Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
12Next
Return to list New
2212
View
20
Reply

Dia Berani Cuba Benda Baru - Altimet Pun Puji Persembahan Rap Zamani

[Copy link]

Author: Cari-Azza       Show all posts   Read mode

Author
Post time 23-11-2018 02:22 PM | Show all posts |Read mode





"Bukan sebab abang Zamani boleh rap, tapi sebab dia berani cuba benda baru."


Komen penyanyi asal lagu Bunga yang didendangkan dalam pertandingan akhir Gegar Vaganza 5, Altimet menyentuh hati ramai netizen terutamanya peminat Zamani. Biarpun tidak memberi komen pada awalnya kerana sibuk, namun disebabka banyak mesej yang diterima memintanya mengulas, maka Altimet menulisnya di laman Instagram.


Bagi Altimet, dia mengagumi Zamani pada malam tersebut bukan kerana membuktikan dirinya boleh rap tetapi lebih penting mencuba sesuatu yang baru walaupun dia bergelar legenda.









Kredit foto: IG





Ramai netizen memuji ulasan ikhlas daripada Altimet selaku penyanyi rapper yang handal. Malahan dengan sorakan gegak gempita daripada penonton di dewan serta di rumah membuatkan lagu Bunga semakin popular dan menjadi siulan di mana-mana.




















Namun tidak semua yang berpuas hati kerana 'limelight' terlalu ditumpukan pada Zamani sehingga menenggelamkan duo Billy Zulkarnain yang lebih banyak menghidupkan lagu tersebut.









Tetapi apabila melihat laman Instagram milik Billy Zulkarnain, kedua-duanya tampak menghormati 'battle' antara mereka dengan memberi ruang kepada Zamani ketika membuat persembahan mahu pun di luar nyanyian.



Kredit foto: IG



Kredit foto: IG




Biarpun kali ini drama Gegar Vaganza lebih banyak daripada yang sebelumnya, namun ia tetap tidak menafikan peserta-pesertanya yang menghormati antara satu sama lain. Tahniah kepada semua peserta GV5! - CARI




Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2018 07:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Abag zamani  hebat
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2018 08:02 PM | Show all posts
Apa menda ntah berani cuba benda baru? Bukan rap ini kehendak pertandingan ka?
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2018 08:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Betul tu Timet!
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2018 08:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Honestly biasa je rap zamani tu.. power lg aishah last year..
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2018 11:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Bkn dia ka mlahar bdk eman rap dgn kkk dia tu?
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2018 09:17 AM | Show all posts
kibodwatriuh replied at 23-11-2018 08:02 PM
Apa menda ntah berani cuba benda baru? Bukan rap ini kehendak pertandingan ka?

zamani mana pernah ada lagu rap. bukan genre dia. so bila dia sahut cabaran tu kira berani la cuba benda baru
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2018 09:43 AM | Show all posts
rosasen replied at 25-11-2018 09:17 AM
zamani mana pernah ada lagu rap. bukan genre dia. so bila dia sahut cabaran tu kira berani la cuba ...

tak kenalah, ini competition, kau takdak pilihan.
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2018 10:13 AM From the mobile phone | Show all posts
Ini pertandinganlah..mana plak kata cuba benda baru..dh diberi task..
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2018 01:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Tiba tiba byk benang si altimet ni...
Sbb DH nak retired semua Komen nak wat benang baru
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2018 03:31 PM | Show all posts
BZ aman2 jah dgn abang adik.... netizen yang penasarann yatchh....
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2018 03:39 PM From the mobile phone | Show all posts
FY08 replied at 23-11-2018 11:26 PM
Bkn dia ka mlahar bdk eman rap dgn kkk dia tu?

Yang lahar dek manno si Damien VE tu. Joe flizzow yg relax je back up manno.
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2018 04:38 PM From the mobile phone | Show all posts
Aku je ke rase zamani rap ke laut paling dlm
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2018 04:40 PM From the mobile phone | Show all posts
kibodwatriuh replied at 23-11-2018 08:02 PM
Apa menda ntah berani cuba benda baru? Bukan rap ini kehendak pertandingan ka?

biasalah konon nak amik hati fans zamani
tau sgt dah taktik si muka berkawah tu
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2018 05:24 PM | Show all posts
si altimet ni dah kawin ke belum ekk? muka mcm dah tua bangka..
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2018 10:43 PM From the mobile phone | Show all posts
sokmogitu replied at 25-11-2018 03:39 PM
Yang lahar dek manno si Damien VE tu. Joe flizzow yg relax je back up manno.

Ooo.. slh org rupanya... saya tarik blk
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2018 09:14 AM | Show all posts
budakpink replied at 25-11-2018 04:38 PM
Aku je ke rase zamani rap ke laut paling dlm

ha..ah ko sorang je rasa
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2018 11:12 AM | Show all posts
loh... kan ke ikut tugasan, bukan dia ada pilihan pun.

Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2018 11:24 AM | Show all posts
kibodwatriuh replied at 23-11-2018 08:02 PM
Apa menda ntah berani cuba benda baru? Bukan rap ini kehendak pertandingan ka?

sbb dia berani masuk GV..masuk GV kan kena nyanyi lagu yg bukan genre diaorg...so dia mmg brani la...
salute kpd semua peserta GV dr musim 1 ke 5...yg mcm altimet komen tu
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2018 11:27 AM | Show all posts
MsCinderella replied at 28-11-2018 11:24 AM
sbb dia berani masuk GV..masuk GV kan kena nyanyi lagu yg bukan genre diaorg...so dia mmg brani la ...

komen dia kan rujuk khusus bab cuba rapping ni. adoilah why complicate matters?
Zamani siap cakap, kalau ada pilihan dia memang tak nak buat pun rap ni. Tapi itu kehendak pertandingan akhir, terpaksalah buat dan barangkali dia buatlah sehabis baik. Namun nak kata berani cuba benda baru tak kenalah di sini.
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.114344s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list