JAWATAN KOSONG! Jadi penulis freelance kami dan berpeluang menang hadiah wang tunai berjumlah RM300! Klik sini > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
Search
1387
View
18
Reply

[Tempatan] Polis Kelantan terkejut kanak-kanak 9 tahun dah pandai hisap dada

[Copy link]

Author: FOTHER-MUCKER       Show all posts   Read mode

Author
Post time 12-2-2018 06:48 AM | Show all posts |Read mode
Polis Kelantan terkejut kanak-kanak 9 tahun hisap dadah
[color=rgb(112, 112, 112) !important]Bernama
| February 11, 2018


Ketua polis Kelantan berkata, remaja bawah umur mencuba dadah selepas dipengaruhi rakan sebaya dengan alasan tidak 'sado' (hebat) jika tidak mencuba dadah.


MACHANG: Seramai 145 remaja bawah umur terbabit dengan aktiviti penyalahgunaan dadah di Kelantan tahun lepas, kata Ketua Polis Kelantan, Datuk Hasanuddin Hassan.
Hasanuddin berkata, mereka merupakan sebahagian daripada 984 remaja yang ditahan polis selepas terbabit pelbagai kes juvana.
Ada sebahagian daripada remaja bawah umur itu yang berusia seawal 9 tahun sudah mula mencuba menggunakan dadah dan ia tidak sepatutnya berlaku, katanya selepas merasmikan Minggu Disiplin, Pertauliahan Pengawas dan Ketua Tingkatan di Sekolah Menengah Kebangsaan (SMK) Hamzah hari ini.


Seramai 180 murid, termasuk exco dan ketua tingkatan dari sekolah berkenaan menerima surat tauliah pada majlis berkenaan.
Hasanuddin berkata, remaja bawah umur mencuba dadah selepas dipengaruhi rakan sebaya dengan alasan tidak sado (hebat) jika tidak mencuba dadah.
Dalam pada itu, beliau berkata, polis akan mengambil tindakan tegas, termasuk menyaman pelajar yang menunggang motosikal tanpa lesen serta tidak memakai topi keledar.
Kita akan laksanakan undang-undang tanpa memilih bulu, walaupun terdapat alasan pelajar berkenaan hanya menunggang motosikal ke sekolah sahaja, katanya.




Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2018 08:21 AM From the mobile phone | Show all posts
Mak bapak penagih dadah .....mana anak2 tak ikut. ....celakalah ibu bapa yang merosakkan masa depan anak2 yang tak bersalah. .yang belum kenal baik buruk satu2 perkara. ....
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2018 08:29 AM | Show all posts
ingatkn hisap dada td
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2018 09:20 AM From the mobile phone | Show all posts
jofizo replied at 12-2-2018 12:29 AM
ingatkn hisap dada td

samala.. motif sangat hisap dada nak terkejut sedangkan ada lagi advance main kawin2 kat playground siap pakej malam pertama..
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2018 09:23 AM | Show all posts
ni msti makpak xperihatin tgk dgn sape anak2 dia berkwn
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 12-2-2018 09:29 AM | Show all posts

Betulah hisap dada. Tak percaya tanya samy vallue!
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2018 09:49 AM | Show all posts
9 tahun? kenapa sampai jadi mcm tu? kawan dgn budak2 besar ke apa tu?
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2018 10:00 AM From the mobile phone | Show all posts
Beria i masuk ingt btul pasal hisap dada
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2018 10:09 AM | Show all posts
amboi nak  mendadah pulak, beg sekolah pun mak ayah belikan lagi...
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2018 10:16 AM | Show all posts
samasam90 replied at 12-2-2018 09:20 AM
samala.. motif sangat hisap dada nak terkejut sedangkan ada lagi advance main kawin2 kat playgroun ...

whattt
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2018 10:19 AM | Show all posts
kat negeri tu.. biasa kot kalau dadah dengan pompuan..
apa lagi hiburan dorang ada..
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2018 10:35 AM From the mobile phone | Show all posts
kosukeconan replied at 12-2-2018 02:16 AM
whattt

ada buka benang haritu.. tapi dihijack dgn cikgu kafa kot.. siap pakej gambar tapi kena censored la..
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2018 10:37 AM | Show all posts
aku ingat hisap buah dada

kalau hispa dadah aku  x hairan sebab Malaysia kannnnnnnnnnnn yakin lah aman.
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2018 11:36 AM | Show all posts
mak bapanya mungkin penagih dadih
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2018 11:40 AM From the mobile phone | Show all posts
Kat tempai i duduk sekarang kawasan kg pun mcm tu..sekolah rendah kecik2 lagi dah mendadah..
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2018 11:45 AM | Show all posts
ish ish ish..katanya dulu si mb tin sardin yang dipojaan ummha sunni sebagai hebat zuhud kesana sini ngan merc s-class nye ..dikata..memang dia tak buat kemajuan dan pembangunan di serambi mekah ni ..selama 20 tahun lebih dia merintah..kerna dia kata dia bagi lagi baik dari kemajuan pembangunan..dia bagi penerapan nilai-nilai isele kepada rakyat nye..prrftthhhh

hasilnye cukup membanggakan..

terbaru timbalan mb yang baru pun bagi statement ting tong kata memang "sengaja" melambatkan pembganguna dan kemajuan..kerna "takut" rakyat "isle"nya tak boleh catch up..prrftthhh

parti bawang..
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2018 12:06 PM | Show all posts
Kes kalau tak mak pak sendiri yang ting tong atau biarkan anak seusia itu berkawan dengan kawan2 yang lebih berusia darinya yang juga kaki ting tong mana tak rosak jadinya
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2018 02:55 PM | Show all posts
baby baru lahir pun pandai hisap dada, apa masalahnya?
Reply

Use magic Report

Post time 13-2-2018 11:33 AM | Show all posts
aku baru nak nasihatkan mak budak ni kenapa tak stop breastfeeding lagi..dah 9 tahun tu
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.054868s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list