JAWATAN KOSONG! Jadi penulis freelance kami dan berpeluang menang hadiah wang tunai berjumlah RM300! Klik sini > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
Search
4751
View
113
Reply

Nora Danish Tak Sabar Nak Timang Anak Perempuan

[Copy link]

Author: Cari-Saiful       Show all posts   Read mode

Author
Post time 6-12-2018 12:17 PM | Show all posts |Read mode
Nora Danish merancang untuk mengandung lagi dan kalau ada rezeki dia berharap dikurniakan anak perempuan pula.


Walaupun kehidupannya kini dah lengkap dengan kehadiran tiga anak lelaki, namun dia masih mengimpikan anak perempuan.


  



"Kalau dapat seorang pun jadilah. Tetapi, perancangan untuk mengandung lagi bukanlah dalam jangka masa terdekat ini kerana anak bongsu saya, Mohamed Neqayl Nedim (Ney Ney), baru berusia sembilan bulan.


"Ney Ney pun masih kecil lagi dan dalam proses membesar. Alhamdulillah, yang penting Ney Ney membesar dalam keadaan sihat.


"Dia pun sekarang kuat makan dan senanglah menguruskan penjagaan hariannya. Suami saya, Nedim Nazri juga banyak membantu," katanya kepada Harian Metro.


Foto: IG Nora Danish


Dulu Ney Ney pernah dihina kerapa rupa parasnya namun kini menerima pujian yang berbakul-bakul kerana kecomelannya.


"Biasalah, dalam dunia teknologi masa kini sesiapa saja boleh mengata apa-apa. Saya lebih selesa tak ambil peduli mengenainya.




  



  



"Saya sudah lali dengan pelbagai kecaman yang dilemparkan sebelum ini dan sekarang selesa membiarkan saja dan tidak pedulikan langsung.


"Sekarang, saya sudah ke tahap tak payah peduli. Nak kecam atau apa, suka hati mereka. Biarkan saja, asalkan mereka puas." -CAR
Reply

Use magic Report

Post time 6-12-2018 12:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Yelah sejak dari belum kawen lg dah meratib nak anak perempuan, rayqal nak adik perempuan katenye gitu. Semoga dimakbulkanlah impian tu
Reply

Use magic Report

Post time 6-12-2018 12:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Tu pun nk announce kah. X paham aku retis2 skrg ni nk buat baby pun nk announce yish
Reply

Use magic Report

Post time 6-12-2018 12:25 PM | Show all posts
bestnya.. semua dah serba cukup, buat anak je la.. nak buat apa lagi
Reply

Use magic Report

Post time 6-12-2018 12:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Teringin jugak negok version anak perempuan pula. Good luck ND.  Comel apa neyney tu iolls rasa walau kkdg i rimas negok apak maknya pakaikan rantai .
Reply

Use magic Report

Post time 6-12-2018 12:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Mengandung ja lah nora sbeleum overhaul ni. Tu pun nak habaq
Reply

Use magic Report

Post time 6-12-2018 12:39 PM From the mobile phone | Show all posts
neyney sebijik muka apaknya versi pandai senyum
Reply

Use magic Report

Post time 6-12-2018 12:44 PM From the mobile phone | Show all posts
Spicymami replied at 6-12-2018 12:24 PM
Tu pun nk announce kah. X paham aku retis2 skrg ni nk buat baby pun nk announce yish

Bukan announce kan harusla wartawan metro punya soklan pun mcm acik2 bawang tanya bila nak tambah baby lagi? Dah ada anak2 lelaki tanak anak pompuan
Plak ke?

Btw ade anak2 lelaki ramai la best sbb ko je bunga dan disayangi semua lelaki yg ada huhuhu xde persaingan hahah
Reply

Use magic Report

Post time 6-12-2018 12:46 PM From the mobile phone | Show all posts
sofinamini replied at 6-12-2018 12:29 PM
Teringin jugak negok version anak perempuan pula. Good luck ND.  Comel apa neyney tu iolls rasa wala ...

Bibir dia seksi jenis penuh nnt dah besar jenis2 cam bibir shafiq kyle tu la yek
Reply

Use magic Report

Post time 6-12-2018 12:48 PM From the mobile phone | Show all posts
I doakan semoga termakbul. Aminnnnnnn
Reply

Use magic Report

Post time 6-12-2018 12:56 PM From the mobile phone | Show all posts
Shayang replied at 6-12-2018 12:44 PM
Bukan announce kan harusla wartawan metro punya soklan pun mcm acik2 bawang tanya bila nak tambah  ...

