JAWATAN KOSONG! Jadi penulis freelance kami dan berpeluang menang hadiah wang tunai berjumlah RM300! Klik sini > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
Search
7275
View
127
Reply

Gambar Isteri Nampak Leher, Shukri Yahaya Kena Tegur Dengan Netizen

[Copy link]

Author: Cari-Saiful       Show all posts   Read mode

Author
Post time 14-3-2018 01:36 PM | Show all posts |Read mode
Baru-baru ini, Shukri Yahaya kena tegur dengan seorang netizen tentang aurat isterinya.

Menurut isteri Shukri iaitu Tya Adnan, netizen tersebut telah menghantar fotonya melalui DM dan meminta aktor tersebut supaya menasihati isterinya tentang aurat.

Foto: IG Tya Adnan



Tya yang berasa kurang puas hati dengan tindakan netizen tersebut telah memuat naik satu status di Instastory miliknya.

"Sampai ke laki (suami) kita dia pergi DM (hantar mesej). Jadi dia ingat suami saya selama ini tak tengok ke apa yang saya muat naik?

"Susah-susah je awak pergi DM suami saya."

Foto: mStar Online



Ini yang ditulis oleh netizen terbabit:

"Hi Syukri, Tegur la isteri awak ni, bukan nak sibuk tapi pakai tudung tu elok-elok la.

"Awak yang tanggung dosa dia kan? Leher tu aurat, rambut pun aurat. Tutup aurat tu wajib, dosa kalau tak tutup aurat."



Foto: IG Tya Adnan



Jadi pendapat anda pula bagaimana? Patut ke tidak netizen tersebut bertindak begitu? -CARI
Reply

Use magic Report

Post time 14-3-2018 01:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Org tu dm diam2 ko pulak g publish.. Bimbo nya...
Reply

Use magic Report

Post time 14-3-2018 01:41 PM From the mobile phone | Show all posts
Fans tu dah DM kannnnn....bukan dia pg attack dkt comment pun.....kalau attack dkt comment, faham la jugakkk....retisss jugak cakap, kalau nk nasihat , please DM.dah tewwwwwwww?
Reply

Use magic Report

Post time 14-3-2018 01:41 PM | Show all posts
Ala..diorang bukannya tak tau dosa pahala..buat sakit hati kita sendiri je pegi nasihat..bukan diorang mau dengar pun...tapi tya ni..perlu ke nak war2kan benda ni....membuka aib sendiri lagi ada la... Silap2 chuols yang kena balik dengan acik bawang nanti...

Reply

Use magic Report

Post time 14-3-2018 01:44 PM From the mobile phone | Show all posts
Saitonnn betul.. bila netizen tegur kt komen uols perli ckp nak nasihat please dm la bagai.. ni dah dm kau lak xboleh terima.. saitonnn
Reply

Use magic Report

Post time 14-3-2018 01:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Bongkaknya {:stress
Reply

Use magic Report

Post time 14-3-2018 01:48 PM | Show all posts
tektik menaikkan nama balik ke? sheols ni senduuu betul walaupun prnh berlakon dulu nasib si syukri terpikat dengan hang jee
Reply

Use magic Report

Post time 14-3-2018 01:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Sy tu pon pkai seluar nmpk lutut, berlakon pon sentuh2.. watdaya expect netizen? Xpyh la rajin2 dm nasihat retis ni.. depa whorayus kn kita adelah..

Tapi tya ni mmg nmpk sjenis attention seeker pon mementang kulit putih, cantik (ke).. aku pon tepanjat aritu tgk dia pkai serkup je..
Reply

Use magic Report

Post time 14-3-2018 01:50 PM | Show all posts
memang menjadi keutamaan paling atas dalam hidup mereka yg acah2 alim ini (walau mereka sangattttttttt hadap dgn kehidupan ARTIS), untuk jaga aurat, jaga dosa pahala ARTIS, serta anak bini ARTIS
bini retis nampak aurat leher katanya
oiiii makcik, ko pakai stokin tak? tudung ko tutup kopek tak? pakaian ko semua longgar, tak jarang tak nampak bentuk tubuh?
anak2 ko yg bertudung pakai stokin tak? tudung tutup kopek tak? pakaian serba longgar tak jarang tak nampak bentuk tubuh?

gi mampos lah   
Reply

Use magic Report

Post time 14-3-2018 01:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Org tu taknak buka aib ko sebab tu dia DM. Mmg kau silap. Pakai serkup macam nenek2 plak
Reply

Use magic Report

Post time 14-3-2018 01:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Sebok dgan aurat org... sebok dgan grammar org.... sebok dgan ketet org....meleis meleis....
Reply

