Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
3511
View
88
Reply

Pertanyaan

[Copy link]

Author: framecermin       Show all posts   Read mode

Author
Post time 30-11-2017 03:56 PM | Show all posts |Read mode
Macamana kalau suami korang bagi alasan nak jaga anak nak bersunat kat rumah janda dia. Dlm rumah tu ada 4org anak dia dan janda tu sekali. Dia kata nak teman anak je but janda dia still ada dlm rumah tu. Apa pendapat korang.
Reply

Use magic Report

Post time 30-11-2017 04:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Kenapa tak bawak anak balik rumah korang? Cuti sekolah kan.
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 30-11-2017 04:52 PM | Show all posts
blythes replied at 30-11-2017 04:49 PM
Kenapa tak bawak anak balik rumah korang? Cuti sekolah kan.

Jandanya tak bg.. aku cam terpk ni mcm janda nak perangkap. Gunakan anak konon anak nangis2 suruh ayah jaga. Benda tu patut tak blh berlaku. Mana blh serumah lg dgn janda walau anak2 ada sekali dlm rumah. Aku dah ingatkan dia pasal tangkap khalwat tp dia kata niat cuma nak jaga anak je. Dia tido dgn anak. Hukum letak tepi ke kalau gitu????
Reply

Use magic Report

Post time 30-11-2017 04:55 PM | Show all posts
janda kesunyian tu
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 30-11-2017 05:01 PM | Show all posts
framecermin replied at 30-11-2017 04:52 PM
Jandanya tak bg.. aku cam terpk ni mcm janda nak perangkap. Gunakan anak konon anak nangis2 suruh  ...

Aku mmg kurang sabar terus bincang dgn keluarga belah mertua.. aku ckp aku nak gi jauh2 masa hari tu. Aku ckp klu jadi apa2 jgn salahkan aku kalau aku tak dpt terima dia balik.
Reply

Use magic Report

Post time 30-11-2017 05:04 PM From the mobile phone | Show all posts
X tau la org lain tp bg sy mmg x bole lelaki n perempuan yg bkn muhrim berdua dlm satu rumah. Wlupun ade anak2..mmg mengundang
Reply

Use magic Report

Post time 30-11-2017 05:16 PM From the mobile phone | Show all posts
hahaha
tt g lah jugak jaga anak tiri tu
apa susah
Reply

Use magic Report

Post time 30-11-2017 05:29 PM | Show all posts
ikut la sekali berkampung kat rumah janda laki ko tu..
buat selamba bodoh je
Reply

Use magic Report

Post time 30-11-2017 06:53 PM From the mobile phone | Show all posts
Perlu ke nak jaga budak lepas sunat sampai kena berkampung? Its a definite no unless kau tak kisah pasal hukum. Kalau janda tak bagi bawak anak tu, kau jaga lah sensorang. Mengada. Tak tau malu
Reply

Use magic Report

Post time 30-11-2017 09:52 PM From the mobile phone | Show all posts
framecermin replied at 30-11-2017 04:52 PM
Jandanya tak bg.. aku cam terpk ni mcm janda nak perangkap. Gunakan anak konon anak nangis2 suruh  ...

Ckp kt laki tu hukum bukan pakai niat..pastu ko berkeras la skit pasal hukum tu..tp jgn ko marah die sbb ko jeles dik
Reply

Use magic Report

Post time 1-12-2017 11:53 AM | Show all posts
Anak buah manak sunnat pagi, petang dah boleh main bola...

Nee zaman Tak pakai pisau Potong daging ler oiiiiiiiii utk Khatan Kan budak....

adoiiiii

Reply

Use magic Report

Post time 1-12-2017 06:22 PM | Show all posts
laki gila talak ka
Reply

Use magic Report

Post time 1-12-2017 07:27 PM | Show all posts
framecermin replied at 30-11-2017 09:01 AM
Aku mmg kurang sabar terus bincang dgn keluarga belah mertua.. aku ckp aku nak gi jauh2 masa hari  ...

Mertua you cakap apa lepas you bagitau diaorang?
Reply

Use magic Report

Post time 1-12-2017 08:56 PM From the mobile phone | Show all posts
Kau amik laki org ke dekkkk?kalau amik laki prg nasib ler..kalau x..kau amik je anak tiri kau tu jaga dia.
Reply

Use magic Report

Post time 1-12-2017 09:21 PM | Show all posts
bagi la dia jaga anak dia
mudah-mudahan boleh rujuk balik dgn janda dia
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2017 03:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Klau dpt bw la ank tu tingal dgn korg sekejap
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2017 05:55 PM From the mobile phone | Show all posts
zztop63 replied at 1-12-2017 09:21 PM
bagi la dia jaga anak dia
mudah-mudahan boleh rujuk balik dgn janda dia

Org tu dah la susah hati. Kau ni.

Gi je berkampung umah janda tu. Buat mcm nora danish. Meriah
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2017 11:51 AM From the mobile phone | Show all posts
maannaakautahu replied at 1-12-2017 11:53 AM
Anak buah manak sunnat pagi, petang dah boleh main bola...

Nee zaman Tak pakai pisau Potong dagin ...

Kann..
Hari ni sunat, esok dah pakai seluar dah.
Budak2 tu kan dipakaikan clamp.
Bukannya macam zaman dulu baring terkangkang kain gantung kat siling.



Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2017 12:49 PM | Show all posts
Edited by OsHiN_hOnEy at 4-12-2017 12:50 PM

jaga anak lps anak bersunat - alasan
laki merenyam dgn ex - kenyataan

clear?
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 4-12-2017 02:27 PM | Show all posts
mokcikKSKB replied at 1-12-2017 08:56 PM
Kau amik laki org ke dekkkk?kalau amik laki prg nasib ler..kalau x..kau amik je anak tiri kau tu jag ...

Sapa yg amik laki org.. saya dipertemukan dgn dia selepas 3thn dia dah bercerai. Saya tak pernah sekat dia jumpa anak2 dia
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.084534s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list