Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
12
Return to list New
2331
View
24
Reply

Tegur Kakak Yang Degil

[Copy link]

Author: biozipstar       Show all posts   Read mode

Post time 7-12-2017 09:34 AM | Show all posts
EGO..
pada pendapat aku lah..ego dia setinggi langit
dalam adik beradik aku ada yg perangai camni
tp taklah teruk cenggini
mild2 je. so aku boleh terima lagi
kalau macam kakak tt ni..entahlah..
Reply

Use magic Report

Post time 8-12-2017 10:29 AM | Show all posts
Bab degil ni susah nak ubah sket dik contoh terdekat ada sorang forumer sini memang degil ego gile nick dia @sebu1

Cuba berdiskusi dengan dia kenapa dia jadi sebegitu degil ego

Reply

Use magic Report

Post time 8-12-2017 10:30 AM From the mobile phone | Show all posts
petaiterbang replied at 8-12-2017 10:29 AM
Bab degil ni susah nak ubah sket dik contoh terdekat ada sorang forumer sini memang degil ego gile n ...

Contoh syaitom kembali mengganas. Bila ibu bapa petai terbang gagal mendidik petai jadi manusia baik.
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2018 01:12 PM | Show all posts
dah setel lum masalah akak ko ni dol?
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 5-2-2018 06:43 PM | Show all posts
terima kasih atas segala ucapan dan nasihat... saya sgt menghargainya.. dan saya ambil satu persatu...
Reply

Use magic Report

12
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.066739s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list