CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
123Next
Return to list New
View: 6717|Reply: 44

Intan Wanita Polos Dan Naif – Datuk Seri Aliff Syukri

[Copy link]
Post time 29-3-2018 03:04 PM | Show all posts |Read mode



Datuk Seri Aliff Syukri yang bersimpati dengan nasib bekas madu Izreen Azminda, Intan Liyana telah cuba mengenali dan mendalami jiwa wanita itu. Aliff mengakui setelah lama berbual dan mengenalinya dengan lebih lanjut, dia dapati Intan seorang yang baik dan naif.

“Semenjak mengambilnya menjadi model jenama tudung Aliff by Sha, saya dan isteri, Datin Seri Nur Shahida ada duduk berbual dan mengenali Intan dengan lebih rapat," kata Aliff.




Foto: Ig Datuk Seri Aliff Syukri





Intan yang sah diceraikan talak satu minggu lalu baru sahaja dilantik menjadi model tudung milik jutawan kosmetik itu, Aliff by Sha untuk kontrak selama enam bulan.


Aliff juga turut bersimpati dengan situasi dialami Intan dan berharap berharap wanita itu dapat terus bangkit demi kehidupan dua orang anaknya yang masih kecil.





Foto: Ig Datuk Seri Aliff Syukri


“Dia mempunyai aura yang kuat dan banyak potensi dalam diri. Tetapi, dia terlalu polos dan naif. Saya berharap dia dapat bangkit dalam menguatkan nama dan berusaha mencari rezeki yang lebih baik untuk anak-anak.

“Insya-Allah, ada sesuatu yang lebih besar yang menanti Intan disebalik ujian yang dihadapi oleh wanita itu,” kata Aliff lagi.



Semoga Intan tabah mengharungi hidup bersama anak-anak. - CARI
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 29-3-2018 04:09 PM | Show all posts
“Insya-Allah, ada sesuatu yang lebih besar yang menanti Intan disebalik ujian yang dihadapi oleh wanita itu,” kata Aliff lagi.

tup tup jadi isteri ke-2.
Reply

Use magic Report

Post time 29-3-2018 04:18 PM | Show all posts
ciwi1166 replied at 29-3-2018 04:09 PM
“Insya-Allah, ada sesuatu yang lebih besar yang menanti Intan disebalik ujian yang dihadapi oleh wa ...


Reply

Use magic Report

Post time 29-3-2018 04:25 PM From the mobile phone | Show all posts
ciwi1166 replied at 29-3-2018 04:09 PM
“Insya-Allah, ada sesuatu yang lebih besar yang menanti Intan disebalik ujian yang dihadapi oleh wa ...

I pun terdetik benda yg sama
Reply

Use magic Report

Post time 29-3-2018 04:32 PM | Show all posts
apapon i ttp tak suka fonen suara kepit ni...next
Reply

Use magic Report

Post time 29-3-2018 04:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Matang pulak statement toklip ni. Selalunya kurang cerdik
Reply

Use magic Report

Post time 29-3-2018 04:33 PM From the mobile phone | Show all posts
ciwi1166 replied at 29-3-2018 04:09 PM
“Insya-Allah, ada sesuatu yang lebih besar yang menanti Intan disebalik ujian yang dihadapi oleh wa ...

Hahaha.... that what I was thinking. Jangan memain si terlajak laris ni, jenis sanggup buat apa je demi kepentingan diri...
Reply

Use magic Report

Post time 29-3-2018 04:35 PM | Show all posts
haha takde la iolls tak rasa tok lip niat nak beristerikan si intan. Just niat baik nak tolong kan. Bagus ler camtu
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 29-3-2018 04:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Intan jgn senyum.nampak.gigi pls..
Senyum mulut kuncup
Reply

Use magic Report

Post time 29-3-2018 04:37 PM | Show all posts
ciwi1166 replied at 29-3-2018 04:09 PM
“Insya-Allah, ada sesuatu yang lebih besar yang menanti Intan disebalik ujian yang dihadapi oleh wa ...

choyy jgn la  

tok alip mmg nak anak ramai skg br ada 5+ blm kuar satu lg

Reply

Use magic Report

Post time 29-3-2018 04:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Bab ni mmg i respek alipsukri
Baik hati
Reply

Use magic Report

Post time 29-3-2018 04:53 PM | Show all posts
ambik la jadi no. 2 tokkk
entah2 datin pun sudi
membela nasib ibu tunggal kheennn
Reply

Use magic Report

Post time 29-3-2018 05:13 PM | Show all posts
amboiii datok, sllu bg statment kelauttt je...kali ni ok plak ye.....jgn mcm2 ye tok..
Reply

Use magic Report

Post time 29-3-2018 05:15 PM | Show all posts
aaz replied at 29-3-2018 04:25 PM
I pun terdetik benda yg sama

ai pun sama.... intan jaga2
Reply

Use magic Report

Post time 29-3-2018 05:16 PM | Show all posts
pompuan2 polos and naif senanglah sundal lain boleh extend masjid ...sedangkan yg sewel mcm abby pun sundal lain boleh masuk jarum apa lg la yg mcm2 ni...
Reply

Use magic Report

Post time 29-3-2018 05:17 PM | Show all posts
kene tukar makeup artis intan tu

dah mcm mak tiri sinderella dah
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 29-3-2018 05:46 PM | Show all posts
boleh jalan la polos dan naif....ada ke mak hayam nak beli tudung jenama alif ni nyah? dasar pondan tak hingat...
Reply

Use magic Report

Post time 29-3-2018 05:48 PM | Show all posts
shernazz replied at 29-3-2018 04:37 PM
Intan jgn senyum.nampak.gigi pls..
Senyum mulut kuncup

sama je nyah..tetap bebiasa je...
Reply

Use magic Report

Post time 29-3-2018 05:50 PM From the mobile phone | Show all posts
kenapa sy rasa dato alif yg naive
Reply

Use magic Report

Post time 29-3-2018 05:53 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalo toklip amek intan jd bini no 2 dgn izin datin rasa2 apa reaksi netizen
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

1-10-2022 06:24 AM GMT+8 , Processed in 0.090185 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list