Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
Search
2665
View
126
Reply

[Tempatan] Lepas serangan Diva AA, Azmin jawab 'persetankan mereka'. #3. Video

[Copy link]

Author: EJALTI       Show all posts   Read mode

Author
Post time 7-12-2017 02:18 PM | Show all posts |Read mode
Edited by EJALTI at 7-12-2017 06:39 AM

Lepas serangan Diva AA, Azmin jawab 'persetankan mereka'

https://www.malaysiakini.com/news/404685

Hari ini, 2:09 pm      Hari ini, 2:12 pm



Menteri Besar Selangor Datuk Seri Azmin Ali nampaknya tidak menghiraukan ancaman adiknya Azwan yang berikrar mahu menjahamkanya di perhimpunan agung Umno di ibu negara semalam.

Berucap dalam program di sebuah rumah pangsa di Klang malam tadi, Azmin berkata beliau tidak akan mempedulikan semua serangan itu.
Pedulikan mereka, persetankan mereka! Saya berada dalam perjuangan ini bukan kerana bicara soal keluarga.

Saya berada dalam perjuangan untuk mengangkat martabat rakyat dan menyelamatkan negara, katanya.




Semalam, Azwan (atas) yang juga selebriti terkenal membuat kejutan dengan muncul di Perhimpunan Agung Umno dan mengancam untuk mendedahkan rahsia Azmin.

Menafikan dirinya barua Umno, Azwan yang turut dikenali sebagai Diva AA berkata, beliau akan menjatuhkannya abangnya sebagai pemimpin nombor satu Selangor.

Azwan tampil bersama pemimpin akar umbi Umno yang terkenal dengan pelbagai gimik Datuk Seri Jamal Md Yunos.

Sementara itu, Azmin dalam ucapannya, tanpa menyebut nama, berkata terdapat keluarganya digunakan untuk menyerang beliau.

Mana keluarga yang tidak bersama saya, mereka guna untuk menyerang saya, dakwanya.

Keluarga yang bersamanya pula, dakwa Azmin, ditangkap, ditekan dan diugut secara berterusan.
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2017 02:37 PM | Show all posts
Azwana Alia ni tipu la kalau nk buat kerja free . Aritu kat IG beriya dia kutuk Najib. Alih2, bersekutu plak skg.
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 7-12-2017 02:38 PM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2017 02:40 PM | Show all posts
kenarikelabu replied at 7-12-2017 06:37 AM
Azwana Alia ni tipu la kalau nk buat kerja free  . Aritu kat IG beriya dia kutuk Najib. Alih2, ber ...

kau baru tau ke perangai pondan tua tu dekk....sedari dulu akan tgk heshe ni memang plastik daun lalang....akak lebih respect pak nil sebenarnya

Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2017 02:43 PM | Show all posts
ape caprut pondan tua tuh
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2017 02:44 PM | Show all posts
Apalah agaknya yg dikatakan rahsia Azmin yg nak didedahkan oleh Azwan...
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2017 02:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Modngengade replied at 7-12-2017 02:40 PM
kau baru tau ke perangai pondan tua tu dekk....sedari dulu akan tgk heshe ni memang plastik daun l ...

totey dabel A kompom dah mengecut kan sis... sbb tu hormon tak stabil..... dah lupa kjp kutuk bijan kjp puji..... mmg mental dah.... elok la geng dgn jamal towel
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2017 02:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Diri sendiri pun tak kenal lelaki ke pompuan...sibuk nk berpolitik...

Dlm borang nak tick apa ek?..
Jantina
- lelaki
- perempuan
- betina

Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2017 02:48 PM | Show all posts
KLANG - Menteri Besar Selangor memanjatkan doa agar ALLAH SWT memberi hidayah dan membuka pintu hati adiknya, Azwan Ali agar terus menyayangi beliau dan adik-beradik yang lain.

Datuk Seri Mohamed Azmin Ali berkata, sebagai abang, beliau sentiasa mendoakan yang terbaik buat kesemua adiknya, termasuk Azwan.

"Saya sentiasa mendoakan Azwan walaupun dia menyerang saya, Insya-ALLAH semoga ALLAH akan menyelamatkan dan membuka pintu hatinya untuk terus menyayangi saya dan adik beradik yang lain.

Advertisement

"Itulah doa saya kepada dia, semoga ALLAH beri kasih sayang kepada dia dan ALLAH buka pintu hatinya supaya ada sifat penyayang dan berbuat baik kepada ahli keluarga," katanya ketika ditemui pada Jelajah Inisiatif Peduli Rakyat bagi Dun Sementa di Masjid Jamiul Hasaniah Kampung Batu 3, Jalan Kapar, di sini malam ini.

Beliau mengulas mengenai video Azwan yang tular dan mencetuskan kontroversi.

Azmin yang juga Adun Bukit Antarabangsa berkata, apapun yang berlaku Azwan tetap adiknya dan beliau tetap akan menyayangi Azwan dan adik-beradik yang lain.

Katanya, beliau tidak perlu mengulas lebih panjang berkenaan perkara itu memandangkan isu itu membabitkan keluarganya yang tidak perlu dibincangkan secara umum.

Ketika ditanya kenapa Azwan bertindak sedemikian, Azmin berkata, dia tidak tahu menahu mengenai tujuan adiknya itu namun dia menerima dengan hati yang terbuka.

