Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
11074
View
124
Reply

[Gambar] siapakah pembunuh

[Copy link]

Author: simatakucing    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Post time 22-11-2017 03:13 PM | Show all posts
klo a, x logik. SBB dia teliti.   Mestilah lmbt.
klo c lagilah x logik. kalo dia bunuh,mesti ada kesan basah dkt spur Tu.
So D lah.bhn membunuh blh Simpn KT bilik. jwpn ni ada KT IG mfairuz.
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 22-11-2017 03:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Esmiria replied at 22-11-2017 03:13 PM
klo a, x logik. SBB dia teliti.   Mestilah lmbt.
klo c lagilah x logik. kalo dia bunuh,mesti ada ke ...

Ohyeke tq share
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 22-11-2017 03:44 PM From the mobile phone | Show all posts
buragazz replied at 22-11-2017 01:31 PM
Tak mungkin A.. klu dia teliti dia takkan biarkan si B tergelempang disitu.. dia mesti fikir bila na ...

Hahahah
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 22-11-2017 03:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Esmiria replied at 22-11-2017 03:12 PM
pembunuhnya d. act, teka teka ni kat IG mfairuz. blh tgok sana. TT,ko ni fairuz ke atau kau ambik je ...

Ouh,ni amk fb pen merah,saje share sini santai2 nk tgk ape jwpn forumer2 yg bijak2 bistari ni
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 22-11-2017 03:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Esmiria replied at 22-11-2017 03:13 PM
klo a, x logik. SBB dia teliti.   Mestilah lmbt.
klo c lagilah x logik. kalo dia bunuh,mesti ada ke ...

@chazey  
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2017 03:54 PM | Show all posts
Dah tengok kat fb dia. jawapan pencipta puzzle ni jawap D.  tapi jawapan D pun tak logik.

bila tikam orang, dah sah2 darah menitik dan terpercik kat badan. tak nampak pun percikan darah dari tempat pembunuhan menuju ke bilik. camana D basuh tangan dia? tak ada singki.

bila tikam orang, tangan penikam pasti berlumuran darah. darah mangsa akan memancut2 dan keluar dgn banyak. sangat mustahil darah mangsa tak kena kat tangan penikam.

Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2017 03:59 PM | Show all posts
mungkin pak guard yang bunuh..dia offkan cctv dan bunuh untuk hilangkan bukti
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 22-11-2017 04:02 PM From the mobile phone | Show all posts
sixret replied at 22-11-2017 03:54 PM
Dah tengok kat fb dia. jawapan pencipta puzzle ni jawap D.  tapi jawapan D pun tak logik.

bila ti ...

Hahah tulatu saje je kan pelukis gambar ni bagi org berfikir smpi kesudah xrase ade jwpn yg betul  
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2017 04:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Jawapannya, "hanya tuhan yang tahu"
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 22-11-2017 04:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by simatakucing at 22-11-2017 04:05 PM
sixret replied at 22-11-2017 03:54 PM
Dah tengok kat fb dia. jawapan pencipta puzzle ni jawap D.  tapi jawapan D pun tak logik.

bila ti ...


@chazey  Nah lagi,fikir2kanlah dgn anak murid uolss
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2017 04:05 PM | Show all posts
kalau nak teka pembunuh tu bukan A, B, C & D boleh tak? Orang lain gituu
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2017 05:11 PM | Show all posts
C- sebab dia Pak Guard- pastu bukti CCTV dihapuskan
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2017 05:22 PM | Show all posts
C la dah tikam pastu mandi hujan hapuskan bukti...

Pastu napa tetiba masuk ikot pintu belakang? cam tau2 jer... Hahaha
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2017 05:48 PM | Show all posts
kes masih didalam siasatan mohon semua pihak tidak membuat sebarang andaian dan menggangu tugas polis
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2017 06:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Jawapan dia bg dah..pembunuh ialah D
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2017 07:02 PM From the mobile phone | Show all posts
bawalputih replied at 22-11-2017 01:55 PM
Hahaha...akak da taw jawapan ekk

Akak hentam sajer..
Dr segi logik..org yg acah2 hepi la yg punya angkara..hehe
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2017 07:16 PM From the mobile phone | Show all posts
C suspicious
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2017 08:09 PM From the mobile phone | Show all posts
simatakucing replied at 22-11-2017 04:04 PM
@chazey  Nah lagi,fikir2kanlah dgn anak murid uolss

D??? Choiiii tak logik sangat yach! Apa motif heol dok tidoq dalam bilek ditudoh pembunoh??! Takda klu pon dari gambaq??!
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2017 08:09 PM From the mobile phone | Show all posts
simatakucing replied at 22-11-2017 04:04 PM
@chazey  Nah lagi,fikir2kanlah dgn anak murid uolss

D??? Choiiii tak logik sangat yach! Apa motif heol dok tidoq dalam bilek ditudoh pembunoh??! Takda klu pon dari gambaq??!
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2017 08:29 PM From the mobile phone | Show all posts
C. Sbb dia selalu balik lewat malam. Pastu malam dia lapor giler. Bau mknn sedap padu dia gi mintak B. B kedekut nk bagi, dia tikam B. Pastu lps dia mkn mknn B, dia keluar. Pastu bila dia balik rumah dlm keadaan hujan, dia tgk pintu tak tutup, dia acah2 tanya kenapa B mati. Padahal C bunuh. C ni psycho orgnye kih3
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.081296s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list