Minat menulis? Ingin menjana pendapatan? Jom sertai kami sebagai penulis freelance. Daftar sekarang > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
Search
12Next
Return to list New
2959
View
40
Reply

Fathia Latiff Dan Kecaman Netizen Berpisah Tiada, Kali Ni Kuku Jadi Mangsa

[Copy link]

Author: cari-khair    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 10-1-2018 02:58 PM | Show all posts |Read mode
Bila menjadi terkenal terutama golongan artis, pastinya ada pihak yang akan membayar untuk membuat ulasan produk di akaun media sosial seperti dilakukan artis yang hangat dengan beberapa gosip panas sebelum ini iaitu Fathia Latif.







Baru-baru ini, Fathia memuat naik sebuah video ulasan produk di akaun Instagramnya. Sekali tengok, tiada apa yang bezanya pun dengan ulasan produk lain kerana Fathia menceritakan serba sedikit tentang kebaikan produk tersebut dan membuat sedikit memo.








Namun, biasalah. Netizen mana boleh duduk diam sahaja tanpa memberi sebarang komen. Dalam video ini para netizen memberi komen tentang kuku Fathia yang panjang dan diwarnakan.








Ada yang menasihati dia untuk memotong kuku serta tidak mewarnakannya kerana tidak molek sebagai seorang gadis timur untuk mewarnakan kuku, tambahan pula Fathia Latif bertudung.


Bahkan, ada yang bertanya bagaimana Fathia melakukan hadas kecil dalam keadaan kukunya sebegitu selain menyamakan kuku Fathia dengan kuku pontianak kerana tidak dipotong walaupun sudah panjang.


Dalam masa sama, tidak semua netizen mengecamnya kerana ada beberapa netizen merasakan tidak wajar orang memberikan komen tidak bersesuaian dan tidak bersangkut paut dengan produk tersebut.




Foto: IG Fathia Latiff





Mungkin di masa hadapan para netizen di Malaysia perlu lebih rasional dalam menegur kesalahan orang lain kerana satu jari kita tuding salah orang, ada sembilan lagi jari yang menuding kepada kita. - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2018 03:05 PM | Show all posts
aku pun paling tak leh terima org kuku panjang ni

terbayang byk kotoran duk bawah kuku tu

pastu kaler plak tu lg laaaa eeeerrrr
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2018 03:09 PM | Show all posts
makan pakai sudu garfu...cebok pakai bidet
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2018 03:11 PM | Show all posts
ak takde la suke minah yg suke buat hal ni. tp dah dia promote produk, tgk psl produk je lah yg ko sibuk kuku langsuir dia apesal??
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2018 03:23 PM | Show all posts
tu kuku pelsu. boleh lekat pastu tanggal lah
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2018 03:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Kot tgh period ke..biar jela. Lgpun ade je kuku yg fake skrg.
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2018 03:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Mmg kuku sheolls ke ni, ke main tampal2 je mcm beli sticker dkt kedai buku popular tu ....hahaha, mcm senget benget je kuku sheolls...

Ala cutex skrg pun ade yg halal, wudhufrenly & vegan kot, bawang laaaa makcik2 ni.....

IMG_2397.PNG
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2018 03:46 PM | Show all posts
tin yah panjang bercat jer, tok ram tak kisah pun.
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2018 03:50 PM | Show all posts
dia mmg xpenah serik kan
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2018 03:52 PM From the mobile phone | Show all posts
Netizen ni tade keje ke dok belek kuku orangg
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2018 04:11 PM | Show all posts
dah semua benda die buat korang tegur, netizen bersyukur sikit aib korang  ditunjuk tau, mengondem orang je keje adoi la ..
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2018 04:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Baru tau kewujudan artis bernama fatihah
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2018 05:11 PM | Show all posts
Kesian si FL ni, apa pun dia buat kena kecam. Bertabahlah meneruskan hidup ya.
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2018 05:19 PM | Show all posts
fathia sekarang dah jadi retis paling dibenci netizen
apa jua yg dia upload kat socmed konpem kena kecam
bertabah je lahhh fathia
ke suka dikecam???? ala2 attention seeker gitu
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2018 06:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Yahawloh..  Haku pon tengah pedicure ni.
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2018 06:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Geng2 tin yah ni
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2018 06:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Alahai...rsnya X ori lah
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2018 06:26 PM | Show all posts
kuku tampal
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2018 06:41 PM | Show all posts
lawa kuku pjg . But  peniaga jual food berkuku panjang , ai rasa geli plak
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2018 06:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Bertabah la. Jd artis x bole hati tisu
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2018 06:43 PM From the mobile phone | Show all posts
AbukRokok replied at 10-1-2018 07:09 AM
makan pakai sudu garfu...cebok pakai bidet

i teringat bila kris jenner usha toilet.. teruja sangat sheolls bila tahu ada bidet boleh control pressure dgn direction, dgn tangan dia kalau tak silapnuat ala2 sapu pepet.. hahahaha

btw, nanti ada yg tanya bidet tu apa / selit lagi unsur2 ketimuran.. #miskin
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2018 06:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Ee..geli nak masak masakan org kuku mcm ni
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2018 06:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Pic pegang nivea tu dah sah lah kuku tampal. Acik2 IG pon, tak abes2 menelek salah org. Ntah2 kuku sendiri pon kotor berkerak
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2018 06:52 PM From the mobile phone | Show all posts
Kuku tampal je ni
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2018 07:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Artis paling suka dikecam 2017-2018{:hero
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.055396s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list