Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
123Next
Return to list New
3489
View
40
Reply

Fouziah Minta Doa, Supaya Dirinya Istiqamah Berhijab

[Copy link]

Author: Cari-Saiful    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 14-9-2018 02:00 PM | Show all posts |Read mode
Balik sahaja daripada mengerjakan ibadat haji di Mekah, penampilan bertudung Fouziah Ghous menjadi perhatian.

Fouziah berharap dia kan terus istiqamah dan tetap pendirian.


  



"Insya-Allah... Doa baik-baik untuk hal ini (bertudung). Saya bukan manusia yang sempurna.


???Sebelum ini, saya pernah mencuba termasuk selepas beberapa kali mengerjakan umrah.


???Malah, selepas berkahwin. suami menyuruh saya memakai tudung. Tapi saya tak mahu buat semua itu atas paksaan atau suruhan orang lain.


???Saya mahu lakukan ini secara perlahan. Biar saya menganjak ke hadapan dalam hal ini, bukannya ke belakang,??? katanya kepada BH Online.


  



Tambahnya dia bukan bertudung untuk menunjuk dirinya baik.


???Cuma sebagai manusia, kita sentiasa mahu memperbaiki diri dan berusaha menjadi lebih baik daripada sebelumnya."


Sebelum menunaikan haji, ada produk yang menawarkan kerja, namun dalam keadaan sekarang dia hanya tawakal sahaja. Kalau ada rezeki, adalah.


  



"Saya memanjat kesyukuran ada dua produk yang menerima perubahan ini dan meneruskan tawaran.???


Aktres jelita ini juga tidak berselindung dengan pengeluar produk terbabit yang dirinya kini sudah berhijab.


  



"Misalnya, bagi suatu produk ini, saya akan mulakan penggambaran esok. Syarikat terbabit menghantar paparan skrin imej bertudung saya selepas ditanya mengenai rujukan pakaian yang perlu digayakan.


???Saya percaya pengeluar produk sudah mula terbuka dalam hal ini." -CARI
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2018 02:13 PM | Show all posts
Dia langsung tak berlakon dah lepas kawin lelaki kayaa
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2018 02:18 PM From the mobile phone | Show all posts
ok..cantik je.. tp baju pengantin anzalna lawa lg
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2018 02:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Cantik. Semoga istiqamah ja pojiah
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2018 02:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Gambar yg last tu lawa kan...nmpk simple tp cantik..
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2018 02:45 PM | Show all posts
hantu gigi lakibini ni

apa2 pun poziah ni mmg kategori jelita
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2018 02:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Cantik.alhamdulillah. Tp dia ni duta produk ape ye?
Ot teringin nak try fgwalet dia tp mahal benau
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2018 02:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Screenshot_20180914-141322.png

Pls jgn bertudung mcm ni ye..sekali pandang mcm ....malu nk ckp.tersembul disebalik tudung dah la skin color.
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2018 02:52 PM From the mobile phone | Show all posts
Dia ni kecik betul kt luar...semoga istiqamah...bukan senang nak tetapkan hati..tambah2 rambut dia sgt cantik
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2018 03:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Semoga istiqamah fou.. cantik sangat sheols bertudung.. manis jah
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2018 03:18 PM | Show all posts
Ya, sheols lagi sesuai pakai bawal. Tak sesuai pakai tudung melekap kat kepala.
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2018 03:31 PM | Show all posts
I envy sangat ngan dia nih..cantik dpt lelaki kaya baik sayang sgt kat dia kan..dia pun makin lawo sejak kawin..bagus la berubah ke arah baik..semoga istiqamah...
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2018 03:49 PM | Show all posts
santeknya pooja
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2018 03:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Dia ni tak bertudung pun cantik sebab rambut dia lawa.
Bila bertudung lagi manis.
Gambar NARS tu macam Bella Dally sikit.
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2018 04:00 PM From the mobile phone | Show all posts
I hope dia tak terjebak dgn pesen turban. Org lawo ke tak lawo tetap hodoh bila pakai turban. Pakai bawal nampak sweet and simple. Pakai shawl nampak biasa2 je. So teruskan pakai bawal ye FG sbb lawo sgt
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2018 04:39 PM | Show all posts
meols tak kisah sheols free hair ke berhijab sebab dua2 nampak manis n cantik. Rambut sheols pon memang cantik.
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2018 05:14 PM | Show all posts
cantik sgt Fou moga istiqomah
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2018 05:31 PM From the mobile phone | Show all posts
terpukau aku tgk dia pertama kali kt drma spa q.. mmg cntik btul dgn rmbut hitam dia tu
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2018 07:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Sayangnya rambut dia anatra paling lawa dalm tiwi lokalis...2nd inzalna.
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2018 07:27 PM | Show all posts
fg ni cantik ja bertudung tapi klu boleh labuhkahlah tudung tu...jgn ikut fesyen jerut yg tah apa2...
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.124676s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list