JAWATAN KOSONG! Jadi penulis freelance kami dan berpeluang menang hadiah wang tunai berjumlah RM300! Klik sini > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
Search
985
View
23
Reply

[Tempatan] Salam daripada saya dan Kiky....Kiky tampak rengsa

[Copy link]

Author: Modngengade       Show all posts   Read mode

Author
Post time 7-12-2018 03:06 PM | Show all posts |Read mode



BERHADAPAN saat-saat getir dalam hidup, bukan sesuatu yang mudah untuk dihadapi oleh insan bernama Datuk Seri Najib Tun Razak.

Bagaimanapun, bekas Perdana Menteri itu ada cara tersendiri untuk menghadapi gelodak fasa turun naik roda kehidupan dan saat-saat mencabar dalam hidupnya setelah tidak lagi mempunyai kuasa.

Katanya, senyum merupakan terapi yang terbaik ketika berhadapan 'ujian hidup' ketika ini.

"Senyum, setiap saat walau suka duka.

"Sabar, setiap masa walau orang menghina menekan kita," katanya menerusi perkongsian di Facebooknya.

Katanya lagi, "Syukur, kepada ALLAH SWT kerana kita masih dikurniakan nikmat-NYA.

"Salam daripada saya dan Kiky (kucing kesayanggannya)," katanya mengakhiri perkongsian.

Najib kini berhadapan dengan pelbagai kes yang membabitkan isu 1MDB.

[ARTIKEL BERKAITAN: Najib dipanggil SPRM lagi...]

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2018 03:09 PM | Show all posts
xnak plak pokjib wat joget lagu kiky yg viral dulu tu..kan kuceng dia nama kiky gak
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2018 03:27 PM | Show all posts
PM yg banyak tolong raykat...
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2018 05:13 PM | Show all posts
kiky nampak cam x suka je..kekekekek..kesian kiky rela dalam keterpaksaan
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 7-12-2018 05:16 PM | Show all posts
Simunggu replied at 7-12-2018 03:27 PM
PM yg banyak tolong raykat...

tolong songlap duit rakyat ke sis?
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2018 05:35 PM | Show all posts
Modngengade replied at 7-12-2018 05:16 PM
tolong songlap duit rakyat ke sis?

berbanding yang sekarang ni nampak sangat kebodohann ya amat dan bercelaru...rakyat pun susah terutamanya penyokong PH..better pak jib
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2018 05:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Kiki, do you love me?~~~
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2018 06:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Kiky yg germokssss geramnya
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2018 06:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Miaw gemuk muka berlipat mata sedih
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2018 07:26 PM | Show all posts
Kiki bakal PM ke-8 kita.
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2018 07:26 PM From the mobile phone | Show all posts
org cakap kucing ni kalau owner dia bersedih dia pun sedih jugak....tak byk ragam
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2018 07:29 PM From the mobile phone | Show all posts
pegi restoren.blakang umah..dpt hadiah..'price will change starting dec 2018"..yuran yuran sekolah tusyen semua naik. hadiah dari PH sangat..
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2018 08:11 PM From the mobile phone | Show all posts
hai kiki jaga tuan baik2 tu
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2018 08:14 PM From the mobile phone | Show all posts
#rinduzamannajib
buleh tara tu?anyway,kucing tu comel la...tringat arwah kucing mil iols...sbjik cmni
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2018 08:15 PM | Show all posts
Kiky punye expression cam jgn genggam dada i kuat2, lepaskan dada i, i cant breathe, erkkkkk
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2018 08:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Cuba la dukung elok2 mek bulus tu letak kat bahu mcm kita sendawakan baby tu.
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2018 08:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Muka Kiki mcm tgh syok main sekali kena dukung. Stress mcm nak lari
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2018 08:54 PM | Show all posts
dua2 cute
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2018 09:08 PM From the mobile phone | Show all posts
kesian kiki. mesti rindu nak menyorok dlm beg birkin bawah katil.
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2018 09:13 PM | Show all posts
PokJib mmg suka pegang Kiky cenggitu,,kalau tak percaya meh tengok koleksi Kiky dan tuan dia







Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2018 09:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Redha jerahh kiki...
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2018 09:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Alahai kiky.. apasal muka masam mencuka??!! Hahahahhaaa... risau isu ptptn ke? Tapi nasib baik kiky tak pinjam ptptn. Peminjam ptptn muka lagi rengsa dr kiky....
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2018 09:38 PM From the mobile phone | Show all posts
stania83 replied at 7-12-2018 09:13 PM
PokJib mmg suka pegang Kiky cenggitu,,kalau tak percaya meh tengok koleksi Kiky dan tuan dia



Tak mesra sungguh la pok jib pegang kucing. Pandai main dgn kucing ke tidak dia ni sebenarnya
Reply

Use magic Report

Post time 10-12-2018 08:54 AM | Show all posts
Modngengade replied at 7-12-2018 05:16 PM
tolong songlap duit rakyat ke sis?

dah bersalah??? tuduh tuduh berdosa..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.050642s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list