JAWATAN KOSONG! Jadi penulis freelance kami dan berpeluang menang hadiah wang tunai berjumlah RM300! Klik sini > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
Search
123Next
Return to list New
1462
View
51
Reply

[Tempatan] telur ohh telur

[Copy link]

Author: boslava       Show all posts   Read mode

Author
Post time 7-12-2018 03:18 PM | Show all posts |Read mode


kau telur, kau takyah naik la, biar batang je naik







Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2018 03:31 PM | Show all posts
Minggu lepas pi ST Rosham RM12.60. Naik lagi ker ni aduhh..
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2018 03:39 PM From the mobile phone | Show all posts
kalau aku ni dah tentu kembang2 hidung aku rasa bangga.    pasal dah tentu kemampuan ekonomi aku makin naik.


Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2018 03:40 PM | Show all posts
Ini kira mahal ke murah? Aku tak tahu harga pasaran telur....haha
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 7-12-2018 03:45 PM | Show all posts
telur sepatutnya tak naik.

kalau korang rendam dalam air, telur yg fresh akan tengelam.

telur yg dah tak eluk dah rosak, akan terapung.





Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2018 04:20 PM From the mobile phone | Show all posts
ice_sky92 replied at 7-12-2018 03:40 PM
Ini kira mahal ke murah? Aku tak tahu harga pasaran telur....haha

Kira mahal tu dekkkk..... sebelum pru 11 ringgit lebih je dekkkkk.....
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2018 04:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Selalu beli telur tapi tak tengok pula rege...
Tapi kalau orang tegur "banyak beli telur "...
I jawab je...  "biasalah anak ramai "

Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2018 04:26 PM | Show all posts
kat CS Bangi harga Rm12.20 utk gred AA.. gred A harga RM11.90.. mggu ni tak tahu la berapa naik nya pulak
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2018 05:10 PM | Show all posts
ritu beli kt speedmart masih below rm10 sepapan..patut laa acik ns lemak tu bising telur mahal naik rega..aku beli biasa2 je..xtau laa kot kang singgah tgk dah naik rega plak
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2018 05:41 PM | Show all posts
kami penyokong tegar PH...tak kisah pun harga barang naik atau kami hidup merempat di tanah air ...dan tanah air ini menjadi hak DAP...dan kami juga tak kisah digelar pendatang...kami tetap x kisah.....janji najib turun!!1!
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2018 05:43 PM | Show all posts
bodohnya lahai penyokong PH ni
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2018 05:46 PM From the mobile phone | Show all posts
erm harga telur pun ph takleh control
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2018 05:57 PM From the mobile phone | Show all posts
telur dulu ke ayam dulu??
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2018 05:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Hahahahaha tergelak iols baca
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2018 06:20 PM | Show all posts
Telur gred B time gst Rm3.59 trun naik trun naik dalam 10 sen je
time SST ni tony phua sembang halege balang akan turon nah kau RM4.39
80 sen naik...

ko jangan cakap naik skit.. tulon xde..naik naik je
paleotak kau harga dedak naik sebab RM-US menurun...80 sen tu

Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 7-12-2018 06:22 PM | Show all posts
AbukRokok replied at 7-12-2018 06:20 PM
Telur gred B time gst Rm3.59 trun naik trun naik dalam 10 sen je
time SST ni tony phua sembang hale ...

diam la kau kalau cakap tarak ujung pangkal


Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2018 06:27 PM | Show all posts
Buka thread tu bg la info skit.
Telur grd A mmg kdg2 cecah harga gini.
Kdg2 turun.
M not sure whether telur dlm kawalan or not
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2018 06:28 PM | Show all posts
kalau bn perintah, entah entah dah rm15 sepapan
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 7-12-2018 06:36 PM | Show all posts
noraidil_06 replied at 7-12-2018 06:27 PM
Buka thread tu bg la info skit.
Telur grd A mmg kdg2 cecah harga gini.
Kdg2 turun.

kau bagi satu bukti telur gred A pernah semahal ni.

satu je.

kalau tarak, takyah nak memang memang




Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2018 06:58 PM | Show all posts
ONEK replied at 7-12-2018 05:41 PM
kami penyokong tegar PH...tak kisah pun harga barang naik atau kami hidup merempat di tanah air ...d ...

ada mahacai dah mula mengeluh... nak sebut "janji najib turun.." pun lidah terasa kelat
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2018 07:03 PM | Show all posts
Aku tunggu lama sudah ,kenapa xde siapa pun dalam forum ni atau diatas muka bumi Malaysia ni tanya adakah harga sekilo daging babi mendadak naik? atau begitu meurudm menurun?

kenapa ko semua xde fikir nak tanya ....entah2 harga telur, ikan,kurma kismin  tolong "bayarkan" harga sebenar sekilo daging babi.Fikir-fikirkan lah ye.
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 7-12-2018 07:03 PM | Show all posts
tobby replied at 7-12-2018 06:58 PM
ada mahacai dah mula mengeluh... nak sebut "janji najib turun.." pun lidah terasa kelat

lama kau ilang, gentel telur ke aper??


Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2018 07:04 PM | Show all posts
boslava replied at 7-12-2018 07:03 PM
lama kau ilang, gentel telur ke aper??

kena sosma bro...  pondan mana tah hari2 report aku
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2018 07:44 PM From the mobile phone | Show all posts
menteri pon dh X terkawal kenaikkan harga tulur baik jaga tulur dia sendri
Reply

Use magic Report

Post time 8-12-2018 05:35 PM | Show all posts
Hujah utama macai2 yang berlagak " bijak" satu ketika dahulu... kununnn nak jatuhkan BN kaa umngok kaa kerna mereka hendak lakukan perubahan & kunnunnnn partai2 pojaan hati depa mendengar & membuka ruang untuk depa bantah kaa beri pendapat kaa


Setelah menang... tak nampak apa pun perubahan.. macai2 & tukang2 sorak terus diam membisu.. kalo betol depa nak perubahan.. sekurang2nya benda yang salah bangun menentang bukan "redhooo" sambil menadah ayaq kencing pemimpin2 pojaan hati depa

Paling hina adalah tukang2 sorak dahulu... hilang terus.. kalo zaman BN kaa umngok kaa... thread camni memang kesukaan .. sat jaa penoh orang komen
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.050014s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list