Use magic Report

Post time 14-3-2018 01:56 PM From the mobile phone | Show all posts
Lawa gak tya ni ek... Zaman skrg DM cara gitu pon xleh ek.. Dah sehabis baik tu jaga aib org.. Ohhh patutlaaa x IN dm dm ni nowadays.. Org nasihat, kutuk n up qoute skrg kat igs.. Dosya pon abis 24jam sslama abis igs
Reply

Use magic Report

Post time 14-3-2018 01:56 PM From the mobile phone | Show all posts
Insekiyo lettew acik bwg DM laki sheolss
Reply

Use magic Report

Post time 14-3-2018 01:58 PM From the mobile phone | Show all posts
tya ni bukan tutup aurat pun, tu buku lali pun nampak, sibuk je netizen nak tegur2 jga aurat sendiri/muhrim sendiri lah dulu
Reply

Use magic Report

Post time 14-3-2018 01:58 PM | Show all posts
tapi tya ni memang kuat sentap dengan netizen nyaaa. ko nak ramai follower tpi bila kne hencap kemain sentap dia
Reply

Use magic Report

Post time 14-3-2018 01:58 PM From the mobile phone | Show all posts
hzln replied at 14-3-2018 01:50 PM
memang menjadi keutamaan paling atas dalam hidup mereka yg acah2 alim ini (walau mereka sangattttttt ...

Ok..yg ni stuju
Netizen tukang kira pahala
Pantang ade nampak rambut terus kecam

Balu kpd mangsa mh370 cerita pasal baca alfatihah utk arwah suami...ade gmba dia pakai tudung tp agak singkat. Netizen komen "labuh kan tudung, sia2 baca alfatihah kalau x sampai"

Likeeee pfffttt
Reply

Use magic Report

Post time 14-3-2018 02:00 PM From the mobile phone | Show all posts
Dah DM tegur senyap2 ko g publish.bila tevur kt komen kata memalukan nape x tegur senyao2 or DM je.

sebenarnya semua2 ni nak apa ye?

ala,biar jela dia.dia rasa cantik mcm tu.sama mcm org lain yg dh brtudung.tetiba trsingkat,terbelit,terturban,terterbang..asal x claim diri muslimah sejati org xkecam teruk la.
Reply

Use magic Report

Post time 14-3-2018 02:00 PM From the mobile phone | Show all posts
Iols paling kelakar bila si Tya ni up kat igs yg dia kata tak pernah kutuk orang tuuu

Heh yela tu tya, ko kutuk orang kat komen tu lupe ke tewwwwwwwwww

Btw, sheols ni lawa bagi iols. Untung SY
Reply

Use magic Report

Post time 14-3-2018 02:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Spesis retis n the kerabats.
Tegur in public: Dia meroyan. Dia tarbiah balik kerana mengaibkan dia in public. Indirectly ajk followers kecam yg menegur. Puas hati. Done.
Tegur secara personal: Meroyan jugak. Put the DM to the public ajk geng kecam org yg tegur.
Puas hati. Done
Sebenarnya x kisah whether in public or personal, dorang x suka ditegur wpun org tegur tu benda yg mmg tmaktub dlm quran. Unless dia x pcaya quran.
#donebebel

Reply

Use magic Report

Post time 14-3-2018 02:08 PM | Show all posts
muka sheol dh cam rita garik plk

tiya fobia org DM2 laki sheol
takut pisang berbuah lg
laki dok minta nk tgk kopek
Reply

Use magic Report

Post time 14-3-2018 02:09 PM | Show all posts
kulit tya ni mmg cantik kan. npk natural flawless. tp dah knp kau g pkai turban zouk cenggitu. mmg kne kecam laa dah elok-elok pkai tdg cntik pkai turban gitu plak
Reply

Use magic Report

Post time 14-3-2018 02:18 PM | Show all posts
laki dia pun tak jaga aurat ko pikir laki dia kisah..
nyampah aku dengan manusia yang sibuk nak kisah hal orang lain..
yang si bini pun satu..
orang tu tegur private ko pulak kecoh-kecoh..
sama je la 2 kali 5..
Reply

Use magic Report

Post time 14-3-2018 02:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Yg ko pakai serkup mcm opah2 tu kenapa tya
Reply

Use magic Report

Post time 14-3-2018 02:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Nasibla aku ni bukan retis atau bini retis..jenuh semua nak jaga..pandai2 la org tu nak hidop..aiyooo
Reply

Use magic Report

Post time 14-3-2018 02:24 PM | Show all posts
sllu je pun dia ni pakai tudung nmpk leher.....ape nk heran sangat...retis kan...
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.057799s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list