CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
Author: Voyagers

[Tempatan] Parlimen Malaysia dibubarkan Jumaat ini

  [Copy link]
Post time 3-4-2018 05:44 PM From the mobile phone | Show all posts
Kenyang masing2 dapat habuan. Cukur.
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 3-4-2018 05:45 PM From the mobile phone | Show all posts
dodolgemok replied at 3-4-2018 05:37 PM
Dah tercirit dodol tggu dekk

lepas pakatan kalah teruk pru14 lagi tercirit ko bai
Reply

Use magic Report

Post time 3-4-2018 05:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Cptlah announce
Reply

Use magic Report

Post time 3-4-2018 06:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Semoga BN menang besar....
Reply

Use magic Report

Post time 3-4-2018 07:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Tapi program dgn menteri ada lagi minggu depan. Kalau dah bubar takde lah vip. Ermmm
Reply

Use magic Report

Post time 3-4-2018 07:35 PM | Show all posts
Throwback..

Tempoh Kempen PRU13 Keempat Paling Lama
Print  Email Details Published on Thursday, 11 April 2013 10:03


View Comments
PUTRAJAYA: Tempoh berkempen 15 hari yang ditetapkan Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) untuk Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU-13) adalah yang keempat paling lama dalam sejarah PRU negara sejak pilihan raya pertama pada 1959 yang diadakan selama 35 hari.

Selain kempen selama 35 hari pada 1959, tempoh yang sama juga diberikan oleh SPR untuk pilihan raya kedua pada 1964 dan pilihan raya ketiga pada 1969.


Bagaimanapun, tempoh kempen pilihan raya kali ini menyamai tempoh berkempen PRU-6 yang juga diadakan selama 15 hari. Tempoh berkempen kedua paling lama ialah untuk PRU-4 selama 17 hari pada 1978 dan ketiga paling lama selama 16 hari adalah pada 1974.

Semalam, Pengerusi SPR, Tan Sri Abdul Aziz Yusof mengumumkan 20 April sebagai hari penamaan calon dan 5 Mei hari mengundi untuk PRU-13.
Reply

Use magic Report

Post time 3-4-2018 08:04 PM | Show all posts
takkan kedengaran la pru kali ni @dodolgemok laknatullah menabur fitnah seperti

kotak peti undi dibuang dari helikopter,

40,000 bangla datang naik jumbo jet dalam seminggu untuk mengundi ke malaysia,

blackout ketika pengiraan undi

dan pelbagai lagi fitnah
Reply

Use magic Report

Post time 3-4-2018 08:17 PM From the mobile phone | Show all posts
Nak tunggu kak ecah jd calon kawasan mana je
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 3-4-2018 08:55 PM From the mobile phone | Show all posts
undi pos buat bila? kat mana?
Reply

Use magic Report

Post time 3-4-2018 08:57 PM From the mobile phone | Show all posts
oleh2 ape untuk staf gomen?
Reply

Use magic Report

Post time 3-4-2018 08:59 PM From the mobile phone | Show all posts
kita vote dap .
Reply

Use magic Report

Post time 3-4-2018 08:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Tak sabauuu ni
Reply

Use magic Report

Post time 3-4-2018 09:01 PM From the mobile phone | Show all posts
saviour_09 replied at 3-4-2018 04:40 PM
dengar2 ada choki-choki utk org gomen esok
dengar2 la
ntah iya ntah tak

Choki choki ape.. nk tau gak
Reply

Use magic Report

Post time 3-4-2018 09:11 PM From the mobile phone | Show all posts
dess402 replied at 3-4-2018 08:59 PM
kita vote dap .

Biar DAP???
Reply

Use magic Report

Post time 3-4-2018 09:34 PM | Show all posts
sepiITUindah replied at 3-4-2018 05:34 PM
tak ade  konsert k-pop ker tahun ni

ya henannah ada la kot...

Reply

Use magic Report

Post time 3-4-2018 10:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Keluo la ngundi kalau kome nak bn kalahh...pleaseeeeeeee
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 3-4-2018 10:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Ok dah nak bermula pilihanraya yg paling bosan dlm dunia, asyik parti sama yang menang
Reply

Use magic Report

Post time 3-4-2018 10:41 PM From the mobile phone | Show all posts
OrenTheReturn replied at 3-4-2018 04:41 PM
Good bye pemerintahann Barisan Nasonal

Kann. Babai be end.
Reply

Use magic Report

Post time 3-4-2018 10:46 PM From the mobile phone | Show all posts
dodifarid replied at 3-4-2018 10:25 PM
Ok dah nak bermula pilihanraya yg paling bosan dlm dunia, asyik parti sama yang menang

belum bertanding dah tau plk parti yg sama akan menang?.. tp  ikut ramalan kat ci ni pakatan yg akan menang. bn bakal bungkus. ke menang sorak je.
Reply

Use magic Report

Post time 3-4-2018 10:49 PM | Show all posts
fake news, berita palsu
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT

Forum Hot Topic

ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

8-8-2022 03:45 PM GMT+8 , Processed in 0.077011 second(s), 19 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list