Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
Search
547
View
24
Reply


"Buat Malu Je! Berebut Kasut Adidas Punya Pasal, Sanggup Tumbuk Orang" - Netizen

[Copy link]

Author: CARI-HBZ       Show all posts   Read mode

Author
Post time 14-11-2017 04:57 PM | Show all posts |Read mode





Hanya kerana menegur seorang lelaki yang memotong giliran, remaja 22 tahun ditumbuk oleh lelaki berkenaan dan turut dibelasah rakan-rakan lelaki tersebut di hadapan butik Adidas Original di pusat beli-belah Suria KLCC.


Insiden pergaduhan di antara dua lelaki yang pada mulanya hanya bertikam lidah berakhir dengan sentuhan fizikal apabila kemarahan salah seorang daripada mereka sudah tidak terbendung lagi.


Mangsa, Faiz Hariz Nurhuda, berkata, kejadian yang berlaku pada jam 6 pagi di sebuah pusat beli-belah di ibu negara, berpunca dari lelaki terbabit yang bertindak memotong barisan mereka.


Saya sudah berada di pusat beli-belah itu semenjak jam 2 pagi lagi sebelum berlari ke tingkat tiga bangunan berkenaan pada jam 6 pagi sebaik saja pintu pusat beli-belah dibuka.

Bagaimanapun, ketika saya beratur di hadapan butik itu, datang sekumpulan lelaki yang meminta kami beratur mengikut senarai nama yang disediakan,



Dia marah dan menjerit sebelum memotong barisan saya. Saya beritahu dia, first come first serve sebelum kami bertengkar seperti yang dirakam dalam video viral itu.


Lelaki itu tidak puas hati lalu menumbuk muka saya menyebabkan hidung saya patah dan mata saya lebam, katanya kepada Harian Metro.



Menurut portal Mynewshub, Adidas telah melancarkan model sneakers edisi terhad iaitu Adidas NMD Hu Trail Pharrel Williams pada 11 November lepas.


Hanya cawangan yang terpilih sahaja difahamkan menerima beberapa pasang model khas tersebut, termasuklah butik Adidas Original di pusat beli-belah Suria KLCC di ibu negara.



Kredit video - OH La La



Rakaman video berdurasi 59 saat itu menerima kecaman ramai dan rata-rata netizen menyelar tindakan lelaki berkenaan kerana sanggup bertindak kasar hanya untuk mendapatkan kasut idaman.






Ekoran kejadian itu, mangsa membuat laporan polis di Ibu Pejabat Polis Daerah Dang Wangi untuk tindakan selanjutnya. Pihak polis kini sedang giat mengesan suspek yang mencederakan mangsa.


Agak-agak berbaloi ke belasah orang semata-mata nak berebut kasut berharga lingkungan RM1000 itu, kemudian tidur kat lokap? - CARI








Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2017 05:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Berbaloi utk seorang fashion victim {:smile
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2017 05:08 PM From the mobile phone | Show all posts
sesungguhnya hanya dia yg mengerti.
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2017 05:19 PM | Show all posts
laju betul tangan dia nak menumbuk orang. mesti jenis tak solat ni
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2017 05:56 PM From the mobile phone | Show all posts
Lelaki2 kepam bodoh
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2017 06:30 PM | Show all posts
berbaloi untuk personal shopper..
beli seribu jual balik 2 ribu..
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2017 08:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Dari jam2 pagi tunggu{:dot{:dot{:dot{:dot
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2017 09:25 PM | Show all posts
untung laaa

xde keje leh g beratur sane sini
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2017 09:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Org share kat wasap. Ada yang nak bg rm2500 kalau jumpa org pakai cap tu. Benci betul aku tengok muka budak baju purple tu
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2017 10:09 PM | Show all posts
kesian...tp yg potong que ni pun aku x stuju sgt...org dah beratur lama..tetiba ada org potong q mmg x ble bla..takde adab
Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2017 06:13 AM From the mobile phone | Show all posts
ini lah yg dikatakan hamba kepada dunia.... bukan dunia menjadi hamba kepada manusia
Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2017 08:02 AM | Show all posts
gigih sgt anak2 muda ni beratur seawal pagi kat situ...

ada plak yg dh potong que pastu  pi tumbok muka org ...buruk sgt perangai ko dik oiiii...

malu la...
Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2017 08:46 AM From the mobile phone | Show all posts
bodoh punya laki yg pkai cap tu. aku plg bemci org mcm ni. tgn laju je nk mnumbuk org  serupa ganster takde otak. polis tlg la cpt tgkap laki ni. og mcm ni selfish. dia buat ikut suka dia je. pastu tak puas hati dia pukul je.
Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2017 10:32 AM | Show all posts
gigih beratur dr jam 2am..
last2 dpt penumbuk..
org yg suka potong que ni mmg spesis menyampah..xde adab
patutnya dia yg dpt penumbuk..
Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2017 11:08 AM | Show all posts
haryatie replied at 15-11-2017 10:32 AM
gigih beratur dr jam 2am..
last2 dpt penumbuk..
org yg suka potong que ni mmg spesis men ...



itu la pasal. kalau beratur tunggu nak solat subuh berjemaah kan bagus


Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2017 12:21 PM | Show all posts
hamba kapitalis
Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2017 01:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Dh la potong que pastu tumbuk org lg... paling benci org yg panas baran bergaduh menjerit kat public... so low class
Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2017 01:56 PM From the mobile phone | Show all posts
MsKathryn replied at 15-11-2017 01:27 PM
Dh la potong que pastu tumbuk org lg... paling benci org yg panas baran bergaduh menjerit kat public ...

Stuju sngt....smpai gitu skali rebut ke kasut...
Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2017 01:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by teddpapel at 15-11-2017 01:58 PM

Muka samseng in town betol
Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2017 07:51 PM | Show all posts
salah bapak dia pancut dalam   faraj mak dia keluar biawak celaka keturunan yg  sesuai   diazab didunia kemudian mati mausk neraka .


jenis jantan kalau sial jgn kahwin lahhhh benih ko benih pembawa keturunan sial....hanay tahu buat masalah.
Reply

Use magic Report

Post time 16-11-2017 12:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Cari samseng gemok tu hantar sekolah balik kalau tak pandai beratur jugak hantar tadika.
Reply

Use magic Report

Post time 16-11-2017 12:41 PM | Show all posts
gigih kerana kasut
Reply

Use magic Report

Post time 16-11-2017 01:00 PM | Show all posts
Dah masuk kedalam dah kaki buli tuhhh...kesian hanya kerana kasut!! budak yg kena tumbuk tu patah hidung tak silap
Reply

Use magic Report

Post time 16-11-2017 01:01 PM | Show all posts
Limited Edition tu..
Kena beli 2 pasang, pakai sepasang simpan sepasang.
20 tahun nanti 2k jadi 10k.
Macam Nike Jordan Air. Beli USD299 in the 90's sekarang dah USD2000. Tapi yg blm pakai la. Yg dah pakai harga bundle.
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2017 10:53 AM | Show all posts
al ikhsan tak jual ek
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.073951s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list