JAWATAN KOSONG! Jadi penulis freelance kami dan berpeluang menang hadiah wang tunai berjumlah RM300! Klik sini > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
Search
123Next
Return to list New
3792
View
74
Reply

Dah 6 bulan Ellie Suriati tak ditawarkan berlakon

[Copy link]

Author: jiwarasa       Show all posts   Read mode

Author
Post time 7-12-2018 10:29 AM | Show all posts |Read mode




Mungkin tidak ramai yang tahu, di sebalik kelantangan Ellie Suriati Omar memperjuangkan isu Melayu, ada kesan yang terpaksa ditanggungnya.

Dia yang mencari rezeki sebagai pelakon kini sudah enam bulan tidak menerima apa-apa tawaran untuk berlakon, mengarah atau menulis skrip.

Berkongsi lanjut pengalamannya, Ellie berkata, sejak dia menyatakan sokongan penuh kepada Umno beberapa bulan lalu pintu rezekinya sebagai penggiat seni dirasa semakin merosot.

Malah kata Ellie dia kini berada dalam situasi "tepu".

Kalau dah tak dipanggil berlakon enam bulan tu, maknanya dah tepu.

Selama itulah saya tak dapat tawaran penggambaran," katanya kepada Malaysiakini.

Namun Ellie tetap tidak goyah, malah dia sudah mengesahkan akan hadir bersama ratusan ribu orang Melayu di himpunan pada Sabtu ini.
Hati mau bulat.

Dan dia juga berkata, pintu sentiasa terbuka buat rakan artis yang mahu menyertai himpunan tersebut. Jika perlu, kata Ellie mereka boleh menghubunginya pada kadar segera untuk mendapatkan maklumat terkini.

Cuma kata pelakon Spinning Gasing itu sebelum menzahirkan sokongan ke atas himpunan digerakkan PAS dan Umno itu mereka perlu bersedia berdepan dengan kesannya.

"Cuma apa saya boleh katakan, jika ingin berjuang, hati kena bulat, katanya ketika dihubungi semalam.

Himpunan didakwa untuk mempertahankan perlembagaan, Raja-raja Melayu dan Islam pada Sabtu ini disebut-sebut sebagai bukti rakyat Malaysia menolak sepenuhnya sebarang usaha meratifikasi Icerd.

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2018 10:32 AM From the mobile phone | Show all posts
dah tak payah berlakon sapa aje nak tengok ko berlakon. kejam tak??
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2018 10:36 AM | Show all posts
Kusam busok betul wajah dia.. dulu masa zaman spinning gasing molek jah.. promising actress time2 tu tak sangka skrg dah kertu kusam busok mcm ni
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2018 10:45 AM From the mobile phone | Show all posts
pembangkang pun masuk tv zaman malaysia baru
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2018 10:53 AM From the mobile phone | Show all posts
Dah boleh masok freezer acik elly

Padan dgn muka nak berpolitik sangatkan
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2018 10:59 AM | Show all posts
TAKYAH LA JADI PELAKON

TUKAR PROFESSION AHLI POLITIK
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2018 11:02 AM | Show all posts
harap2 20 tahun lagi ko bukan salah satu artis yang mohon flat ppr
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2018 11:03 AM From the mobile phone | Show all posts
jadi penjual bundle jela
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2018 11:03 AM From the mobile phone | Show all posts
Padan muka?
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2018 11:05 AM From the mobile phone | Show all posts
Busuknye dia ni..
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2018 11:06 AM | Show all posts
muka ada commercial value ke makcik?
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2018 11:09 AM | Show all posts
lil_bratz replied at 7-12-2018 10:36 AM
Kusam busok betul wajah dia.. dulu masa zaman spinning gasing molek jah.. promising actress time2 tu ...

kann uols. iols rasa sheols nampak wangi masa dlm Spinning Gasing je. lepas tu semua kepam
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2018 11:18 AM From the mobile phone | Show all posts
Dh buat perangai anoyying. Produser pun seram nk amik belakon..
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2018 11:21 AM From the mobile phone | Show all posts
kepammnya muka
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2018 11:22 AM | Show all posts
lil_bratz replied at 7-12-2018 10:36 AM
Kusam busok betul wajah dia.. dulu masa zaman spinning gasing molek jah.. promising actress time2 tu ...

Dalam spinning gasing nampak attractive lah jugak dia ni walaupun tak lawa mana. Sekarang macam tak mandi seminggu
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2018 11:51 AM | Show all posts
lil_bratz replied at 7-12-2018 10:36 AM
Kusam busok betul wajah dia.. dulu masa zaman spinning gasing molek jah.. promising actress time2 tu ...

mslhnye ellie tu dr spinning gasing tu mmg plik cane blakon x lawa lgsg..cume still kemas x busuk cam skrg

plak tu taw ketua pramugari mas...
skrg ni ya ALLAH ngn gigi xde..ko kurus ke gmuk ttp nmpk kepam..
tp plik kan bthn gak die dgn husband hensem die azri iskandar


Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2018 12:03 PM | Show all posts
i masih tak percaya dia pernah jadi stewardess..
bukan masalah rupa tapi masalah serabai..
koman-koman jaga penampilan diri bagi kemas selayaknya seorang FA..
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2018 12:03 PM From the mobile phone | Show all posts
KEPAM
BUSUK
HANYIR
KOHONG
TENGIT

SAPA NAK AMIK KAU BERLAKON???? DIVA HIDUP MELAYU TAK LAKU????
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2018 12:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Gigi kuning kuat smoking
Dpn ank sdr pun xcover2 asap tu
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2018 12:37 PM | Show all posts
sukacactus replied at 7-12-2018 12:11 PM
Gigi kuning kuat smoking
Dpn ank sdr pun xcover2 asap tu

yeke??bau tau dia ni kuat smoke..no wonder muka kecam yachhhh

hmm..nasib la laki dia ensem cuma lately laki dia byak berlakon watak antagonis smpai membusukkan penampilan heshe..terjangkit busuk binikah?huhu
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2018 12:37 PM From the mobile phone | Show all posts
lil_bratz replied at 7-12-2018 10:36 AM
Kusam busok betul wajah dia.. dulu masa zaman spinning gasing molek jah.. promising actress time2 tu ...

Betul...iols pun teringat trailer spinning gasing part dia terapung dlm tasik ke apa...masa tu i pikir mesti dia jd heroin sbb cantik exotic...
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2018 12:38 PM | Show all posts
prettyuglybabe replied at 7-12-2018 12:03 PM
i masih tak percaya dia pernah jadi stewardess..
bukan masalah rupa tapi masalah serabai..
koman-k ...

khuennn??lain bebenor dia ni kalu dibandingkan retis2 stewardess sezaman dia cam jenna jen n amy mastura
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2018 12:43 PM From the mobile phone | Show all posts
bukan skrg tgh aktif berlakon ke?

tiap kali melalak, mesti dok ulang2 skrip umno ditubuhkan tahun 1946...itu je kot fakta yg dia tahu...yg lain  semua meracau meratib mcm org gila
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2018 12:50 PM | Show all posts
wadiunong replied at 7-12-2018 11:09 AM
kann uols. iols rasa sheols nampak wangi masa dlm Spinning Gasing je. lepas tu semua kepam

kenapa ehh teruk sangat rupa dia... bukan nak cerca huduh ke ape.. tapi nampak mcm tak hygenic...tak bersih..
ke spesis susah mandi or anggota dah lama tak dibasahi dengan air wudhuk? ahaha.. done setazah.
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2018 01:56 PM From the mobile phone | Show all posts
Berselera pulak si azri dengan Ellie ni ya.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.048001s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list