Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
Search
123Next
Return to list New
2467
View
58
Reply

[Tempatan] Bakal pengantin gagal dikesan

[Copy link]

Author: dizzzzek       Show all posts   Read mode

Author
Post time 14-11-2017 11:56 AM | Show all posts |Read mode




TUMPAT 13 Nov. C Seorang gadis yang bakal melangsungkan per-kahwinan dengan lelaki pilihan pada hujung bulan ini dilaporkan hilang selepas keluar dari rumah-nya, di sini sejak Jumaat lalu.

Difahamkan, kali terakhir Nur Zulaikha Abdul Hamid, 20, dilihat keluar dari rumah pada pukul 9 pagi menuju ke pasar pagi di Geting, di sini untuk membeli pakaian serta barangan keperluan bersama seorang rakan perempuan.

Menurut kakak mangsa, Norhafisah Abdul Hamid, 21, memandangkan adiknya itu gagal dikesan, ahli keluarga bertindak membuat laporan di Balai Polis Pengkalan Kubor, sehari selepas kejadian.

Dia tidak membawa telefon bimbitnya. Kejadian ini membuatkan ibu, Hasnah Dollah, 59, serta bapa, Abdul Hamid Dolah, 64, yang menghidap penyakit angin ahmar sejak 11 tahun lalu buntu dan kerisauan.

Ibu bapa saya menjadi tidak berselera kerana risaukan ke-selamatannya. Lebih merisaukan kami dia bakal menamatkan zaman bujang pada 28 November ini, katanya ketika dihubu-ngi di sini hari ini.

Norhafisah berkata, adik bongsu daripada 10 beradik itu sebelum ini bekerja di kedai serbaneka 24 jam di Shah Alam, Selangor sebelum berhenti kerja dan pulang ke kampung untuk melakukan persiapan perkahwinan dengan pasangannya yang berusia 28 tahun.

Pelbagai usaha dilakukan untuk mengesannya namun tidak berjaya. Tunangnya sendiri pun tidak mengetahui di mana dia berada, ujarnya.

Kata Norhafisah, adiknya ti-dak me-nunjukkan sebarang pe-rubahan atau mengadu mempunyai masalah dan dia ke pasar pagi itu bersama seorang rakannya.

Mereka berpecah kerana Nur Zulaikha memberitahu ingin membeli baju sebelum mereka berjanji untuk berjumpa selepas itu, katanya.

Orang ramai yang mempunyai maklumat mengenai Nur Zulaikha diminta menghubungi Norhafisah di talian 019-7261719.
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2017 11:59 AM | Show all posts
ohhh abanggg dizzeekkkkkkkk@memeque. abang telah meninggalkan kesan dalam perhubungan kita semalam abanggg.


abang lupa nak buang condom dalam tong sampah..........abang selit bawah bantalllll.




Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2017 11:59 AM | Show all posts
kawin paksa ke apa ni?
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2017 12:12 PM | Show all posts
Tak nak kawen kewww?
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2017 12:15 PM | Show all posts
mesti nanti balik blur blur menggigil menangis tak mampu cerita trauma
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2017 12:20 PM From the mobile phone | Show all posts
saya baca tajuk je, terus komen....salah puh takpaaaa....porem je kannnn
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2017 12:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Jauh nyanpi keje 7e sampai ke shah alam
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2017 12:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Budak sekarang sneaky. Nak tunggu apa cer bila balik. Apa pun harap dia selamat
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2017 12:52 PM From the mobile phone | Show all posts
Ke manalah sheols membawa diri. Nak dekat kawin mmg ada aje konflik. Harap2 sheols merajuk sekejap aje & bukan kena kidnap.
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2017 12:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Daisyna replied at 14-11-2017 11:59 AM
kawin paksa ke apa ni?

Kan.. agak bau ikan sgt..
Umur dia pun masih muda..
Baik kau kejar cita2 la dik...
Dunia ni luas utk kembara
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2017 12:56 PM | Show all posts
Sesuatu sangat kalau sheols tak bawa hp. Memang tertinggal atau sengaja tak bawa?
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2017 01:01 PM | Show all posts
mudanye kawen..
x puas enjoy lg tu..
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2017 02:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Kena culik kah?tmpt tu ramai pendatang dr siam y bajet2 gengster..
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2017 02:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Meols dulu penah je nk ilangkn diri mcm adik ni. Tp bila pk tempat keje drive 5 min da sampai..mesti la family leh jumpa meols. Tros padam kan aje hasrat murni tu.
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2017 02:44 PM From the mobile phone | Show all posts
hurmmm..xkan kawin paksa..tba2 hilang..hp pun xbawa.hurmmm
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2017 03:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Selalu umur mcm tu hp berjahit kat tangan. Tambah nak keluar dgn kwn. Takde hp mcm mana nak contact. Majlis tak lama lagi sis, harap balik dgn selamat
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2017 03:27 PM | Show all posts
tak nak kawen kut    .....................
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2017 06:02 PM From the mobile phone | Show all posts
where r u now.....alantis...under the sea????
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2017 09:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Semoga selamat...
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2017 10:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Semoga selamat2 je hendaknya..

Apalah korang ni bersangka buruk.. doa yang baik2 sudah le..
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2017 10:09 PM | Show all posts
jangan dengar kabar ada kat lmbok dah
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2017 10:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalau xnak kahwin, cakap je la xnak kahwin
Sian la kalau betul kena paksa
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2017 10:18 PM From the mobile phone | Show all posts
dah dekat nak kawen ni kaki dia jadi sejuk kot atau omputih kata cold feet

moga bakal pengantin dijumpai segera dalam keadaan selamat
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2017 10:19 PM From the mobile phone | Show all posts
imthegirl replied at 14-11-2017 12:25 PM
Jauh nyanpi keje 7e sampai ke shah alam

Kerja slah xkjer salah. Ini yg mnyusahkan rmai org lain. Pastu org mcm ko acah2 xbrsalah
Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2017 07:35 AM From the mobile phone | Show all posts
Cari kat shah alam.....

Mungkin dah jumpa jejaka shah alam....tu yg kebingungan nk kwin ke tak ni....

Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.060238s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list