Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
Search
123Next
Return to list New
10538
View
64
Reply

Aktor Tempatan Popular Kena Liwat Ketika di Penjara

[Copy link]

Author: pukulrata       Show all posts   Read mode

Author
Post time 10-11-2017 02:55 PM | Show all posts |Read mode

Gosip mengenai pelakon dan penyanyi ini yang dikatakan pernah diliwat beberapa kali ketika dalam tahanan di penjara menjadi tular. Artis ini pernah beberapa kali membuat laporan pada seorang Warden di sebuah Penjara di Malaysia.

Pelakon yang popular kerana wajahnya yang tampan dan bergaya ini pernah didakwa memiliki dadah dan menjalani hukuman penjara selama beberapa tahun. Hangat.com mendapat sumber yang datang dari Warden di sebuah penjara itu sendiri namun tidak mahu dedahkan nama kerana bimbang akan mengganggu proses siasatan.

Dia memberitahu, artis tersebut ada mengadu tidak tahan kerana sering diliwat berkali-kali oleh banduan lain di penjara berkenaan. Warden itu turut menambah, artis ini menjadi mangsa diliwat kerana wajahnya yang agak jambu (feminin) mendorong banduan-banduan lain tertarik untuk memuaskan nafsu masing-masing.

Apa-apa pun, jika hal ini menjadi serius, pesalah boleh ditahan untuk disiasat di bawah Seksyen 377C Kanun Keseksaan kerana melakukan perbuatan luar tabii tanpa kerelaan.

Agak2 sape yg tasty sgt sampai kena ratah ni ye ?



Reply

Use magic Report

Post time 10-11-2017 02:56 PM | Show all posts
harap2 si bahlol benji tu lah...
Reply

Use magic Report

Post time 10-11-2017 02:57 PM | Show all posts
ehh pelakon dan penyanyi ehh? sapo ekk
Reply

Use magic Report

Post time 10-11-2017 02:57 PM | Show all posts
ha3.....sapa tu yg kna....
Reply

Use magic Report

Post time 10-11-2017 02:58 PM | Show all posts
si ben tu aum sgt ka.....x nmpak pn jmbu....
Reply

Use magic Report

Post time 10-11-2017 02:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Selalu berita dari hangat.com sangat diragui kebenarannya..
Reply

Use magic Report

Post time 10-11-2017 03:00 PM | Show all posts
tuelah dah kata jgn kutip sabun..
degil..
Reply

Use magic Report

Post time 10-11-2017 03:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Ape tu hangat.com? Sejenis laman web tahikk kah? Kekeke
Reply

Use magic Report

Post time 10-11-2017 03:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by tomaz at 10-11-2017 03:07 PM

iolss tahu saper.. tp malas nk gitau.. pikir sndiri la
Reply

Use magic Report

Post time 10-11-2017 03:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Datuk boy iman belon ke?? Yiiiiiiih Very da Gebor
Reply

Use magic Report

Post time 10-11-2017 03:20 PM | Show all posts
katibism replied at 10-11-2017 03:12 PM
Datuk boy iman belon ke?? Yiiiiiiih Very da Gebor

pelakon popularke tu?
Reply

Use magic Report

Post time 10-11-2017 03:21 PM | Show all posts
Edited by bukan_ustazah at 10-11-2017 03:27 PM

Kalau ben pun i tetap rasa kesian. Well, semua orang boleh berubah. Baca kisah budak lelaki singapore terlepas dari tali gantung tapi kena hukuman 20 tahun .. rasa semua deserve 2nd, 3rd, 4th chances  .. selagi belom ditarik izrail




Reply

Use magic Report

Post time 10-11-2017 03:22 PM | Show all posts
teka teki teka tekuk
Reply

Use magic Report

Post time 10-11-2017 03:22 PM From the mobile phone | Show all posts
zulka replied at 10-11-2017 03:20 PM
pelakon popularke tu?

Scammer popular...lg popular drp Diraf Dias
Reply

Use magic Report

Post time 10-11-2017 03:22 PM From the mobile phone | Show all posts
meols nak teka tony eusoff voley? tapi sekejap je kan dia masuk penjara
Reply

Use magic Report

Post time 10-11-2017 03:25 PM From the mobile phone | Show all posts
bukan_ustazah replied at 10-11-2017 03:21 PM
Kalau ben pun i tetap rasa kesian. Well, semua orang boleh berubah. Baca kisah budak lelaki singapor ...

Ben tu dah balik2 dapat peluang... So sad... Kesian arwah mak dia... Tp selagi belum habis hayatnya, selagi dia taubat.. Siapa kita nak judge kan..
Reply

Use magic Report

Post time 10-11-2017 03:27 PM | Show all posts
Yang ni ke
Yang ni ke


kalau betul senang beno nak kena liwat aku harap ex ahli kumpulan ruffedge yg rogol anak tiri tu kena.
Reply

Use magic Report

Post time 10-11-2017 03:29 PM | Show all posts
cikmanggabatu replied at 10-11-2017 03:22 PM
meols nak teka tony eusoff voley? tapi sekejap je kan dia masuk penjara

dia masuk kat singapore jail kan? tapi benda2 mcm ni tak pelik....lagi2 kalau kes rogol siap lah kat dalam...
Reply

Use magic Report

Post time 10-11-2017 03:30 PM | Show all posts
bukan_ustazah replied at 10-11-2017 03:21 PM
Kalau ben pun i tetap rasa kesian. Well, semua orang boleh berubah. Baca kisah budak lelaki singapor ...

aah yg ni...dah kawin n ada anak sekarang...alhamdulillah..
Reply

Use magic Report

Post time 10-11-2017 03:31 PM | Show all posts
mandak20 replied at 10-11-2017 03:25 PM
Ben tu dah balik2 dapat peluang... So sad... Kesian arwah mak dia... Tp selagi belum habis hayatny ...

Budak singapore tu pun ulang alik penjara .. tapi yang last tu dia tersedar. iols ada tepek video dekat atas tu ..
Reply

Use magic Report

Post time 10-11-2017 03:32 PM | Show all posts
sape eh?............
Reply

Use magic Report

Post time 10-11-2017 03:34 PM | Show all posts
ira_229 replied at 10-11-2017 03:30 PM
aah yg ni...dah kawin n ada anak sekarang...alhamdulillah..

indeed. I malas nak jadi judgmental netizen mengecam tak sudah.
Reply

Use magic Report

Post time 10-11-2017 03:38 PM From the mobile phone | Show all posts
I pn terfikir tony yusof

Anyway, sape sini layan Glee ? Puck kena jailed sebab simpan child porno .... I pn dpt membayangkn heols bakalan disodok dan dirodok dlm penjara nnt.. dh la badan heols tasty wlupn skrg agak mengembang
Reply

Use magic Report

Post time 10-11-2017 03:44 PM From the mobile phone | Show all posts
Hangat.com ni yg buat pitenah kat dek eman tino, dikatanya dik eman kena tangkap basah ngn  cikki dlm keta kat umah pprt. Kosser lah korang duk teka teki fitnah hangat.com ni,
Reply

Use magic Report

Post time 10-11-2017 03:49 PM | Show all posts
tomaz replied at 10-11-2017 03:05 PM
iolss tahu saper.. tp malas nk gitau.. pikir sndiri la

takde clue ke uolss?
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.053066s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list