Minat menulis? Ingin menjana pendapatan? Jom sertai kami sebagai penulis freelance. Daftar sekarang > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
Search
1228
View
22
Reply

Maut Dibunuh Kekasih Ibu, Mayat Disumbat Dalam But Kereta

[Copy link]

Author: CARI-MRO       Show all posts   Read mode

Author
Post time 10-1-2018 10:46 AM | Show all posts |Read mode
Seorang pelajar perempuan tingkatan satu Sekolah Menengah Kebangsaan (SMK) Merbau maut dicekik teman lelaki ibunya di sebuah rumah sewa di Permyjaya, miri.


Bernama melaporkan suspek adalah lelaki rakyat tempatan berusia 33 tahun. Ketua Jabatan Siasatan Jenayah (CID) Sarawak Datuk Dev Kumar berkata,


"Suspek berasal dari Kuala Lumpur, bekerja di sebuah kedai perabot di Piasau, Miri dan telah berjaya ditangkap pada petang ini juga," katanya dalam satu kenyataan malam tadi.


Dev Kumar menambah, "Semasa rondaan dilakukan, kru anggota polis peronda terserempak dengan sebuah kereta Proton Iswara yang diletakkan dalam keadaan mencurigakan di sebuah lorong berdekatan semak."


Dev Kumar, Foto: Freemalaysiatoday


Suspek berdiri di bahagian belakang kereta dengan but yang terbuka sebelum memecut lari dari tempat tersebut kerana ternampak kereta peronda polis.


Kejar-mengejar berlaku sejauh 5KM sehingga Proton Iswara itu berhenti di simpang Pelabuhan Miri.


Apabila but dibuka terdapat mayat seorang perempuan dan suspek terus ditangkap. Siasatan awal mendapati suspek adalah teman lelaki ibu mangsa yang turut tinggal dalam rumah yang sama.


"ada jam 11.00 pagi, telah berlaku pertengkaran antara suspek dan mangsa di mana suspek dipercayai telah mencekik mangsa sehingga mati dan suspek kemudian membawa mangsa dalam but kereta ke kawasan Kuala Baram untuk membuang mayat dalam kawasan semak apabila terserempak dengan kereta peronda," kata Dev.


Ketika kejadian, ibu mangsa keluar bekerja manakala kakaknya telah pergi ke sekolah.- CARI
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2018 10:49 AM | Show all posts
kesian....huhuhu
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2018 11:04 AM | Show all posts
aduuuuhh..binatang nye la perangai..
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2018 11:07 AM | Show all posts

Cubaan Merogol


Tapi ditentang keras oleh budak tu.  Aku nak bet seposen, voley?
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2018 11:39 AM From the mobile phone | Show all posts
Gila betul tak puas hati sikit selamba bunuh org
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2018 11:40 AM From the mobile phone | Show all posts
Selamberr cekik.. Banganggg
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2018 11:42 AM | Show all posts
dengan budak tingkatan 1 pun nak bergaduh... hmmm
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2018 11:51 AM From the mobile phone | Show all posts
Mangkuk ayun punye jantan
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2018 11:54 AM | Show all posts
Suka hati je cekik anak orang sampai mati. Elok la tertangkap dengan cepat.
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2018 11:55 AM | Show all posts
Setan punya jantan. Mak budak tu engko nak, anaknya engko bunuh.
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2018 11:58 AM | Show all posts
mak kau bengap, dh tua pun nak berboyfren
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2018 11:58 AM | Show all posts
x guna betulll...
kenpa dia bunuh budak tu..
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2018 12:09 PM | Show all posts
cane mak dia bole sangkut kat laki tu
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2018 12:30 PM | Show all posts
Kes cubaan merogol ker?
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2018 02:52 PM | Show all posts
emaknya pun nk ber BF bagai.. anak jd mangsa.

ape motif si jahat ni, cuba buat pkra x elok ke? atau deols ade hubungan terlarang?
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2018 02:57 PM | Show all posts
knapela jahat sgt ..

moga mati dgn dahsyat kalo dia memang salah..
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2018 04:55 PM From the mobile phone | Show all posts
biawak, perogol, pembunuh..
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2018 05:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Memang ramai ibu ibu bodoh sekarang ni.. tengok aja kt shopping mall pasti jumpa ibu yg jenis jalan dulu biar anak anak kecil dia lari ke sana sini.. so tak heran lah berita mcm ni ibu yg sanggup biar bf tinggal serumah dgn anak dara #asalberanak
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2018 05:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Kenapalaa ramai sgt ibu2 tunggal sanggup bersekedudukan dgn boioren durjana cmni? Kau sangap nak berjantan, okay, tapi jgn bawa balik rumah laa. Bersangap2an jauh dr anak2 laa plzz. Byk sgt dh kes cmni. Kesian budak2..

Mesti bangsat celaka tu nk rogol/liwat pstu bunuh plak. Celaka
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2018 08:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Kuang ajar! Apa aje laa yg digaduhkan smp membunuh budak {:stress
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2018 08:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Hrp2 jantan tuh kena taruk teruk2 kat jail nnti..
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2018 11:10 AM | Show all posts
ntah kenapa aku rasa jantan sial tu nak rogol mangsa. Mak pon rilek je tinggalkan anak dengan boyfriend, asalkan mulut bawah bersuap agaknya. mak2 gini la yang menyebabkan janda dipandang serong oleh masyarakat.
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2018 11:12 AM From the mobile phone | Show all posts
Kalau polis tak belasah dalam lokap ni em memang tak puas hati aku.  Cuba acah-acah cekik kasi nyawa-nyawa ikan.  
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.054119s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list