Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
16597
View
342
Reply

~Diantara Suami baru dan Anak2 kandung~

[Copy link]

Author: nina_karina18       Show all posts   Read mode

Post time 14-11-2019 10:54 AM | Show all posts
nina_karina18 replied at 13-11-2019 12:09 AM
bila sy ambik keputusan keluar umah lain plk jd...family mertua srh ceraikn sy sbb sy isteri yg x ja ...

Memang terang2 keluarga mentua tu tak suka akak dan anak2. Yang suami akak kena stay dengan family tu dah kenapa? Suami WAJIB sediakan tempat tinggal utk isteri ok. Kalau isteri tak selesa tinggal dengan mentua dan ipar duai, suami wajib sediakan rumah lain.

All the best to u kak. Jaga lah anak2 akak sebaik mungkin. Tu la amanah Allah yg tak ternilai.

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 14-11-2019 10:36 PM From the mobile phone | Show all posts
insyaallah kali ni sy x main2...dh berminggu2 sy fikir apa yg sy dpt dr perkahwinan ni...rupanya xde selain seks..semua sy buat sendiri..sy sara diri dan ank2 sendiri jga...hakikatnya hidup sy sama mcm ibu tunggal...sy kerap jga menangis sorang2 bila ank minta nk pg rombongan dan terpilih terima anugerah dan perlukn duit tp duit ckp2 nk byr bil semua...suami sy x byr bil sbb katanya dia x duduk dgn sy buat pe dia nk byr...
sy pun dh rasa kuat sikit...sy terima dh hakikat...bak kata org kainseling yg sy hadiri ceramah br2 ni kita kna syg diri kita sendiri..cukuplh selama ni sy berkorban dan gembirakn ht org lain...
Reply

Use magic Report

Post time 11-12-2019 12:51 PM | Show all posts
nina_karina18 replied at 14-11-2019 10:36 PM
insyaallah kali ni sy x main2...dh berminggu2 sy fikir apa yg sy dpt dr perkahwinan ni...rupanya xde ...

dh fail cerai tu jgn lupe mtk nafkah yg tertunggak..


ape lah ko kemain lama nk pikir..siap buat iui lg
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.064851s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list