Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
Search
123Next
Return to list New
2823
View
65
Reply

[Tempatan] Lee Chong Wei nafi terlibat dalam video seks

[Copy link]

Author: chacon       Show all posts   Read mode

Author
Post time 13-2-2018 04:03 PM | Show all posts |Read mode
Edited by chacon at 13-2-2018 06:18 PM



Chong Wei, 35 tahun mendakwa telah menerima klip video berkenaan dari pelbagai pihak selepas video itu tular di media sosial. - Gambar fail





Jaguh badminton negara, Datuk Lee Chong Wei hari ini telah menafikan penglibatan beliau dalam sebuah video seks yang didakwa melibatkan dirinya, baru-baru ini.

Menurut Chong Wei sebagai memetik laporan beberapa portal tempatan hari ini, wajah lelaki yang dipaparkan dalam video berdurasi 11 minit itu langsung tidak menyerupai wajahnya.


Chong Wei, 35 tahun mendakwa telah menerima klip video berkenaan dari pelbagai pihak selepas video itu tular di media sosial.

Namun, Chong Wei turut dipetik sebagai berkata tidak akan membuat laporan polis.

Buat masai ini, Astro AWANI sedang berusaha mendapatkan reaksi dari Chong Wei.








Reply

Use magic Report

Post time 13-2-2018 04:08 PM | Show all posts
muka mcm tu ada ke yg selera tgk video porn heshe?  pensil pun sekadar 2B jua
Reply

Use magic Report

Post time 13-2-2018 04:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Modngengade replied at 13-2-2018 04:08 PM
muka mcm tu ada ke yg selera tgk video porn heshe?  pensil pun sekadar 2B jua

Aku hanya mampu gelak baca komen nie...
Reply

Use magic Report

Post time 13-2-2018 04:13 PM | Show all posts
Bukan Lee Chong Wei la. Dari sisi nampak macam Lee Chong Wei. Tapi bukan. Ada iras tapi tak serupa.  
Reply

Use magic Report

Post time 13-2-2018 04:14 PM | Show all posts
mana bideonye
Reply

Use magic Report

Post time 13-2-2018 04:16 PM | Show all posts

mengunyit ker sister?

Reply

Use magic Report

Post time 13-2-2018 04:25 PM | Show all posts
Modngengade replied at 13-2-2018 04:08 PM
muka mcm tu ada ke yg selera tgk video porn heshe?  pensil pun sekadar 2B jua

akak da tgk videonya? konfirm 2b? bukan 2c atau 2d?

Reply

Use magic Report

Post time 13-2-2018 04:29 PM | Show all posts
bukan lee chong wei, akak yang rabun arnab pun tahu bezakan lee chong wei dan lee peY no

by the way xperlu tengok video tu, memang sah cina bukit .
Reply

Use magic Report

Post time 13-2-2018 04:45 PM | Show all posts
Ke citer ni keluar sebagai cara promosi movie pasal dia, orang Malaysia kalau buat pilem kan suka guna strategy cam tu
Reply

Use magic Report

Post time 13-2-2018 04:56 PM From the mobile phone | Show all posts
sahih atau tidak, kosser nak tgk.. kalau lin dan, bolehlah bazirkan data
Reply

Use magic Report

Post time 13-2-2018 04:59 PM | Show all posts
samasam90 replied at 13-2-2018 04:56 PM
sahih atau tidak, kosser nak tgk.. kalau lin dan, bolehlah bazirkan data

yang ni iols setuju
Reply

Use magic Report

Post time 13-2-2018 05:05 PM | Show all posts
ke salah seorang yg konon2 masuk berita kata sekeluarga mirip congwei aritu
kah4
Reply

Use magic Report

Post time 13-2-2018 05:07 PM | Show all posts
hahahhaa..ini lah berita paling kelakar n tak masuk akal.
Reply

Use magic Report

Post time 13-2-2018 05:07 PM | Show all posts
samasam90 replied at 13-2-2018 08:56 AM
sahih atau tidak, kosser nak tgk.. kalau lin dan, bolehlah bazirkan data

khuennnn....typical jinjang look akak pun kowser nak membazirkan air rembesan

Reply

Use magic Report

Post time 13-2-2018 05:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Aduh macam macam.Kesian LCW
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 13-2-2018 05:25 PM | Show all posts



'Itu bukan saya maa... bukan saya...'


