Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
123
Return to list New
6214
View
53
Reply

Nak tanya para isteri.. kalau terjumpa benda ni dlm keta suami apa engkorang buat?

[Copy link]

Author: ayahmasihkuad       Show all posts   Read mode

Post time 3-8-2018 10:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Seluar nenek hang la hawau
Reply

Use magic Report

Post time 4-8-2018 01:14 AM | Show all posts
sorry ayah...
achik x pakai spenderrr
haaaaa volehhh githewwwww
Reply

Use magic Report

Post time 4-8-2018 01:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Rebus dan suruh dia minum.
Reply

Use magic Report

Post time 4-8-2018 11:58 PM From the mobile phone | Show all posts
Sependa c husna lettew
Reply

Use magic Report

Post time 5-8-2018 12:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Acik nye spenda sendiri pun dak kenai ka?
Reply

Use magic Report

Post time 5-8-2018 02:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Amik gmbr dulu, lpas tu masa nk tdo baring atas dada somi, n tunjuk gmbr spender tu sambil tnya...sy ada ternmpk sesuatu yg istimewa dlm kete abg td, siapa punya ya? Ingt, jwpn suami dh x pntg tp yg penting, debaran di dada
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2018 01:47 AM From the mobile phone | Show all posts
mannnakautahu replied at 3-8-2018 07:46 AM
Ok especially kalau datang piyed....

Manaaakkkkkk long time no c u lah.act aku saje nk masuk benang ni cari manak  srkali jumpa dah huhuhuhu
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2018 10:07 AM | Show all posts
rainbowrainz replied at 6-8-2018 01:47 AM
Manaaakkkkkk long time no c u lah.act aku saje nk masuk benang ni cari manak  srkali jumpa dah huh ...

Hana jealous nee hang Tak cari dia....


Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2018 04:24 PM From the mobile phone | Show all posts
mannnakautahu replied at 6-8-2018 02:07 AM
Hana jealous nee hang Tak cari dia....

Cari manaklahhh yg len x beshhhh..huhuhuhu
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2018 12:59 AM From the mobile phone | Show all posts
Oo tertinggal smalam.
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2018 10:50 AM From the mobile phone | Show all posts
Tak buat tiga pilihan yang ada tapi tanya elok2 sapa punya, kalau jawapan mencurigakan akak suruh dia pilih perempuan tu dan tinggalkan akak sebab dua2 pun sama tak senonoh
Reply

Use magic Report

Post time 9-8-2018 08:08 AM | Show all posts
kalo terjumpa....

anggap aje lah kawan somi pinjam kereta somi.....bawa balik bini dia...x sempat sampai umah....dalam kereta pun jadi...hhahhhaa

bersangka baik....sambil2 tu doa kan kalo somi yang jauh tersasar...supaya dia kembali ke ppangkal jalan....

kita kan di hisab dengan perbuatan masing-masing....
Reply

Use magic Report

Post time 9-8-2018 11:10 AM | Show all posts
memang takla nak amek baunya. hahaha. daku amek tindakan kasar la apa lg. serang dan sumbat suar itu dalam mulutnya
Reply

Use magic Report

Post time 20-8-2018 11:30 AM | Show all posts
ckp la nak buat tambahan kolesi isteri
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.085911s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list