Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
Search
53412
View
2551
Reply

Artis popular kahwin senyap senyap?..It's Fattzura - Neelofa Bengang Dengan Reputz (post 1949)

   Close [Copy link]

Author: ninyahnoks    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 15-11-2017 12:17 AM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Edited by ninyahnoks at 19-11-2017 06:41 AM

Sorry uols. Baru merayau di facebook. Ternampak post Tengku Khalidah Tengku Bidin.
Ada artis popular kahwin senyap senyap.  Ada komen mengiayakan, majlis malam tadi.
Siapa gerangan???
Harian Metro

Sudirman Mohd Tahir dan Najiy Jefri & Syafil Syazwan Jefri
am@hmetro.com.my



ADA khemah dengan hiasan seperti majlis kahwin, keluarga pihak lelaki dan perempuan hadir, malah rakan baik dan pengurus juga hadir sekali gus menimbulkan tanda tanya majlis apakah yang berlangsung di kediaman dipercayai kediaman nenek pelakon dan penyanyi, Fazura di Petaling Jaya, malam semalam.
Seawal 8 malam wartawan Harian Metro berada di situ selepas dimaklumkan oleh sumber bahawa Fazura dan Fattah Amin dikatakan akan bernikah.

Bagaimanapun, menyedari kehadiran wartawan, adik serta pembantu peribadi Fazura mengawal ketat laluan masuk ke kediaman itu, malah menutup pintu pagar.

Setiap kereta yang lalu ditahan sebelum dibenarkan masuk. Berkemungkinan ia bagi memastikan tetamu yang hadir berada dalam senarai jemputan.
Harian Metro juga sempat menghubungi pembantu pereka fesyen Rizman Ruzaini yang hadir ke majlis itu, bagaimanapun dia enggan mengulas lanjut.
Kenduri kesyukuran kot? Saya tak boleh nak berikan sebarang jawapan dan komen lebih lanjut, katanya.
Sementara itu, pengurus Fattah Amin, Sakirin Shak atau dikenali sebagai Acha enggan mengulas lanjut mengenai berita khabarnya pelakon itu bakal menamatkan zaman bujangnya bersama Fazura pada malam tadi.
"Nantikan saja sekiranya ada pengumuman dan kenyataan rasmi daripada pihak Fattah," katanya.
Acha sebaliknya memaklumkan bahawa dia dan Fattah sedang melakukan persiapan untuk terbang ke Tanah Suci yang dijadual berlepas pagi ini.
"Sejak semalam, saya menerima beratus panggilan telefon mengenai hal ini. Sekarang, kami sedang berkemas barang keperluan untuk mengerjakan umrah," katanya.
Acha yang pada awalnya menafikan tidak ada sebarang majlis berlangsung bagaimanapun muncul dengan mengenakan jubah putih.
Tidak hanya itu, hasil tinjauan mendapati khemah yang didirikan di perkarangan rumah terbabit dihiasi dengan dekorasi seperti sebuah majlis perkahwinan.
Kawalan ketat juga diletakkan di jalan masuk ke kawasan perumahan terbabit.
Terdahulu pasangan ini dikhabarkan bakal bertunang pada 13 November lalu namun masing-masing mengunci mulut dan saling berteka-teki mengenai perkara itu.
Pasangan itu hanya memohon peminat untuk mendoakan yang baik-baik, malah Fazura dalam kenyataannya menerusi akhbar ini berjanji untuk berkongsi berita gembira mengenai perkahwinannya dengan pelakon itu.
Hubungan rapat antara Fazura dan Fattah mula terjalin sejak berganding bersama dalam drama berjudul Hero Seorang Cinderella. Rentetan dari keserasian menerusi rantaian itu, ramai peminat yang berharap mereka bercinta.
Menguatkan lagi spekulasiFazura menghadiahlan sekotak besar coklat, 50 kuntum bunga ros merah serta kad ucapan berbentuk hati sempena ulang tahun kelahiran ke-27 Fattah pada September lalu.
Kemudian, Fattah membalas 500 kuntuman bunga mawar pada hari kelahiran Fazura yang ke-34 juga pada September lalu.
Sumber Harian Metro memaklumkan Fattah dan Fazura sudah bertunang semalam di lokasi sama.
Mengikut perancangan, Fattah dan Fazura dikhabarkan bakal bernikah di hotel di Makkah iaitu dalam tempoh mereka mengerjakan umrah.




