Minat menulis? Ingin menjana pendapatan? Jom sertai kami sebagai penulis freelance. Daftar sekarang > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
Search
10376
View
174
Reply

Jangan Sentuh Rambut Dan Muka Saya- Nazim Othman Berlagak Diva?

[Copy link]

Author: Cari-Amirah       Show all posts   Read mode

Author
Post time 8-3-2018 10:58 AM | Show all posts |Read mode
Kenapa dengan Nazim Othman sebenarnya sehingga rambut dan muka pun tidak dibenarkan sentuh? Sudah lama menyepi sejak kebelakangan ini sehingga dia dilabel diva?


Nazim Othman sebenarnya akan membuat kemunculan dalam drama Mona Lisa yang turut dibintangi Zara Zya, Hafreez Adam dan Mona Allen untuk 80 episod.


Foto: IG Nazim Othman


Berlakon dalam drama ini menyebabkan Nazim telah berhabis duit hingga mencecah puluhan ribu untuk membeli sut sebanyak 40 pasang dan pakaian kasual lain.


Foto: IG Nazim Othman


Saya sanggup keluarkan modal sendiri untuk menjaga imej. Lagipun sebagai seorang pelakon kita jangan berkira soal wang untuk imej. Sebab itu semua untuk kerja kita juga dan masa hadapan.


Jadi, tak salah untuk habiskan duit bagi menjayakan sesuatu watak itu. Saya ada beli 11 sut di Vietnam dan selainnya tempah di sini sahaja. Kos perbelanjaan saya untuk imej dalam drama itu sebanyak puluhan ribu. katanya pada Mstar Online.


Foto: IG Nazim Othman


Jika diteliti penggayaan rambutnya dalam drama yang dilakonkan semuanya kelihatan elok dan baik sahaja keadaan rambutnya. Tapi ramai yang tidak mengetahui bahawa gaya rambut yang dijaga rapi itu semuanya adalah hasil buatan sendiri.


Nazim tidak berlagak diva atau tiada jurusolek namun dia lebih selesa mengayakan sendiri dan disebabkan itu dia memang tidak benarkan sesiapa yang cuba menyentuh bahagian muka dan kepala.


Foto: IG Nazim Othman


Macam rambut dan solekan di wajah saya tak pernah benarkan sesiapa usik. Saya akan buat sendiri. Sebelum datang ke lokasi penggambaran, saya dah bersiap terlebih dahulu.


Saya lebih selesa melakukannya sendiri. Jurusolek di set hanya betulkan atau tambah jika perlu sahaja. Tapi hanya solekan, rambut hanya saya saja boleh buat."


Selalunya artis selalu dilihat berusaha menjaga badan supaya nampak sasa dan cantik sentiasa tapi lain pula dengan Nazim Othman. Lain artis lain kerenahnya! - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 8-3-2018 11:03 AM | Show all posts
Way too metrosexual. Tak de rupa jantans . Geli
Reply

Use magic Report

Post time 8-3-2018 11:04 AM | Show all posts
dia nih dua alam
Reply

Use magic Report

Post time 8-3-2018 11:07 AM | Show all posts
isu muka dia xleh dsentuh bukan ke dr dulu?
Reply

Use magic Report

Post time 8-3-2018 11:10 AM | Show all posts
He nampak wangi dan jenis discipline, kemas dan prepare everything ..  
Reply

Use magic Report

Post time 8-3-2018 11:16 AM From the mobile phone | Show all posts
Suka dulu dia blakon dlm citer yg dia jadi buta tu....tu dulu laaa
Reply

Use magic Report

Post time 8-3-2018 11:18 AM From the mobile phone | Show all posts
wlapun x nmpk maskulin tp dia x nmpk busuk
Reply

Use magic Report

Post time 8-3-2018 11:18 AM | Show all posts
kemas dan wangi dia ni..i suka
Reply

Use magic Report

Post time 8-3-2018 11:25 AM From the mobile phone | Show all posts
Mamat ni sylo lah jugak cuma x ensem je
Reply

