CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
View: 17935|Reply: 236

“Jangan Undi Anwar! PKR Dan Keluarganya Mesti Diberi Pengajaran” - Siti Kasim

  [Copy link]
Post time 13-9-2018 10:13 AM | Show all posts |Read mode
“PKR dan keluarga Anwar mesti diberi pengajaran.”



Aktivis Siti Zabedah Kasim atau Siti Kasim berkata demikian dalam satu kenyataan menerusi laman Instagramnya menggesa pengundi Parlimen Port Dickson untuk tidak mengundi Datuk Seri Anwar Ibrahim, sekali gus berharap kemenangan di pihak pembangkang.




Kredit foto: Malay Mail




Menurutnya, ini kali ketiga parti itu mengadakan pilihan raya untuk memberi laluan kepada pemimpin utama PKR itu.

“Mereka fikir, mereka boleh melakukan sesuka hati mereka sehingga menjejaskan kita (rakyat)? Tidak!” katanya.


Selain itu, beliau turut memuat naik kenyataan akhbar Ketua Wanita PKR Zuraida Kamaruddin berhubung pengosongan kerusi parlimen Port Dikcson bagi memberi laluan kepada Anwar kembali ke Parlimen.




Kredit foto: IG Siti Kasim




Zuraida dalam kenyataannya menuduh beberapa pemimpin PKR dangkal kerana mengosongkan kerusi Parlimen Port Dickson tanpa mengikut saluran betul.


Sementara itu, FMT melaporkan, Siti Kasim berkata jika Anwar tidak boleh jujur dan terbuka terhadap partinya sendiri, dia tidak boleh dipercayai rakyat.


Beliau turut mempersoalkan sama ada Anwar akan berterusan mencari kerusi untuk ditandingi sekiranya tewas di Port Dickson.




Kredit foto: Twitter



“Ini yang berlaku apabila perjuangan berdasarkan individu berbanding rakyat. Bertuankan individu lama-lama jadi Umno, ikut sahaja tak pakai otak,” katanya. - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2018 10:16 AM From the mobile phone | Show all posts
Pergggggghhhgggh siti kassim. Spot on. Ramai dah bising hal ni. Including indian dan chinese ye.

Tapi ada menyembah tuhan politik tiadaanwar selain anwar. Dalam ni pun ada.
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2018 10:18 AM From the mobile phone | Show all posts
Tak penah aku stuju dgn ct kasim nih... Kali nih memang aku stuju.
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2018 10:19 AM From the mobile phone | Show all posts
Depa kata kenapa dia tak bertanding di kerusi 2 tempat yg lain yg baru2 ni calon telah tiada. Banyak besar kepala dia. Dia dari umnok soooo. You can take him out of umnok but you cant take umnok out from him
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2018 10:19 AM | Show all posts
Kali ni aku setuju dgn mek siti kassim ni. yihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2018 10:21 AM | Show all posts
Mmg betul pon ape yg siti kasim ckp ni.

Stupid move.

I hope pembangkang letak calon so boleh tgk supporters PH tumbangkan AI n this stupid puak haluan kiri PKR ni pulak.

Jgn main2 dgn rakyat.
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2018 10:22 AM From the mobile phone | Show all posts
You go girl.

Juga permintaan dedikasi kpd Isa ketot: you know what to do boyyy
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2018 10:26 AM From the mobile phone | Show all posts
Nape anak atau bini dia
tak nak bagi laluan
terutamansi bini tu ha
tak da tokoh langsung sebagai menteri
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2018 10:29 AM From the mobile phone | Show all posts
Akak sokong 200% siti kosim weh..nyampah lak aku ngan mamat ni
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2018 10:30 AM | Show all posts
nak letak calon mana yg bleh menang lawan bang non ni?
siti kassim je la bertanding lawan bang non... tu pun kalu ada telur la
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2018 10:32 AM | Show all posts
apa kata siti kassim lawan DSAI...hehehe
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2018 10:33 AM | Show all posts

Padan muka....



Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2018 10:34 AM From the mobile phone | Show all posts
munchkin replied at 13-9-2018 10:19 AM
Depa kata kenapa dia tak bertanding di kerusi 2 tempat yg lain yg baru2 ni calon telah tiada. Banyak ...

Anwar nak jadi PM bukan MB, yg bertanding baru2 semuanya DUN
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2018 10:36 AM | Show all posts
lapar betul nak bertanding..
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2018 10:40 AM From the mobile phone | Show all posts
Harap Heols menang.
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2018 10:40 AM | Show all posts
ok sokong ahkak siti ini kali!hahahaaa
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2018 10:46 AM | Show all posts
nikaido replied at 13-9-2018 10:34 AM
Anwar nak jadi PM bukan MB, yg bertanding baru2 semuanya DUN

ooo baru paham.. terpikir gak, ngapa dia tak bertanding kat kerusi kosong tu

lama-lama org fedap dgn anuar ni.. tak habis-habis pasal diaaa.. semuanya diaaaaa
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2018 10:50 AM From the mobile phone | Show all posts
Kali ni aku sokong kak siti
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2018 10:54 AM | Show all posts
terbukti siti kassim org kuat umngok
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2018 10:59 AM | Show all posts
MrsKobis replied at 13-9-2018 10:18 AM
Tak penah aku stuju dgn ct kasim nih... Kali nih memang aku stuju.

samaaaa. sape undi kuarga tu mmg *****
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

5-7-2022 02:11 PM GMT+8 , Processed in 0.118702 second(s), 22 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list