Itu la sume pn mama kn mama itu mama ini
Reply

Use magic Report

Post time 6-12-2018 01:01 PM From the mobile phone | Show all posts
NurAlia14 replied at 6-12-2018 12:56 PM
Itu la sume pn mama kn mama itu mama ini

Kan..pastu bila ank2 tu dah besar dorang lah paling syg kat mak tu..
walau ramai mak2 suka ank pompuan sbb masa kecik sonok nak hias anak tu bagai tp hakikatnya bila dah dewasa anak2 lelaki la yg paling diperlukan.
Sbb sifat lelaki itu sendiri pelindung so anak2 lelaki yg ramai tu la akan selalu bekap mak dan utamakan mak tu.
Reply

Use magic Report

Post time 6-12-2018 01:05 PM From the mobile phone | Show all posts
buapakperut replied at 6-12-2018 12:39 PM
neyney sebijik muka apaknya versi pandai senyum

Meols tgk dah sebijik mcm ferhat rupa nya esp tang bibir
Reply

Use magic Report

Post time 6-12-2018 01:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Spicymami replied at 6-12-2018 12:24 PM
Tu pun nk announce kah. X paham aku retis2 skrg ni nk buat baby pun nk announce yish

Kalo bolehlaa kalo boleh.. cukur bulu pun nak announce.. ha ha ha
Reply

Use magic Report

Post time 6-12-2018 01:13 PM | Show all posts
harap2 anak perempuan ni ikut muka ko la ye nora..semua production ko semua muka apak masing2 yo
Reply

Use magic Report

Post time 6-12-2018 01:14 PM | Show all posts
Misleading betul tajuk artikel... 'tak sabar'?...padahal nd cakap neyney tu kecik lagi... lambat lagi...

Anyway, moga dimakbulkan hajat
Reply

Use magic Report

Post time 6-12-2018 01:17 PM From the mobile phone | Show all posts
Muka Neyney macam kakak Nedim la pulak..
Reply

Use magic Report

Post time 6-12-2018 01:19 PM | Show all posts
Edited by Minami2013 at 6-12-2018 05:30 AM
Shayang replied at 6-12-2018 04:44 AM
Bukan announce kan harusla wartawan metro punya soklan pun mcm acik2 bawang tanya bila nak tambah  ...

Kannnn... announce tu kalau dok tulis kat ig nak baby...nak baby...ni obviously wartawan tanya. Maybe sebab nd makin berisi. Dah lah suka pakai baju off shoulder/sleveless... buruk okay... anyway, yg penting nd nmpak happy..
Reply

Use magic Report

Post time 6-12-2018 01:20 PM From the mobile phone | Show all posts
kakasotong2 replied at 6-12-2018 12:21 PM
Yelah sejak dari belum kawen lg dah meratib nak anak perempuan, rayqal nak adik perempuan katenye gi ...

Si fasha pun dah sibuk kata rindu ngandung lagi...
Reply

Use magic Report

Post time 6-12-2018 01:33 PM From the mobile phone | Show all posts
Minami2013 replied at 6-12-2018 01:19 PM
Kannnn... announce tu kalau dok tulis kat ig nak baby...nak baby...ni obviously wartawan tanya. Ta ...

Betulla aku tadi mati2 igt dia dah mmg tgh mengandung nak beranak dah.
Tajuk ni sesuai kalau org tu mmg tgh mengandung nak beranak laah

Reply

Use magic Report

Post time 6-12-2018 01:33 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by kakasotong2 at 6-12-2018 01:35 PM
umbut replied at 6-12-2018 01:20 PM
Si fasha pun dah sibuk kata rindu ngandung lagi...


So? Ada kaitan ngan fasha ke skrg ni, kes nora nak anak perempuan ni?
Reply

Use magic Report

Post time 6-12-2018 01:39 PM From the mobile phone | Show all posts
dh wartawan tnya..dia jwblah..aiyoooo..semoga dipermudahkan rezeki baby girl utk pasangan ni.biolah org nk kecam ke apa..netz mmg dilahirkan perfecto sgt..yg kecam tu all kaya raya sambil menaip turun duit berkepok kepokk...benda baik..we tadah tgn doakan ajalah aminnnnn
Reply

Use magic Report

Post time 6-12-2018 01:40 PM From the mobile phone | Show all posts
kakasotong2 replied at 6-12-2018 01:33 PM
So? Ada kaitan ngan fasha ke skrg ni, kes nora nak anak perempuan ni?

depa aman damai makmur sejahtera ja..hrp dedua dpt ank ank comel kiut miut juga..
Reply

Use magic Report

Post time 6-12-2018 01:41 PM From the mobile phone | Show all posts
Shayang replied at 6-12-2018 12:46 PM
Bibir dia seksi jenis penuh nnt dah besar jenis2 cam bibir shafiq kyle tu la yek

Mungkin akan mughil gitu . Eh org panggil bibir tu mughil kan ? Ke ioll salah ?
Reply

Use magic Report

Post time 6-12-2018 01:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Aamin.. harap2 rupa nora pula.. neyney da ikut side daddy..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.058902s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list