CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
Author: CARI-MRO

Suami Muflis, Isteri Guna RM19juta Untuk Berjudi

[Copy link]
Post time 4-4-2018 02:51 PM From the mobile phone | Show all posts
U guyssss ini memang sadist ... di uk berapa ramai prempuan asia kahwin dan migrate di sana jadi mangsa abused suami .... terutama thais dapat penderaan physical dan mental.... bekas pekerja sex yang cuba ubah cara di hidup untuk kehidupan lebih baik  tetapi hidup lebih teruk umpama neraka...... even ada support group ..
Case ini nampak sangat perempuan itu bodoh dengan addiction beliau dapat husband pula lembut hati .... haish...
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 4-4-2018 03:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Hensem laki nya. Dah lah kaya. Tp skrg kayap sudah. Sayang nya...
Reply

Use magic Report

Post time 4-4-2018 05:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Wow.. dah upgrade.. kikis kokesyen pulak
Reply

Use magic Report

Post time 7-4-2018 06:56 PM From the mobile phone | Show all posts
mawarika replied at 4-4-2018 02:29 PM
Tu la.. bpk aku pun sama dah sampai tahap ko ckp apa pun tak dgr. Bila aku nak buat DNA kat anak2  ...

Bapak ko kawen indon ke? Mak ko masih ngn bapak ko tak.
Reply

Use magic Report

Post time 7-4-2018 06:57 PM From the mobile phone | Show all posts
jahcomel replied at 4-4-2018 02:32 PM
mmg indon nih xleh wat baik bg taik pulak kt kita...mmg patut pun datin rozita tu pukul indon tu s ...

Tuuu datin paduka eina azman tu siap bg duk hotel dua bulan lagi smpi prnyakit tb bibik dia baik. Bibik tu xnk balik indon. So nikmat manakah lagi mahu kau dustakan. Haha
Reply

Use magic Report

Post time 7-4-2018 06:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Tak sedar dek untung ini julia.. Sudahla kawen kokesen hensem, muda lagi kaya.. Untung2 dpt baiki keturunan duduk uk senyap2. Ni ko buat taik plak. Mereput la ko sok2.
Reply

Use magic Report

Post time 7-4-2018 08:15 PM From the mobile phone | Show all posts
naina replied at 7-4-2018 06:56 PM
Bapak ko kawen indon ke? Mak ko masih ngn bapak ko tak.

Cerai bila kantoi. Selama 2 tahun berahsia. Dpt pompuan indon mmg hancur la hidup.. business pun lingkup. Duit bg byk mana pun mmg tak pernah cukup.
Reply

Use magic Report

Post time 7-4-2018 09:13 PM | Show all posts
ye ke abis berjudi? entah2 simpan kat offshore bank accounts. sifat manipulative dan licik nih berjalan seiring ya.
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 7-4-2018 10:57 PM From the mobile phone | Show all posts
mawarika replied at 7-4-2018 08:15 PM
Cerai bila kantoi. Selama 2 tahun berahsia. Dpt pompuan indon mmg hancur la hidup.. business pun l ...

Kena mandrem tak? Banyak cantik kan sedap2 kikis reta org mewahkan family sana. Hish sakit hati. Nauzubillahiminzalik.  Korang sbg anak mainkan peranan korgg. Sebelom reta bapak ko hbs.
Reply

Use magic Report

Post time 9-4-2018 12:39 PM | Show all posts
jazaa100 replied at 3-4-2018 06:06 PM
Nak kata suku sakat trisna terlalu cantikk pulak.....

Apa apa pun....kau mati hidup balik 14kali  ...

cantik kan..orang2 indonesia memang cantik2 sis..kebanyakan laki luar negara suka akan wanita indonesia..cantik di malaysia ga pernah lagi jumpa cantik seperti kami lagi2 arits indonesia..
Reply

Use magic Report

Post time 9-4-2018 12:40 PM | Show all posts
mintu replied at 4-4-2018 04:48 AM
u shud marry a malaysian in the first,  cos they are more loyal

wanita malaysia suka mintak cerai mas
Reply

Use magic Report

Post time 9-4-2018 12:44 PM | Show all posts
mokcikKSKB replied at 4-4-2018 02:08 PM
Pinoy pun sama.abg aku dah tanggung segala sampai rumah makpak di pilipin sana pon abg aku support ...