Artikel ini disiarkan pada : Rabu, 15 November 2017 @ 12:49 AM


Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2017 12:19 AM | Show all posts
hmm rasanya begitu la
Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2017 12:19 AM From the mobile phone | Show all posts
Alhamdulillah kalau kawen kekeke
Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2017 12:20 AM From the mobile phone | Show all posts
Diva AA kot

Lenkali tt mohon tepek la gambar barang sebijik 2 buat bekalan hencapan porumer....
Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2017 12:20 AM From the mobile phone | Show all posts
Fattzura kah?
Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2017 12:20 AM | Show all posts
mlm ni ig geng2 diaorg semua senyap
Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2017 12:21 AM From the mobile phone | Show all posts
Gituuuhh je ke gosip nyahhhhh????
Tepek la brg satu dua gambo ke bukti ke
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 15-11-2017 12:22 AM From the mobile phone | Show all posts
kiah_mai_pulak replied at 15-11-2017 12:20 AM
Fattzura kah?

Ada yang komen begitu...tapi macam tak percaya. Biar betul
Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2017 12:22 AM From the mobile phone | Show all posts
Zeesyan pn sibuk congrats kt fattzura..kelakar la
Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2017 12:23 AM | Show all posts
uolls search FB tengku khalidah tengku bidin..ntn jumpa la komen2 tu
Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2017 12:24 AM From the mobile phone | Show all posts
Tokpit, tengok ni , ada orang guna status tokpit .....
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 15-11-2017 12:24 AM From the mobile phone | Show all posts
Loginlogoff replied at 15-11-2017 12:21 AM
Gituuuhh je ke gosip nyahhhhh????
Tepek la brg satu dua gambo ke bukti ke

Uols ...bukan iols ang create gossip ni. Iols hambek dari facebook jerrrr.
Dari reputz tersohor....
Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2017 12:25 AM From the mobile phone | Show all posts
ninyahnoks replied at 15-11-2017 12:24 AM
Uols ...bukan iols ang create gossip ni. Iols hambek dari facebook jerrrr.
Dari reputz tersohor.. ...

Reputz tu msti cedok dr sini benang si fatah tuh xpn cedok dr geng lobenak.ekekekekekek..pdhl nanhadooooo.
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 15-11-2017 12:28 AM From the mobile phone | Show all posts
Loginlogoff replied at 15-11-2017 12:25 AM
Reputz tu msti cedok dr sini benang si fatah tuh xpn cedok dr geng lobenak.ekekekekekek..pdhl nanh ...

Reputs biasanya akan confirmkan sumber uols with sumber lain yang boleh dipercayai....uols takan tak kenal tengku khalidah ni. So far betul jer sheols punya info.
Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2017 12:30 AM From the mobile phone | Show all posts
xkuasa nya deyol tu kawin senyap2..kalau tunang ka merisik ka mybe lah...siapa lagi retis popular eh?
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 15-11-2017 12:30 AM From the mobile phone | Show all posts
Selain fattzura tak ada suspek lain kerrr.?
Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2017 12:31 AM From the mobile phone | Show all posts
Kalau betul lah gosip ni, tak merasa lah 2 ketul ni naik pentas terima anugerah ABP nnti
Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2017 12:32 AM From the mobile phone | Show all posts
apedehal replied at 15-11-2017 12:30 AM
xkuasa nya deyol tu kawin senyap2..kalau tunang ka merisik ka mybe lah...siapa lagi retis popular eh ...

Dgr kataaaa risik jerkkk chuols...
Retis lain lah tu nikahnyeee. Ye dok?ekekekekek
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 15-11-2017 12:37 AM From the mobile phone | Show all posts
Iols tengah membayangkan pengantin rakus malam ni...
Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2017 12:40 AM | Show all posts

meolls agak abam PEKIN
Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2017 12:43 AM | Show all posts
ninyahnoks replied at 15-11-2017 12:37 AM
Iols tengah membayangkan pengantin rakus malam ni...

Klu Fattah rakus atas katil.. aummmm! Seronok yach!
Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2017 12:49 AM From the mobile phone | Show all posts
pujanggacinta replied at 15-11-2017 12:40 AM
meolls agak abam PEKIN

akhirnyaaa...bam pekin kawin, patutla ka maya hilang dr radar harini..ekeke
Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2017 12:51 AM From the mobile phone | Show all posts
Ni haaa statusnya

Screenshot_2017-11-15-00-49-29-1.png
Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2017 12:53 AM From the mobile phone | Show all posts
TK ni agak bias yach buat news...time kisah sensasi garit rud dgn askar jepun sheols senyap je xkeluarkan pon isu tu...yela garit rud kwn rapat dgn reputs...tapi TK cukup anti dgn adi bebird & shilalat mezah...
Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2017 12:54 AM From the mobile phone | Show all posts
Sapa weii
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.065438s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list