JAWATAN KOSONG DIPERLUKAN SEGERA! Jana pendapatan dari rumah sebagai penulis freelance kami. Klik sini > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
12Next
Return to list New
2537
View
35
Reply

Elizabeth Tan Nyaris Buka Tinder Untuk Cari 'Boyfriend, Tapi Mujurlah...

[Copy link]

Author: Cari-Azza       Show all posts   Read mode

Author
Post time 27-12-2018 11:44 AM | Show all posts |Read mode




"Ada ketikanya saya terfikir nak buka akaun Tinder untuk cari boyfriend."


Wah! Nampaknya macam terdesak pula Elizabeth Tan atau lebih mesra disapa Lizzy apabila memberitahu dirinya yang terlalu sibuk dengan kerjaya hingga tiada masa untuk bercinta.


Akuinya kepada portal Media Hiburan, dia tidak mempunyai kawan lelaki yang boleh dikatakan rapat dengannya, apatah lagi mencari bayangan seorang suami.


Kredit foto: IG





"Saya jarang keluar rumah. Kalau keluar pun akan ditemani pengurus sahaja. Selesai kerja, saya akan balik dan lepak di rumah."


Meskipun ada yang mahu mendekatinya, namun Lizzy tidak mengambil perkara itu sebagai perkara serius.


"Bayangkan hingga ada ketikanya saya terfikir nak buka akaun cari teman lelaki menerusi aplikasi pintar seperti Tinder, misalnya. Manalah tahu ada yang sesuai jadi teman lelaki."


Bagaimanapun, menurutnya lagi hasrat itu terpaksa dibatalkan apabila memikirkan impak buruk aplikasi tersebut.


"Tapi bila difikirkan balik, tak jadilah nak buat sebab sekarang ni macam-macam boleh viral."


  








Bersama Syafiq Kyle, hero drama lakonan mereka berdua





Antara ciri-ciri lelaki yang menjadi idaman Lizzy pula ialah individu yang gemar dengan falsafah.


"Saya teruja dengan lelaki yang sukakan ilmu dan bidang falsafah. Bagaimana nak tahu? Kena jumpa dululah baru tahu," jelasnya lagi yang pernah mengumumkan untuk berkahwin pada tahun 2020 nanti.


Kredit foto: IG




Mujurlah Lizzy tidak mencari teman lelaki di aplikasi pintar. Rasanya lelaki di sana tidak suka berfalsafah tetapi lebih banyak sampah. - CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 27-12-2018 02:06 PM | Show all posts
Tinder ok lagi.. kalo Grr..der app tu sah2 konfem
Reply

Use magic Report

Post time 27-12-2018 02:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Dia ni tak habis2 lagi isu lelaki..mmg terdesak sgt2 ke?{:question
Reply

Use magic Report

Post time 27-12-2018 02:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Asyik2 nak berlaki.. spesis zuling
Reply

Use magic Report

Post time 27-12-2018 02:31 PM From the mobile phone | Show all posts
katibism replied at 27-12-2018 02:06 PM
Tinder ok lagi.. kalo Grr..der app tu sah2 konfem

grr der tu apa plk? tagged?
Reply

Use magic Report

Post time 27-12-2018 02:35 PM | Show all posts
haih,,,
mana lah silapnya, muka lawa x de laki lg nihhhh
adehdehdeh
Reply

Use magic Report

Post time 27-12-2018 02:37 PM | Show all posts
mcm attention seeker plak dah.citer yg timbul semua sbb pakwe.
gedik nya lah nak pasang apps padahal bersepah je jantan nak ngorat.
Reply

Use magic Report

Post time 27-12-2018 02:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Nk tangkap jerung vvip tp da lobos
Reply

Use magic Report

Post time 27-12-2018 02:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Spicymami replied at 27-12-2018 02:50 PM
Nk tangkap jerung vvip tp da lobos

Opkos la bobos. Sah2 mencari di tinder
Reply

Use magic Report

Post time 27-12-2018 02:55 PM | Show all posts
statement lapar nak berlaki.
Reply

Use magic Report

Post time 27-12-2018 03:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Xue lin aziz sangattttt !
Reply

Use magic Report

Post time 27-12-2018 03:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Euwww low class la pompuan ni. Desperate sgt nak jantan. Ko pegi cari jantan cina la
Reply

Use magic Report

Post time 27-12-2018 03:13 PM | Show all posts
teruk sgt ke kalau main tinder ? tp tinder is sooooo boringg
Reply

Use magic Report

Post time 27-12-2018 03:42 PM | Show all posts
katibism replied at 27-12-2018 01:06 PM
Tinder ok lagi.. kalo Grr..der app tu sah2 konfem

grinder ada tuk les jgk ke?
Reply

Use magic Report

Post time 27-12-2018 03:43 PM | Show all posts
aritu hampir gila, nie cari laki.. dia takde kengkawan ke ? i mean real friends tuk curhat, spend time together.  cam sejenis lonely sgt je.
Reply

Use magic Report

Post time 27-12-2018 03:55 PM | Show all posts
Memilih sngt kot....

X kan x de yg berkenankan sheols
Reply

Use magic Report

Post time 27-12-2018 04:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Lps ni ramai la yg masuk line.. dh up story gh mencari..
Reply

Use magic Report

Post time 27-12-2018 04:46 PM | Show all posts
ninjago replied at 27-12-2018 03:42 PM
grinder ada tuk les jgk ke?

Sah konfem yummah yeljibiti

Reply

Use magic Report

Post time 27-12-2018 04:54 PM From the mobile phone | Show all posts
i sorg je ke yg x suka suara sheols nyanyi? mcm dbuat2.. mluat i dgr
Reply

Use magic Report

Post time 27-12-2018 05:19 PM From the mobile phone | Show all posts
couple jah ngan alvin tan... dah jadi pelakon porno sheols skrg...puas lah kau khuens
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.098659s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list