CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
12Next
Return to list New
View: 3037|Reply: 24

Rosmah Gembirakan Suami Supaya Dia Bertugas Dengan Baik Demi Rakyat

[Copy link]
Post time 2-4-2018 11:41 AM | Show all posts |Read mode
"Macam saya, saya buatkan suami saya gembira, (apabila) beliau gembira

maka beliau dapat menjalankan tugasnya dengan baik

demi anda semua dan untuk Malaysia."



Isteri Perdana Menteri, Datin Seri Rosmah Mansor berkata demikian seperti dipetik Bernama, ketika merasmikan Hari Wanita Kebangsaan Gerak Sakti 1Malaysia.




Foto: MYNEWSHUB




Menurut Rosmah, dia akan memastikan suaminya gembira supaya Datuk Seri Najib Razak dapat menjalankan tugasnya dengan baik untuk rakyat.


Sebagai isteri PM, Rosmah mengakui dia sudah lali dengan pelbagai tohmahan dilemparkan terhadapnya. Namun, dia bersedia menerimanya dengan hati terbuka kerana itu semua lumrah dalam dunia politik.

"Dalam politik, kita terpaksa harunginya dan senyum... itu merupakan ‘ubat’ terbaik untuk mereka. Bila kita senyum dia sakit hati, bila kita marah dia suka hati. (Justeru) Cara terbaik untuk tangani semua ini ialah dengan senyuman,” ujarnya.




Foto: FB Borneo




Dalam program itu, Rosmah menekankan bahawa Barisan Nasional (BN) tidak pernah meminggirkan wanita daripada mana-mana kaum dalam usaha mengarusperdanakan golongan hawa. - CARI
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 2-4-2018 11:48 AM From the mobile phone | Show all posts
Sungguh terharu

Berharap Rossy buatkan sup pati ayam campur ginseng dan Gei Ji (dalam Kantonis)untuk Datuk Seri Najib kerana tubuh akan semtiasa cergas dan menjaga penglihatan.

Jika Datuk Seri Najib sentiasa dalam keadaan sihat, maka rakyat Malaysia akan hidup tenang dan makmur.
Reply

Use magic Report

Post time 2-4-2018 11:56 AM | Show all posts
wowww... sungguh terharu rakyat Malaysia
atas keikhlasan mu Rosmah...
rakyat Malaysia harus berbangga ni dapat wife PM yg mcm nih..
Reply

Use magic Report

Post time 2-4-2018 12:00 PM From the mobile phone | Show all posts
You go girl
Reply

Use magic Report

Post time 2-4-2018 12:34 PM | Show all posts
wajib ke x aku nak muntah?
Reply

Use magic Report

Post time 2-4-2018 01:16 PM | Show all posts
surwanis replied at 2-4-2018 12:34 PM
wajib ke x aku nak muntah?


Reply

Use magic Report

Post time 2-4-2018 01:17 PM From the mobile phone | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 2-4-2018 01:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Nenek berkhayal kah?
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 2-4-2018 01:28 PM | Show all posts
bukan pole dance & lap dance pakai victoria secret lingerie ka yg dpt happykan hasben??
Reply

Use magic Report

Post time 2-4-2018 01:45 PM | Show all posts
untung dapat binik camni...

x payah guna manjakani untuk suami sayang.. puiii
Reply

Use magic Report

Post time 2-4-2018 04:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Mesti kakmah ber cirque de soleil selalu kan?
Reply

Use magic Report

Post time 2-4-2018 04:16 PM | Show all posts
macai syok je diperkuda makcik mawar berpam besar
Reply

Use magic Report

Post time 2-4-2018 04:59 PM | Show all posts
maka marilah ummah wanita mesia contohi kak mah!
Reply

Use magic Report

Post time 2-4-2018 07:01 PM | Show all posts
chinta89 replied at 2-4-2018 04:59 PM
maka marilah ummah wanita mesia contohi kak mah!

Suami ialah penaung. So suamilah yg semestinya terlebih dahulu gembirakan isteri.  Bila isteri gembira dia juga akan berbuat apa yg menggembirakan suaminya. Tak gitu ke?
Reply

Use magic Report

Post time 2-4-2018 09:14 PM | Show all posts
go acikmah, go!



Reply

Use magic Report

Post time 3-4-2018 05:58 AM From the mobile phone | Show all posts
Aku nak pi 'sujud sukur' pastu nak muntah dalam baledi
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 3-4-2018 07:27 PM | Show all posts
tapi rakyat tak gembira dek kerana rosmah.

Reply

Use magic Report

Post time 3-4-2018 08:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Aku sungguh terharu dan tanpa disedari menitik air mataku
Reply

Use magic Report

Post time 3-4-2018 08:33 PM From the mobile phone | Show all posts
Mohon kak ros jadi presiden fam
Sbb tahan kena maki.  xde hal nak sentap2.
Ni la calon yg d cari2
Reply

Use magic Report

Post time 4-4-2018 07:06 AM From the mobile phone | Show all posts
spiderman80 replied at 2-4-2018 11:48 AM
Sungguh terharu

Berharap Rossy buatkan sup pati ayam campur ginseng dan Gei Ji (dalam ...

Sedap ke sup tu?
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

25-9-2022 09:51 AM GMT+8 , Processed in 0.091587 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list