Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
Search
123Next
Return to list New
2257
View
72
Reply

Hanya RM1, Bilik Kecil Di Kawasan Parkir Dijadikan Tempat Berzina

[Copy link]

Author: CARI-LTS       Show all posts   Read mode

Author
Post time 12-10-2017 04:52 PM | Show all posts |Read mode


sumber : internet



Gejala zina dan seks bebas dilihat semakin membarah di kalangan masyarakat kini.


Keadaan ini telah menimbulkan kegusaran di kalangan masyarakat yang tercari-cari di mana silapnya dan apakah langkah penyelesaian terbaik.


Baru-baru ini, memetik laporan Sinar Harian, sebuah bilik kecil di dalam kawasan parkir di Seremban dijadikan tempat pasangan tertentu melampiaskan nafsu.


Kondom terpakai, dan juga puntung rokok, ditemui bersepah di dalam bilik yang dibentuk dengan kepingan atap zink dan tertulis RM1.00 di bahagian luarnya.


Menurut Pengerusi Persatuan Pembangunan Masyarakat Negeri Sembilan, bilik 'tersorok' itu mungkin lokasi pasangan tertentu melakukan aktiviti terkutuk.


Mungkin nak pergi hotel tiada duit, jadi mereka pilih tempat sebegitu untuk melampiaskan nafsu."


Bagi saya ia sangat menjijikkan dan memalukan, kata Mohd Aryan Kailash Arumugram."


Kondom yang dijual secara terbuka dan mampu dibeli boleh mengundang kepada perlakuan tidak baik seperti seks bebas khasnya di kalangan remaja, katanya.


Mohd Aryan mencadangkan pihak berkuasa memasang kamera CCTV di sekitar kawasan itu untuk tujuan pemantauan dan menjalankan rondaan secara berkala oleh pengawal keselamatan dari masa ke semasa.- CARI
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2017 04:56 PM | Show all posts
Fuyoh

Nak masuk jamban 2 kupang
Nak mandi 5 kupang
Nak ngeseks singgit

Bayo kat siapa tu
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2017 04:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Adehh... rendahnya taraf ngeseks bilik seringgit.. koman2 3 Star ke.. 4 star ke
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2017 05:00 PM From the mobile phone | Show all posts
Untung lelaki skrg.. seringgit je pun boleh dpt lauk... Eh tak, campur lagi belanja awek tu mee goreng sepinggan mungkin 5 ringgit.. dah boleh ngeseks
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2017 05:00 PM From the mobile phone | Show all posts
Sesuai la untuk bbnu wechat macam wartawan CI
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2017 05:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Ni mcm cite hantu siam tu nak cari hotel konon, rupanya 'bilik' kat parking lot. Tapi bilik tu berhantu la pulak...tak sempat bermaksiat sbb kena baham dgn hantu
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2017 05:05 PM | Show all posts
hurmmmmmm don't know what to say
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2017 05:16 PM | Show all posts
cmner leh ada bilik kt situ..kena person in charge nie
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2017 05:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Jijik la.  Murah nye nk ngesek
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2017 05:28 PM | Show all posts
bertebaran penyakit2 berbahaya
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2017 05:43 PM | Show all posts

harga mampu milik ni. haha
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2017 05:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Singgit je? Pandai bisnes ke tak ni?
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2017 05:47 PM | Show all posts
apa barang mengesek kat tempat  1 ringgit

dah la tak selesa
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2017 06:04 PM | Show all posts
lasagnaklcc replied at 12-10-2017 05:45 PM
Singgit je? Pandai bisnes ke tak ni?



mesti la pandai, tokey parking nak tengok permintaan dulu. bila permintaan tinggi baru rege naik mencanak2


Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2017 06:05 PM | Show all posts
Euuwwww, klu nak ngeseks skli pun, pilihla tempat selesa sikit. Boleh plak kepuasan. Klu nak outdoor, buat outdoor betul2!
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2017 06:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by armin at 12-10-2017 08:14 PM

Lg bodoh lelaki dlm artikel tu. kondom punca seks tak terkawal? Bitch, tak pakai kondom kau nk bodoh2 sekalian buang anak pulak ke? Yg mengeseks rm1 ni lg bijak dr kau
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2017 06:27 PM From the mobile phone | Show all posts
melayu.asli replied at 12-10-2017 05:00 PM
Sesuai la untuk bbnu wechat macam wartawan CI

Yg kau berbuku hati sgt dgn wartawan CI ni dah knp?.....
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2017 06:44 PM From the mobile phone | Show all posts
jazaa100 replied at 12-10-2017 06:27 PM
Yg kau berbuku hati sgt dgn wartawan CI ni dah knp?.....

Sebab dia suka ambil sumber wechat.
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2017 06:46 PM | Show all posts
mohon  babu bedak cuntong segera klaimin budaye mengkongkek kat tempat parkir ini kat unesco  ye mbok @Bedah.Cun
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2017 07:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Ini budaya babhu asli hindhon. Hindhon kerjanya ngongkek adja. Bioskop seramnya jughea jadhi film porno tayang tetek korek bhurit. Mohon mbok should klamasi unesconya segera
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2017 07:36 PM From the mobile phone | Show all posts
should replied at 11-10-2017 11:34 PM
tak malu parkir itukan loghat ciptaan indon nape dipakai?? malon kan pakai ejaan loghat british  ...

Parkir itu loghat prabhu belanda ngkau, babhu tak sedar diri. Loghat jhowo ngkau cuma ada nyi blorong kidul dan jenglot adja
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2017 07:44 PM | Show all posts
Bedah.Cun replied at 12-10-2017 07:36 PM
Parkir itu loghat prabhu belanda ngkau, babhu tak sedar diri. Loghat jhowo ngkau cuma ada nyi blor ...

bahase melayu itu ciptaan sumatera , babhu tak sedar diri. Loghat semenanjung  ngkau cuma ada siamang semang  dan jakun pikun je   
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2017 07:53 PM From the mobile phone | Show all posts
should replied at 11-10-2017 11:44 PM
bahase melayu itu ciptaan sumatera , babhu tak sedar diri. Loghat semenanjung  ngkau cuma ada siam ...

Bahasa melayu ditutur oleh bangsa melayu di malaya, brunei, singapur, south thailand, south myanmar and sumatera. Babhu jhowo ga ada kaitannya dengan melayu. Brengsekk loe syuhhh syuhhhh berjhowo neng sono
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2017 07:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Selera plak nk mem'projek'tempat cmtu... Kotor gle kot
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2017 07:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Tempat kotor mcm tu pun blh depa baring2? Yuck
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.058523s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list