ITU bukan saya.


Begitu jawapan ringkas Datuk Lee Chong Wei mengenai rakaman video seks didakwa miliknya yang tular bersama seorang wanita yang tidak dikenali.

Jaguh perseorangan badminton negara itu ketika dihubungi hari ini mengakui ia mungkin salah satu taktik kotor pihak tertentu yang mahu melihat dirinya gagal terutama menjelang tayangan filem biografinya bertajuk Menjulang Kejuaraan, bulan depan.

Ini tidak masuk akal, kamu sendiri boleh lihat video itu dan sekali pandang kamu boleh tahu itu bukan saya.

Ramai orang menghubungi saya bertanyakan mengenai perkara ini tetapi saya hanya ketawa. Namun, saya membuat laporan polis mengenai perkara ini di Ibu Pejabat Polis Bukit Aman hari ini, kata Chong Wei.

Chong Wei menambah, dia sudah lali menjadi mangsa tuduhan seperti itu tetapi kali ini menganggapnya sebagai keterlaluan.

Pasti akan ada orang yang tidak suka dengan kejayaan yang kamu kecapi dan ini adalah salah satu cara mereka mahu menjatuhkan kamu.
Namun, ada masanya ia sudah keterlaluan, katanya.

Dalam pada itu, Chong Wei turut mengulas mengenai skandal mengatur perlawanan yang membabitkan dua pemain badminton profesional negara.

Apa yang saya boleh katakan, ia mencemarkan nama baik negara dan sukan badminton. Mereka mungkin bukan pemain BAM (Persatuan Badminton Malaysia) tetapi mereka masih membawa Jalur Gemilang di dada mereka setiap kali beraksi.

Sebagai pemain utama dunia, kes ini sangat memalukan. Saya harap kes ini akan segara diselesaikan dan BAM perlu mengambil tindakan tegas kepada mereka yang terbabit, katanya.










Artikel ini disiarkan pada : Selasa, 13 Februari 2018 @ 4:53 PM


Reply

Use magic Report

Post time 13-2-2018 06:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Based on screen cap mmg sah2 la bkn chong wei.
Reply

Use magic Report

Post time 13-2-2018 06:23 PM | Show all posts

kot iya pun tak kan lah chong wei gay.. kesian chong wei tak bersalah pulak dapat nama  
Reply

Use magic Report

Post time 13-2-2018 07:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Gelinya baca ada sex tape bagai...dulu lindan dah sah2 mmg ada skandal siap ngaku lagi..latok pun blajar ngan lindan sbb bff gitu..at least lindan punya skandal celebrity cun la gak..yg ni tau ke sape pompuan tu..jgn cakap goh liu ying dah le
Reply

Use magic Report

Post time 13-2-2018 07:31 PM From the mobile phone | Show all posts
WhiskeyScotch replied at 13-2-2018 04:13 PM
Bukan Lee Chong Wei la. Dari sisi nampak macam Lee Chong Wei. Tapi bukan. Ada iras tapi tak serupa.  ...

nampak gaya macam dah tengok
Reply

Use magic Report

Post time 13-2-2018 08:05 PM | Show all posts
MeghanK replied at 13-2-2018 07:31 PM
nampak gaya macam dah tengok

Dah!

............
Reply

Use magic Report

Post time 13-2-2018 08:12 PM From the mobile phone | Show all posts
bodoh sgt la yg gigeh tularkan video bodo mcm tu.
Reply

Use magic Report

Post time 13-2-2018 08:13 PM | Show all posts
spiderman80?


lariiiiiiii......

Reply

Use magic Report

Post time 13-2-2018 08:14 PM From the mobile phone | Show all posts
WhiskeyScotch replied at 13-2-2018 08:05 PM
Dah!

............

tahniah
Reply

Use magic Report

Post time 13-2-2018 08:22 PM From the mobile phone | Show all posts
WhiskeyScotch replied at 13-2-2018 04:13 PM
Bukan Lee Chong Wei la. Dari sisi nampak macam Lee Chong Wei. Tapi bukan. Ada iras tapi tak serupa.  ...

Confirm ke bro bukan? mana ko tgk sharing is caring
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.060920s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list