CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 20912|Reply: 158

Fathia tuduh pekerja TV3 dajjal

  [Copy link]
Post time 29-8-2018 04:25 PM | Show all posts |Read mode


Marah projek komersial tak dibayar, Fathia umpamakan pekerja TV3 macam Dajal

Diterbitkan: Rabu, 29 Ogos 2018 3:23 PM

Oleh: KEMALIA OTHMAN
mstar@thestar.com.my
image: http://www.mstar.com.my/~/media/ ... 13&crop=1&/


Fathia Latiff sering terpimpit dengan kontroversi.

  (Ubah saiz teks)
TIDAK puas hati kononnya khidmat beliau dalam sebuah acara stesen televisyen tidak dibayar, aktres Fathia Latiff menyelar TV3 dan menuntut pihak terbabit menyegerakan bayaran itu.

Pelakon drama Ariana Rose itu mendakwa dia mempunyai kontrak bagi membuktikan tuntutan yang dibuat itu adalah wajar.

ARTIKEL BERKAITAN: “Ia urusan saya dengan Allah”- Rakaman Fathia solat dalam kereta jadi pertikaian

“TV3, Media Prima tolong pulangkan duit saya untuk projek kormersial yang pernah saya buat beberapa tahun lalu. Jangan putar belit cerita.

“Kontrak ada semua jawapan dan baca betul-betul sebelum mendengar daripada pekerja-pekerja anda,” ujarnya dalam status dikongsi di Instagram miliknya pada Rabu.


image: http://www.mstar.com.my/hiburan/ ... amp;la=en&w=412



Inilah status yang dikongsi Fathia di laman sosialnya bagi meluahkan kemarahan kepada pihak TV3 dan Media Prima.

Dalam pada itu, Fathia, 31, turut meminta agar namanya tidak lagi disenaraihitamkan daripada membintangi drama atau telefilem terbitan stesen tersebut.

Dia turut mendakwa pekerja-pekerja di stesen televisyen itu bersikap tidak adil apabila memilih pelakon-pelakon baharu membintangi drama mereka.

“Sebab tu rating turun sebab pekerja TV3 macam ‘dajal’. Cerita-cerita sedap suka hati korang tolak. Lepas tu pelakon baru korang sukalah sebab senang nak buli.

“Korang sedar tak korang kuli batak. Produser hebat penat pitching tapi korang ambil cerita lemau kampung yang tak stimulate dengan otak,” tulisnya.

image: http://www.mstar.com.my/hiburan/ ... c66a3ce3.ashx?la=en



Apa-apa pun Fathia Latiff seorang wanita yang cantik. FOTO: Instagram Fathia.

Tambah Fathia menerusi kapsyen pada status berkenaan, dia hanya digunakan untuk menaikan rating rancangan hiburan stesen itu apabila ditemubual dalam rancangan hiburan Melodi.

Fathia terkenal dengan mulut lantangnya sejak kebelakngan ini selain terpalit dengan pelbagai isu dan kontroversi yang dicetuskan melalui perkongsian di media sosial.

Untuk pengetahuan pembaca Dajal ialah makhluk yang akan diturunkan Allah pada akhir zaman bertujuan bagi menyesatkan manusia dan orang Islam beriman harus berdoa bagi mengelak daripada fitnah makhluk itu.


Baca lebih lanjut di http://www.mstar.com.my/hiburan/ ... fey4MF2KriJl4Ery.99

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


 Author| Post time 29-8-2018 04:33 PM | Show all posts


royanan FL yg sempat iols SC
FL dh off komen nitizen tu ayat nya biasa je
sheol punya sentap maki org plk









This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

Post time 29-8-2018 04:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Kelakar pulak siap ada penerangan pasal sapa dajjal tu.

Pasal tekya malas nak komen, terjun la ke laut saing2 ngan si gila lalucah tu..
Reply

Use magic Report

Post time 29-8-2018 04:41 PM | Show all posts
musim meroyan ke ni?
Reply

Use magic Report

Post time 29-8-2018 04:41 PM From the mobile phone | Show all posts
Tengah amik barang le tu.. job plak takde sekarang ni.. duit makin menipis
Habis semua orang nak dicarutnya
Reply

Use magic Report

Post time 29-8-2018 04:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Eeeiii first time jumpa org camni..i pernah gak few times gagal interview tp xde plak pegi maki hamun or paksa2 suruh amik kerja..gila ape minah ni..dia ingat bila BN jatoh menderu2 agaknye job yg masuk...sape nak hire kalau prangai camni
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 29-8-2018 04:43 PM | Show all posts
kesian tekya

mendapat ler ko tekya

sapa suruh wat perangai
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 29-8-2018 04:47 PM | Show all posts

bff sheol lalucah meroyan sheol pn sama la
lalucah ckp sale & follower naik bila ada kontrivasi
sheol agak folow la formula lalucah
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 29-8-2018 04:50 PM | Show all posts
haluussss
lama sikit lagi weng la ni

tinggal la synthetic drug tu
kembali ke tumbuh-tumbuhan
Reply

Use magic Report

Post time 29-8-2018 04:55 PM From the mobile phone | Show all posts
huhu..ngucap pjg iols baca carutan2 tekya ni..sayang 1000x sayang..bakat rupa tiptop pangai plak xsemenggah
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 29-8-2018 04:57 PM | Show all posts
sheol tgh LIVE IGS


This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

Post time 29-8-2018 04:58 PM | Show all posts
Eee.. Teruknya bahasa sheols..
Reply

Use magic Report

Post time 29-8-2018 04:59 PM | Show all posts
why she acting like bitch???xseswaiii
Reply

Use magic Report

Post time 29-8-2018 04:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Ni kes iklan " Lipton" dgn Zul Aripin tu..x dpt bayar.
Teruk Kak Ya skrg...duit makin susut...kawan2 baik ko pi buang....BFF pulak dgn Anju skrg nih....kemon laaa..Anju tu x clear lg dadih tu...makin galak laa korang stoned berdua......
Reply

Use magic Report

Post time 29-8-2018 05:03 PM | Show all posts
Kawen jer la Tekya...kawen jer dengan YB yang ajak lepak hotel ari tu...senang masa depan...
Reply

Use magic Report

Post time 29-8-2018 05:04 PM | Show all posts
rosak dia nih
sayang sungguh rupa bakat sume ada
patiyaa patiyaaa
payah nk berubah dah nih
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 29-8-2018 05:09 PM | Show all posts
muka lawa tapi muloot

jgn nak salahkan org lain


kalau kau buat perangai memula

dtg lambat

tak prepared

menyusahkan pengarah pelakon lain
Reply

Use magic Report

Post time 29-8-2018 05:10 PM | Show all posts
kawinla dpt release tension
Reply

Use magic Report

Post time 29-8-2018 05:12 PM | Show all posts
Tekya ni makin lama makin busuk kekda ghupanyaaa..
Reply

Use magic Report

Post time 29-8-2018 05:18 PM From the mobile phone | Show all posts
Sampah.                     
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

10-6-2023 05:59 AM GMT+8 , Processed in 0.171371 second(s), 45 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list