Terdahulu tular video Azwan berikrar untuk 'menjahamkan' abangnya di Selangor dan pengacara kontroversi itu mengumumkan beliau akan mendedahkan rahsia mengenai abangnya itu yang disimpan sejak sekian lama.

Terbaru, Azwan mencabar Azmin untuk membuat sumpah laknat dan ia harus berlangsung bersaksikan tujuh imam dan beliau sendiri akan menerimanya.
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2017 02:50 PM | Show all posts
dinopower2 replied at 7-12-2017 02:45 PM
totey dabel A kompom dah mengecut kan sis... sbb tu hormon tak stabil..... dah lupa kjp kutuk bija ...

Semoga Allah tunjukkan siapa yg benar...

Jika Azwan betul....semoga Azmin bertaubat
Jika Azmin betul....semoga Azwan bertaubat
Jika kedua-duanya tak betul....semoga kedua-duanya bertaubat.

Carilah Pemimpin lain yg lebih baik dan bersih...
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2017 02:51 PM | Show all posts
akak boikot azwan ali dulu kini selamanya. sorry to said abg dia lagi banyak berjasa daripada dia memekak cari gaduh dengan artis lain.

hidup fattzura, hidup sheila majid, hidup fathia latif, hidup azmin ali
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2017 02:53 PM From the mobile phone | Show all posts
rashiman replied at 7-12-2017 02:50 PM
Semoga Allah tunjukkan siapa yg benar...

Jika Azwan betul....semoga Azmin bertaubat

sah2 azwan pondan tu tak btul.... klau btul takde nak burukkan abg sendiri.... tp apa nak heran mak sendiri pun dihina....

tak kisah la azmin ade isu ke tak.... yg umno low class guna org gile berkempen..... parti low class
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2017 03:01 PM | Show all posts
Menafikan dirinya barua Umno


mcam org giler...mana ada dia ngaku dia giler kan...
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2017 03:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Bini azmin dulu apa depa tak ta ? Siap jalang bagai lagi .
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2017 03:02 PM | Show all posts
dinopower2 replied at 7-12-2017 02:53 PM
sah2 azwan pondan tu tak btul.... klau btul takde nak burukkan abg sendiri.... tp apa nak heran ma ...


Awal2 dah disahkan tak betul....walaupun Azwan belum lagi dedahkan...
mmg penyokong tegar tahaf tertinggi... jilat jangan tak jilat...

Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2017 03:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Jalang depa kata lagi .
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2017 03:04 PM | Show all posts
kenarikelabu replied at 7-12-2017 02:37 PM
Azwana Alia ni tipu la kalau nk buat kerja free  . Aritu kat IG beriya dia kutuk Najib. Alih2, ber ...

pak nil banyak job kan sekarang baguslah pak nil respect pak nil pengacara paling berjaya di malaysia
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2017 03:19 PM | Show all posts
azmin ni pernah dtg umah aku sekali masa tu aderla berlaku kecelakaan sket, dia halau semua wartawan....dia tak kasi masuk, pastu dia hulur cash keluar dari dompet dia sndiri... terharu rasanya..
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2017 03:31 PM | Show all posts
zulka replied at 7-12-2017 03:19 PM
azmin ni pernah dtg umah aku sekali masa tu aderla berlaku kecelakaan sket, dia halau semua wartawan ...

nie kalau pembangkang ...hulur cash maknanya bagi dedak...
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2017 03:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Dah xde duit kot. Azwan sendiri kata RTM ban dia. Tula sanggup digelar barua. Jibby hulur duit makan kot
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2017 03:47 PM | Show all posts
rashiman replied at 7-12-2017 02:44 PM
Apalah agaknya yg dikatakan rahsia Azmin yg nak didedahkan oleh Azwan...

masa diorg kekecik dulu bolen mandi  parit
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2017 03:48 PM | Show all posts
jemin ni dgn adik-beradik pompuan x brape baik kan?katanya yg baik dari dulu abg dia azman.tapi nephew yg kena tangkap tu ank adik beradik pompuan ?ke dah berbaik sejak jadi mb.tu yg azwan ni hangin kot
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2017 03:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Modngengade replied at 7-12-2017 02:48 PM
KLANG - Menteri Besar Selangor memanjatkan doa agar ALLAH SWT memberi hidayah dan membuka pintu hat ...

Kenyataan yg matang. Cacai @rashiman xdpt terima kenyataan tersebut.
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2017 03:55 PM From the mobile phone | Show all posts
kemon..ini aje ke modal umno utk selangor? ofer la bonus 6 bulan gaji utk staf gomen..up sekali ganda semua bantuan yg ajemin dh bagi ke..sedap la sikit..

takkan cuma bermodalkan bapuk tua je?
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2017 03:58 PM | Show all posts
Edited by rashiman at 7-12-2017 04:00 PM
dodolgemokgila replied at 7-12-2017 03:51 PM
Kenyataan yg matang. Cacai @rashiman xdpt terima kenyataan tersebut.

Memang bagus doa Azmin agar Azwan menyayangi adik beradiknya...itu yg sebaiknya..
Tapi nak jugak tahu...apa sebab Azwan tak sayang Azmin dan nak serang Azmin...

Apa rahsia Azmin, yg nak dia dedahkan...

Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.052861s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list