JAWATAN KOSONG! Jadi penulis freelance kami dan berpeluang menang hadiah wang tunai berjumlah RM300! Klik sini > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
Search
13162
View
150
Reply

Pekin Ibrahim Dan Mona Allen Dah Kahwin? Ini Buktinya...

[Copy link]

Author: Cari-Saiful       Show all posts   Read mode

Author
Post time 7-12-2018 03:56 PM | Show all posts |Read mode
Sebelum ini ramai yang tertanya-tanya siapakah sebenarnya gerangan yang bertakhta di hati Pekin.


Sudah bertahun-tahun gadis tersebut menjadi misteri dan kini semua peroslan sudah terungkai bila Pekin Ibrahim dikhabarkan sudah pun berkahwin dengan pelakon Mona Allen.


Kredit foto: Astro Gempak


Memang senyap-senyap sahaja kerana mereka berdua langsung tidak mendedahkan sebarang tarikh atau memberi banyangan akan berkahwin.


Menurut sumber Astro Gempak, beberapa keping foto yang diterima menunjukkan Pekin dan Mona memakai pakaian pengantin serba putih dan sedang duduk di meja makan beradab.


Foto satu lagi pula menunjukkan papa tanda majlis pernikahan yang tertera nama Pekin dan Mona.


Kredit foto: Astro Gempak


Terdapat juga beberapa keping foto yang katanya dimabil dari majlis berinai Mona.





Kredit foto: Astro Gempak



Beberapa keping gambar yang diperoleh dari Instagram juga menguatkan lagi khabar yang mengesahkan mereka berdua sememangnya sudah bernikah.


Dalam Instagram MUA terkenal. Nad Ismail juga ada memuat naik beberapa gambar Mona yang memakai baju pengantin.


Kredit foto: Astro Gempak



[newsroll]https://www.instagram.com/p/BrEqlAeDvdT/[/newsroll]



Sementara itu, posting terbaharu di IG Mona juga memberikan bayangan yang dia kini sudah memulakan kehidupan baru.


  



Jika benar seperti yang didakwa, tahniah diucapkan kepada Pekin dan Mona. Semoga berbahagia sehingga ke akhir hayat. -CARI
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2018 04:00 PM | Show all posts
uishhhh! baju dengan bunga kat belakang tu lebih kurang
pape pun tahniah la kalau betul!!!
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2018 04:05 PM | Show all posts
Tahniahhh ler.
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2018 04:07 PM From the mobile phone | Show all posts
nape senyap2 ish3 bende "baik" mesti di share. walaupun bukan model international
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2018 04:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Mona rupanya internesyenal model itewww...apapun tahniah...mona pon cun giler
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2018 04:10 PM | Show all posts
whois mona allen btw?
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2018 04:21 PM From the mobile phone | Show all posts
jalfa replied at 7-12-2018 04:09 PM
Mona rupanya internesyenal model itewww...apapun tahniah...mona pon cun giler

Aah.. Dia nak bukak modelling agency..... Dlm drama seribu rindu  
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2018 04:30 PM | Show all posts
CUN JUGAK MONA ALLEN NI
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2018 04:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Kan senang, tak payah propa model luar bagai. Tahniah lah moga pekin lebih tenang.
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2018 04:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Kan senang, tak payah propa model luar bagai. Tahniah lah moga pekin lebih tenang.
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2018 04:36 PM | Show all posts
Dia ni nampak busuk je tapi gf semua lawo-lawo international bak kata heols .... tapi mona ni memang lawa
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2018 04:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Dh dpt sponsor ke?
Iols xdpt nak ikut thread lama tu
Laju bebenor
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2018 04:37 PM From the mobile phone | Show all posts
alhMdulillH congrats
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2018 04:45 PM | Show all posts
sah la ye.. tahniah..
#penantiandecemberberakhir
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2018 04:45 PM | Show all posts
harap dapat sponsor hotel 4 seasons tu ye.. hahahahah
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2018 04:46 PM | Show all posts
tahniah..semoga bahagia selama lamanyaaaaa
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2018 04:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Jelesnyaahh dgn pekin
Busuk2 pun bini lawa
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2018 04:53 PM | Show all posts
mona elen ni model internesonal tu ker?
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2018 04:56 PM From the mobile phone | Show all posts
Tahniah. Selamat pengantin baru pekin mona
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2018 04:56 PM | Show all posts
sudahnya model tempatan jer..apa2 pun tahniah la..semoga berkekalan till jannah..
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2018 04:58 PM | Show all posts
tahniah! semoga bahagia ke anak cucu ye
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2018 04:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Cun jugak si monah ni
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2018 05:01 PM | Show all posts
kenapa muka lelaki tu macam muka susah hati jer?
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2018 05:02 PM From the mobile phone | Show all posts
akhirnya penantian disember sudah berakhir hehehe selamat pengantin baru pekin n mona.
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2018 05:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Berangan ke Iman...dapat ke Munah..
Alhmdulillah....jgn ada yg tak puas ati lg yekks
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.076075s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list