the mobile phone | Show all posts
Sabah bosskur
Reply

Use magic Report

Post time 6-1-2019 09:00 PM From the mobile phone | Show all posts
AHMADVW replied at 6-1-2019 08:58 PM
Sabah bosskur

Tahu juga ngko bahasa pilak yah.
Reply

Use magic Report

Post time 6-1-2019 09:08 PM From the mobile phone | Show all posts
dua_chzy replied at 6-1-2019 09:00 PM
Tahu juga ngko bahasa pilak yah.

Terpengaruh boskur, asalnya saya pun tak paham bah
Reply

Use magic Report

Post time 6-1-2019 09:18 PM | Show all posts
dua_chzy replied at 6-1-2019 08:38 PM
Choi Edee!

Akak hada baca pasal deyols dolu. Dah nikoh rupanya. Congrats!

Yeah.. congrats on that part.
Reply

Use magic Report

Post time 6-1-2019 09:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Dl ada baca pasal diorang berdua ni kat forum ni la
Tp masa tu br bertunang
Tahniah dah selamat kahwin!
Reply

Use magic Report

Post time 6-1-2019 10:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Lawa wife dia
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.052988s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list