kalo betul kami warga asing ini pengikis kenapa laki malaysia ga pernah serik kawin sama kami..semakin hari semakin rmai ya kawin sama kami..nnti dapat anak campur mnambahkan kecantikan orang2 malaysia yang kurang wanita cantik,,kalo kawin campur ini bisa lahirkan anak2 cerdik juga ya..kalo tau kami bahaya kenapa ga buat kempen jangan kahwini warga asing kerna mereka kaki kikis..elok makin bahagia adalah yang kahwin sama kami ini..ga pernah lagi aku dengar kami2 warga asing yang bersomikan orang malaysia ini kaki kikis..ga pernah msuk berita atau surat kabar..kalian cemburu saja buat cerita sedangkan abg maku itu bahagia sama kakak ipar kamu itu.. elok ga cerai kan abang kamu..dosa buat fitnah ya..
Reply

Use magic Report

Post time 9-4-2018 12:47 PM | Show all posts
noor2 replied at 3-4-2018 08:04 PM
Kena mendrem lagi ni.....Indon kan suka mendrem2 ni....hehe....kajai tak kenapa dah jatuh teruk pu ...

jgn guna modal mandrem2 ya.apa kamu ingat kami ini ga ada keistimewaan sampe mau mandrem2..kami ada keistimewaan sendiri yang wanita malaysia ga ada..kerna itu rmai laki malaysia yang mau kawin sama kami..jelek alasan yang sama aja dri dlu berkaitan mandrem dan  bomoh..kami tau itu syirik bisa datangkan dosa apa kamu ingat kami ini asik mahu madrem orang aja..
Reply

Use magic Report

Post time 9-4-2018 12:48 PM | Show all posts
becir replied at 3-4-2018 09:27 PM
Perempuan sana mmg suka mintak duit..itu MO diaorg

tolong jgn fitnahh ya tanpa buktiii..kalo hanya sekadar kabar anginnn
Reply

Use magic Report

Post time 9-4-2018 12:50 PM | Show all posts
mawarika replied at 3-4-2018 09:39 PM
Sakit hati baca news ni.. indon mmg jahat. Duit duit duit.. tu je dia mintak. Kalau kawin endon bers ...

buktiii ada? somi aku ga pernah pulak tanggung keluargaku disana..aku bagi duit sama kluargaku pake duit nafkah yang somiku berikan..kira duit aku ya...
Reply

Use magic Report

Post time 9-4-2018 01:18 PM From the mobile phone | Show all posts
trisnalovezul replied at 9-4-2018 12:50 PM
buktiii ada? somi aku ga pernah pulak tanggung keluargaku disana..aku bagi duit sama kluargaku pak ...

Trisna wanita indon satu dlm sejuta  baik pakai nafkah sendiri.  Buktinya tu ditanjung pinang rumah banglo ada 2 ekor garuda batu tu semua duit bpk aku buat rumah betina indon jijik itu.
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 9-4-2018 02:49 PM From the mobile phone | Show all posts
trisnalovezul replied at 9-4-2018 12:47 PM
jgn guna modal mandrem2 ya.apa kamu ingat kami ini ga ada keistimewaan sampe mau mandrem2..kami ad ...


Masalahnya ada minah indon sendiri mengaku guna mandrem untuk dapat jantan Malaysia. ....
Reply

Use magic Report

Post time 9-4-2018 04:27 PM From the mobile phone | Show all posts
trisnalovezul replied at 9-4-2018 12:47 PM
jgn guna modal mandrem2 ya.apa kamu ingat kami ini ga ada keistimewaan sampe mau mandrem2..kami ad ...

Ada....ada.....

Keistimewaan wanita indon pegang kayu mop....klu harap rupa paras, memang tak de lelaki yg nk pandang, tapi dah kena mandrem, hbis tergila giler kn wanita indon....
Reply

Use magic Report

Post time 9-4-2018 04:31 PM From the mobile phone | Show all posts
mawarika replied at 9-4-2018 01:18 PM
Trisna wanita indon satu dlm sejuta  baik pakai nafkah sendiri.  Buktinya tu ditanjung pinang ruma ...

Baik apanya trisna tu mawar.....

Dia bg family dia kat indon tu guna duit zul ....pusing pusing kot tu lah jugak.....

Dia mintak lah dgn zul byk byk.....nk beli itu ini, tapi dok kirim ke indon....
Reply

Use magic Report

Post time 9-4-2018 04:33 PM From the mobile phone | Show all posts
Trisna sudah bangkit dari kuburan......

@Modngengade
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

8-8-2022 02:51 PM GMT+8 , Processed in 0.074964 second(s), 18 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list