Use magic Report

Post time 8-3-2018 11:27 AM From the mobile phone | Show all posts
Over nauuu.. seksa nya kalau dapat suami macam dia ni.. mesti yg jenis 1 habuk pun dia tilik. Mamposss
Reply

Use magic Report

Post time 8-3-2018 11:30 AM | Show all posts
meroyan je kt ig dok bebel2
gaduh dgn bini ke dik?
Reply

Use magic Report

Post time 8-3-2018 11:32 AM | Show all posts
mimi77 replied at 8-3-2018 11:07 AM
isu muka dia xleh dsentuh bukan ke dr dulu?

diva AA pun x suka fonen makeup kt heols
jenis suka makeup sendiri
Reply

Use magic Report

Post time 8-3-2018 11:36 AM From the mobile phone | Show all posts
mixed replied at 8-3-2018 11:32 AM
diva AA pun x suka fonen makeup kt heols
jenis suka makeup sendiri

Amboi chuolls mmg tggu masa nk hencap heolls kan.

Hahahaha.
Reply

Use magic Report

Post time 8-3-2018 11:38 AM | Show all posts
cubaan utk up nama? promote drama baru? macamlah netizen tak biasa

Reply

Use magic Report

Post time 8-3-2018 11:44 AM | Show all posts
model look.. tapi aku suka dia catwalk..
Reply

Use magic Report

Post time 8-3-2018 11:46 AM From the mobile phone | Show all posts
Gong yoo malaysia kah ??
Reply

Use magic Report

Post time 8-3-2018 11:47 AM From the mobile phone | Show all posts
iolss prnh nmpk heolss kt ioi mall.. jln sorg2.. tunduk mcm mne pon org blh knal.. tp xkuasa nk brgmbr pon..
Reply

Use magic Report

Post time 8-3-2018 11:50 AM | Show all posts
rambut tu mungkinlah sebab dia tak selesa org tengok parut kt kepala dia

berabes ribu riban kt sut tu nanti recycle balik tak
Reply

Use magic Report

Post time 8-3-2018 11:51 AM From the mobile phone | Show all posts
wolf_cute replied at 8-3-2018 11:46 AM
Gong yoo malaysia kah ??

Tak  Sesuai nk samakan dgn gong yo...2
Wakakaaka.....ada la persis pelakon korea tp hok lain...tu lebih iras....
Reply

Use magic Report

Post time 8-3-2018 11:55 AM From the mobile phone | Show all posts
xixin5230 replied at 8-3-2018 11:51 AM
Tak  Sesuai nk samakan dgn gong yo...2
Wakakaaka.....ada la persis pelakon korea tp hok lain...tu ...

Hok lain tu sape...stail rmbut sut seme ala2 goblin...kekeke...cume dia katek di situ...
Reply

Use magic Report

Post time 8-3-2018 12:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Make up artis untuk drama selalu adalah bapok anker size monster, tak rela dimolest barangkali
Reply

Use magic Report

Post time 8-3-2018 12:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Aku suka dia ni..nmpak ada pendirian..rambut,muka bghn privacy.klu artis xnak org sentuh rsnya no big deal.lgpun muka dan rmbut dia agak siap.so,ok la.
Reply

Use magic Report

Post time 8-3-2018 12:07 PM From the mobile phone | Show all posts
heols ni comercial look for adv n mag, tp meols xblh tgk heols berlakon..enth knp.. rs mcm geli geleman
Reply

Use magic Report

Post time 8-3-2018 12:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Bibir itam
Reply

Use magic Report

Post time 8-3-2018 12:11 PM From the mobile phone | Show all posts
sebijik aku..tp aku bukanla cantik ka apa..tp x suka..tambah2 muka..mcm ada renjatan letrik kalau org terpegang muka aku memg senstv ni..salah pegang naik jrwt lak..aku s3ndiri pun xsuka sentuh kalau x perlu..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.056595s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list