Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
Search
606
View
18
Reply

Wanita Kerat, Makan Alat Kelamin Mayat Saudara

[Copy link]

Author: CARI-MAL       Show all posts   Read mode

Author
Post time 13-3-2018 10:58 AM | Show all posts |Read mode
Penduduk kampung Ndangara di Zimbabwe terkejut apabila dua wanita mengerat anggota badan mayat saudara mereka yang bakal dikebumikan sebelum memakannya.








Memetik Mirror, media tempatan melaporkan mereka memakan pipi, mata serta alat kelamin mayat selepas dikerat dan kedua-dua wanita yang tidak dinamakan itu telah dihadapkan ke mahkamah untuk dibicarakan.

"Saya boleh mengesahkan bahawa kedua-dua wanita terbabit dibawa ke jawatankuasa kampung untuk diadili selepas mereka dituduh mengerat dan memakan anggota badan mayat saudara mereka.

"Suspek didakwa tidur di bahagian dapur di mana mayat berkenaan ditempatkan sebelum dikebumikan.

"Mereka mengarahkan saudara-mara lain mematikan lampu sebelum masuk tidur dan ketika itulah mereka mengerat mayat berkenaan," kata ketua kampung, Chireya.




Foto: Mirror




Perbuatan itu terbongkar apabila ahli keluarga mendapati beberapa anggota badan mayat telah hilang.


Bagaimanapun, apabila ditanya, kedua-dua wanita itu saling menuding jari dan tidak mengaku melakukan perbuatan berkenaan, kata Chireya. - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 13-3-2018 11:36 AM | Show all posts
canabis ke apa
Reply

Use magic Report

Post time 13-3-2018 11:49 AM | Show all posts
dah tak ada bahan lain untok di makan agaknya.
Reply

Use magic Report

Post time 13-3-2018 12:02 PM | Show all posts


   Canibal
Reply

Use magic Report

Post time 13-3-2018 12:17 PM | Show all posts
giler...tu dlm gambar ada lembu 2 ekor tu taknak makan pula
Reply

Use magic Report

Post time 13-3-2018 01:22 PM | Show all posts

canabis pun boleh
Reply

Use magic Report

Post time 13-3-2018 01:24 PM | Show all posts





canibal
Reply

Use magic Report

Post time 13-3-2018 01:28 PM From the mobile phone | Show all posts
fushimi replied at 13-3-2018 01:24 PM
{:1_563: ...

Spisis sajat ngan pondan lajuk laris..typing erot
Reply

Use magic Report

Post time 13-3-2018 01:31 PM | Show all posts

pprt nya vocak kau dekkk

Reply

Use magic Report

Post time 13-3-2018 01:34 PM | Show all posts

ko ni orang nak berbahse ingeris ko keji vocab salah
bila orang tak pandai sepeking ko keji cakap malas belajar




Reply

Use magic Report

Post time 13-3-2018 01:35 PM | Show all posts
fushimi replied at 13-3-2018 05:34 AM
ko ni orang nak berbahse ingeris ko keji vocab salah
bila orang tak pandai sepeking ko keji ca ...

haha..lenkali guna khidmat gugel dulu

Reply

Use magic Report

Post time 13-3-2018 02:32 PM | Show all posts
"kau lah yang makan"
"kaulah yang potong"

- dialog tuduh menuduh di antara kedua2 wanita

Reply

Use magic Report

Post time 13-3-2018 08:48 PM From the mobile phone | Show all posts
duri_durians replied at 13-3-2018 01:22 PM
canabis pun boleh

Kata malaysia bole.. apa pn bolee.. lupa nk letak tnda soal sbb xigt word tu..
Reply

Use magic Report

Post time 13-3-2018 08:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Modngengade replied at 13-3-2018 01:31 PM
pprt nya vocak kau dekkk

Alah lupa word n lupa ltak tanda soal.sedap aje menganjing . Aah vocab ak mmg pprt..
Reply

Use magic Report

Post time 14-3-2018 12:03 PM | Show all posts
Dah kenyang menelan bolah lak berlakun pura2 tak tahu euwww
Reply

Use magic Report

Post time 14-3-2018 02:53 PM | Show all posts
zulka replied at 13-3-2018 12:17 PM
giler...tu dlm gambar ada lembu 2 ekor tu taknak makan pula

lembu punya panjang sangat..nanti termuntah plak makan

Reply

Use magic Report

Post time 14-3-2018 04:04 PM From the mobile phone | Show all posts
jointhecurse replied at 13-3-2018 11:36 AM
canabis ke apa


La ko maksudkan cannibal ka? Masa memula baca punya la aku husnuzon bersangka baik ko kunun2 speku suspek2 tu makan canabis sampai weng zets why meka sampai boleh makan daging manusia yang dah jadik mayat.
Reply

Use magic Report

Post time 14-3-2018 07:32 PM From the mobile phone | Show all posts
chazey replied at 14-3-2018 08:04 AM
La ko maksudkan cannibal ka? Masa memula baca punya la aku husnuzon bersangka baik ko kunun2 spe ...

haah.. samala.. sampai aku baca balik nak cari part mana ada dadah ne..
Reply

Use magic Report

Post time 15-3-2018 08:33 AM From the mobile phone | Show all posts
chazey replied at 14-3-2018 04:04 PM
La ko maksudkan cannibal ka? Masa memula baca punya la aku husnuzon bersangka baik ko kunun2 spe ...

Dua dlam 1 sebenarnya.. ak nk ckp dia mabuk 'ketum' ke smpai je canibal.. maafkan hamba.. hari bodoh ak nmpknya
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.049990s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list