CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
1234
Return to list New
Author: Voyagers

[Tempatan] Parlimen Malaysia dibubarkan Jumaat ini

  [Copy link]
Post time 6-4-2018 11:57 AM From the mobile phone | Show all posts
Jadi ke dok nk bubar ni..kol 12pm dah ni
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 6-4-2018 12:00 PM From the mobile phone | Show all posts
Dah habis ke pengumuman tu? Aku baru bukak tv1 tengok takdak pun.
Reply

Use magic Report

Post time 6-4-2018 12:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Ok baru start ni. Tv1
Reply

Use magic Report

Post time 6-4-2018 12:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Dato jib pilih bubar parlimen pada penghulu segala hari..
Reply

Use magic Report

Post time 6-4-2018 12:12 PM | Show all posts
tgh melobi diri sendiri ...
Reply

Use magic Report

Post time 6-4-2018 12:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Live update please
Reply

Use magic Report

Post time 6-4-2018 12:15 PM | Show all posts
sabtu bubar
Reply

Use magic Report

Post time 6-4-2018 12:18 PM | Show all posts
Dah bubar ker?
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 6-4-2018 12:22 PM | Show all posts
Bubar effective esok sabtu 7 Jun 2018 pilihanraya umum dijangka dalam masa 60 hari katanya
Reply

Use magic Report

Post time 6-4-2018 12:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Pengumuman dh dibuat dimana perbubaran berkuatkuasa esok (7 Apr)
Reply

Use magic Report

Post time 6-4-2018 12:23 PM | Show all posts
Najib umum Parlimen bubar secara rasmiWARTAWAN SINAR HARIAN
6 APRIL 2018

[url=]Facebook[/url][url=]Twitter[/url][url=]WhatsApp[/url][url=]Email[/url][url=]More110[/url]


Pengumuman khas Perdana Menteri sebentar tadi.

A- A+ (Ubah saiz teks)
SHAH ALAM - Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak sebentar tadi mengumumkan pembubaran Parlimen secara rasmi.
Pembubaran Parlimen berkuat kuasa pada esok (7 April).
Beliau mengumumkan pembubaran tersebut menerusi siaran langsung RTM dan Facebook rasmi beliau.





Terdahulu, Perdana Menteri pagi ini mempengerusikan mesyuarat Kabinet yang terakhir.
Kenderaan rasmi perdana menteri kelihatan memasuki bangunan Perdana Putra pada 8.40 pagi.
Sebelum itu, kenderaan membawa Timbalan Perdana Menteri Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi dan menteri-menteri Kabinet turut kelihatan memasuki bangunan tersebut untuk menghadiri mesyuarat mingguan Kabinet.
Ramai pemerhati politik mengandaikan mesyuarat itu mungkin yang terakhir sebelum Parlimen  dibubarkan untuk memberi laluan kepada pilihan raya umum ke-14.
Sekumpulan jurugambar dan wartawan turut menunggu di luar perkarangan pintu masuk ke Perdana Putra seawal 7 pagi bagi membuat liputan kemungkinan pengumuman pembubaran Parlimen.
AKAN MENYUSUL


Reply

Use magic Report

Post time 7-4-2018 03:47 PM | Show all posts

Tak sabar jugak nak tgk si kepittt tu kena herettt ke mahkamah pakai baju oren/purple dgn tgn bergari tak pakai kasutttt lol
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

27-9-2022 07:35 PM GMT+8 , Processed in 0.076124 second(s), 19 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list