JAWATAN KOSONG! Jadi penulis freelance kami dan berpeluang menang hadiah wang tunai berjumlah RM300! Klik sini > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
Search
4507
View
127
Reply

[Politik] Rais Yatim - "Masyaallah. Sia-sia dia ni jadi menteri pendidikan. Rosak"

[Copy link]

Author: harizs    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 4-12-2018 08:18 AM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
"Sia-sia dia ni jadi menteri pendidikan.." kata Rais Yatim. Rais yang merupakan bekas menteri kabinet dan penasihat kerajaan menyuarakan kebimbangannya terhadap kementerian pendidikan yang diterajui Maszlee. Ini komen beliau berkenaan idea Maszlee hendak jadikan Isu 1mdb masuk dalam sukatan matapelajaran sejarah.
Screenshot_2018-12-04-07-03-33-669_com.facebook.katana.png

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2018 08:34 AM From the mobile phone | Show all posts
Makin hari makin kartun YB tol simpang renggam ni
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2018 08:37 AM | Show all posts
bila nak reshuffle ni
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2018 08:39 AM | Show all posts
siketot ni dah kenapa? semakin hari semakin membadut?
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2018 08:40 AM From the mobile phone | Show all posts
saripdolmat replied at 4-12-2018 08:34 AM
Makin hari makin kartun YB tol simpang renggam ni

menteri bodoh lahir pengundi bodoh haha
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2018 08:41 AM From the mobile phone | Show all posts
Ph menteri semua nak tunjuk kebolehan masing2. Yang pelat Bm, yang jawab poyo.
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2018 08:46 AM From the mobile phone | Show all posts
slavehunter replied at 4-12-2018 08:41 AM
Ph menteri semua nak tunjuk kebolehan masing2. Yang pelat Bm, yang jawab poyo.

Timbalan maszlee pun x blh cakap BM dgn proper sampai wartawan2 pun x paham. Kenapa la lantik dia jadi menteri.. Kementerian Pendidikan pulak tu
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2018 09:01 AM From the mobile phone | Show all posts
aduhai dia ni...iq level selipar!
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2018 09:02 AM From the mobile phone | Show all posts
adila39 replied at 4-12-2018 09:01 AM
aduhai dia ni...iq level selipar!

Asal jadi menteri jer terus jd bodoh level 99
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2018 09:34 AM | Show all posts
menteri sampah.. bodoh berganda dari menteri bn sorg dulu tu..
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2018 09:36 AM | Show all posts
Geng parti hang juga Rais Oiii... pi la nasihat.
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2018 09:38 AM From the mobile phone | Show all posts
Patut asingkan politik ngan pendidikan...  Jauh beza kot...  Ni lebih nak balas dendam jo...  Sudah lah tu...  1mdb pun masih belum selesai...  Baik masukkan dalam sejarah pasal lahad datu...  Bangang bia simpan.
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2018 09:39 AM From the mobile phone | Show all posts
soalan SPM nanti sila huraikan kronologi skandal 1MDB dan cadangkan kaedah-kaedah penyelesaian skandal tersebut sebagai panduan para menteri kabinet dalam menyelesaikan isu ini
(25 markah)
alasan utama kenapa topik 1MDB masuk subjek sejarah.
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2018 09:43 AM | Show all posts
tgk di berita tv3 mlm td..

mat maslan tanya soalan mcm provoke kpd mazle..
jd mendapat la.. penyamun .. penyangak semua ..  
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 4-12-2018 09:47 AM From the mobile phone | Show all posts
zacEfron replied at 4-12-2018 09:43 AM
tgk di berita tv3 mlm td..

mat maslan tanya soalan mcm provoke kpd mazle..

Kes belum bicara pun lg. IPIC pun dah kata 1mdb xda hutang apa2 wlpn krjn insist nak bayar
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2018 09:48 AM From the mobile phone | Show all posts
dinopower2 replied at 4-12-2018 08:40 AM
menteri bodoh lahir pengundi bodoh haha

Ayat ni macai panas tau kalau baca
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2018 09:48 AM From the mobile phone | Show all posts
menjad replied at 4-12-2018 09:38 AM
Patut asingkan politik ngan pendidikan...  Jauh beza kot...  Ni lebih nak balas dendam jo...  Sudah  ...

Sokong masukkan pasal lahad datu. Dia ni ku suka pasal vision berkaitan pendidikan awal kanak2, silibus sekolah. Tp bab ni tk setuju
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2018 09:52 AM | Show all posts
kalau dah bodoh tu simpan la sikit
jangan belanja selalu
esok lusa bodoh tu nak pakai lagi
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2018 10:45 AM From the mobile phone | Show all posts
Penggunaan masyaAllah pon salah.. Kuikuikui
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2018 10:50 AM | Show all posts
jangan cepat melatah. Dengar dulu cerita sebenar dari YB Maszlee.

Mcm kes kasut hitam .. benda lain yang dibincangkan langsung tidak diberi perhatian tang kasut hitam tu jugak dicanang canang.
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2018 10:54 AM | Show all posts
DARSITA replied at 4-12-2018 10:50 AM
jangan cepat melatah. Dengar dulu cerita sebenar dari YB Maszlee.

Mcm kes kasut hitam .. benda la ...



kes kau rasuah pegawai tuk dapat passport pun citer sebenar jugak, dati mulut kau jugak

pemberi dan penerima rasuah, ahli neraka dua dua.




Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2018 11:04 AM From the mobile phone | Show all posts
Aku tak rasa pun dia serius dengan cadangan tu, so takyah lah nk melatah sangat.

Lagipun reformasi kasut hitam tajaan dia pun dia ambik masa, apa lagi hal sebesar kurikulum ni.
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2018 11:11 AM | Show all posts
skendal 1mbabi tu kalu tak jadi sejarah negara pon tetap jd sejarah dunia.
tindakan menteri pendidikan tu mmg sgt tepat dan bijak.

sblm org luar jauh lebih paham dan ketawakan kita.
elok kita didik anak kita utk paham sblm kene kutuk bila belajar kat luar.  
jgn biar org kutuk anak2 kita...
"dok dlm gua ke dekk?? sejarah dunia dlm negara sendiri pon tak tau??"
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2018 11:20 AM | Show all posts
FailFish replied at 4-12-2018 09:52 AM
kalau dah bodoh tu simpan la sikit
jangan belanja selalu
esok lusa bodoh tu nak pakai lagi

hahhahaa...

komen sorang2.....



semua menteri nak tunjuk hebat....aku rasa masa jadi pembangkang...idak le teruk sangat level pemikiran masing2...

bila dah jadi menteri...baru tahu ke langit tinggi rendah....
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2018 11:22 AM | Show all posts
meols hengat heshe ni someone different. makin lama makin hauk plak. dgn kes stokin tetiba 1mdb. tp meols tetap mengharapkan heshe dpt menerapkan pembelajaran jepun tu kt malaysia.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.053954s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list