CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
12Next
Return to list New
View: 3996|Reply: 28

NENEK MOYANG AKU - MANDI BUNGA BUANG SIAL DAN PENARIK

  [Copy link]
Post time 24-1-2018 02:54 PM | Show all posts |Read mode
Edited by bungamelurindah at 24-1-2018 02:59 PM

NI PETUA NENEK MOYANG AKU TAPI AKU AMALKAN
MANDI BUNGA

- BUNGA 8 JENIS (BUNGA MAWAR/ROSE ) PALING ELOK SEKALI (WARNA LAIN2)
-1 JENIS BUNGA ROSE YANG PALING KITA SUKA (BUNGA TU KENA MAKAN)
-7 LAGI BUNGA ROSE DIBAWA MANDI
-7 BIJI LIMAU PURUT
-7 BIJI BUAH MANDARIN

KENA BACA SURAH AL FATIHAH, 3 QUL, SELAWAT 3 KALI

P/S SEELOKNYA ORANG LAIN MANDIKAN KITA. DAN ORANG YANG MANDIKAN TU KENA BACA AYAT KURSI DAN NIAT BAIK2 UTK KITA.

SEKIAN.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 24-1-2018 03:23 PM | Show all posts
setahu akak mandi bunga ni energy. buang sial tu persepsi manusia ada orang panggil rugi, kesilapan, sial, celaka, ada orang panggil pemikat, penarik dan macam2 istilah.

nak mandi tak salah pun petua orang dulu banyak khasiat. tp nak buang sial  bg akak banyak sedekah banyak istighfar .

Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2018 03:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Teringat ex officemate dulu duk cerita dia mandi bunga kt spa mana ntah, siap konpiden cakap muka dia berseri
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 24-1-2018 03:49 PM | Show all posts
CiliPadiSedap replied at 24-1-2018 03:23 PM
setahu akak mandi bunga ni energy. buang sial tu persepsi manusia ada orang panggil rugi, kesilapan, ...

HEHEHE BETUL TU, UNTUK ENERGY SEBAB DARI BUNGA TU SENDIRI, TAKPE NIAT BEBAIK
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 24-1-2018 03:50 PM | Show all posts
Oroi8887 replied at 24-1-2018 03:27 PM
Teringat ex officemate dulu duk cerita dia mandi bunga kt spa mana ntah, siap konpiden cakap muka di ...

hahahaha tapi memang berseri ke muka dia jadi lepas mndi bunga tu??
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2018 04:06 PM From the mobile phone | Show all posts
bungamelurindah replied at 24-1-2018 03:50 PM
hahahaha tapi memang berseri ke muka dia jadi lepas mndi bunga tu??

Hmmm ntah la, biasa je. Mungkin org lain tgk seri la kot
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2018 04:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Oroi8887 replied at 24-1-2018 03:27 PM
Teringat ex officemate dulu duk cerita dia mandi bunga kt spa mana ntah, siap konpiden cakap muka di ...

Berseri ke tidak dipandangan u?
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2018 04:30 PM | Show all posts
Oroi8887 replied at 24-1-2018 03:27 PM
Teringat ex officemate dulu duk cerita dia mandi bunga kt spa mana ntah, siap konpiden cakap muka di ...



kesian kakak tu...terperasan pulak...

hahaa
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 24-1-2018 04:32 PM From the mobile phone | Show all posts
noraidil_06 replied at 24-1-2018 04:26 PM
Berseri ke tidak dipandangan u?

Erm tidak....huhuhu.
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2018 04:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Hearty_Winter replied at 24-1-2018 04:30 PM
kesian kakak tu...terperasan pulak...

hahaa

Haha tulah pasal tp sy dengar jelahkn dia ckp2 tu, kang ckp tak berseri kecik hati pula
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2018 04:45 PM | Show all posts
Oroi8887 replied at 24-1-2018 04:34 PM
Haha tulah pasal tp sy dengar jelahkn dia ckp2 tu, kang ckp tak berseri kecik hati pula

ya yaa..

better layan kan aje lahhh... (tapi dalam hati gelak guling gelentang )
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2018 05:20 PM | Show all posts
nenek akak amalan baby shower nk buang tebiat bukan buang sial
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2018 05:40 PM | Show all posts
nenek aku dh lama tak balik umah
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 25-1-2018 09:00 AM | Show all posts
palmolive replied at 24-1-2018 05:40 PM
nenek aku dh lama tak balik umah

hahahaha nenek g mne?
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 25-1-2018 09:01 AM | Show all posts
CiliPadiSedap replied at 24-1-2018 05:20 PM
nenek akak amalan baby shower nk buang tebiat bukan buang sial

hahahahah
Reply

Use magic Report

Post time 25-1-2018 12:54 PM | Show all posts

dia kuar..lupa jalan pulang kot..
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


 Author| Post time 25-1-2018 01:04 PM | Show all posts
palmolive replied at 25-1-2018 12:54 PM
dia kuar..lupa jalan pulang kot..

call la dia, hahaha
Reply

Use magic Report

Post time 25-1-2018 01:05 PM | Show all posts

nenek aku lahir pada zaman sebelum internet dicipta..mana dia tau call ni
Reply

Use magic Report

Post time 25-1-2018 01:06 PM | Show all posts
Oroi8887 replied at 24-1-2018 03:27 PM
Teringat ex officemate dulu duk cerita dia mandi bunga kt spa mana ntah, siap konpiden cakap muka di ...

tahap dewa betul level konfiden kaka itu
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 25-1-2018 01:09 PM | Show all posts
palmolive replied at 25-1-2018 01:05 PM
nenek aku lahir pada zaman sebelum internet dicipta..mana dia tau call ni

hahahaha esk aku rasa dia balik la tu
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

17-8-2022 08:56 PM GMT+8 , Processed in 2.787555 second(s), 22 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list