Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
Search
123Next
Return to list New
3760
View
61
Reply

[Tempatan] Bekas Model Ditahan Positif Dadah

[Copy link]

Author: GhostWalking    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 12-10-2017 12:05 AM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
BEKAS model dan pelakon sambilan antara 30 individu yang ditahan dalam operasi khas kekang penyalahgunaan dadah di Kampung Gunung, Beris Kubur Besar dan Tawang, Bachok bermula 6 petang semalam hingga 8 pagi tadi.

Ketika ditahan, wanita berusia 32 tahun itu sedang tidur dipercayai di bawah pengaruh dadah dan tidak berpakaian di rumah ibunya di Kampung Gunung.

Ketua Pegawai Agensi Anti Dadah Kebangsaan (AADK) Bachok, Rusdi Yusof berkata, wanita itu juga mengaku mengambil pil kuda sebelum rumah itu diserbu penguat kuasa, kira-kira 1 pagi.


Katanya, dia dikatakan tinggal sendirian selepas ibu bapanya tidak tahan dengan masalah ketagihannya terhadap dadah dan sering meminta wang untuk membeli bahan terlarang itu, manakala anak tunggal wanita itu pula dijaga oleh bekas suami.

ADVERTISING

Dalam siasatan, wanita itu mengaku sudah menagih dadah sejak berusia 18 tahun lagi selain pernah menagih syabu ketika bekerja sebagai model di Kuala Lumpur dulu," katanya ketika dihubungi, hari ini.

Selain itu, Rusdi berkata, pihaknya turut menahan seorang lelaki berusia 46 tahun dipercayai tokan dadah.

Katanya, lelaki itu antara individu dikehendaki kerana menjual pil kuda sekitar Bachok dengan harga serendah RM5.

Dia kemudian diserahkan kepada Bahagian Narkotik Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Bachok untuk tindakan lanjut, katanya.

Daripada 30 yang ditahan, 20 daripadanya termasuk wanita terbabit positif dadah dan mereka ditahan mengikut Seksyen 3(1) Akta Penagih Dadah (Rawatan dan Pemulihan) 1983.
Artikel ini disiarkan pada : Rabu, 11 Oktober 2017 @ 10:37
1011rs09_cropped_1507732610 (1).jpg
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2017 12:11 AM From the mobile phone | Show all posts
Model bisnez kongkek ka?  Macam gak arwah bini mude Raje Jakpor tu.  Sekeping gambor modelling pon tarak..  Tah hape2.
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 12-10-2017 12:12 AM From the mobile phone | Show all posts
Model tayar basikal ke dek
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2017 12:21 AM | Show all posts
Ketika ditahan, wanita berusia 32 tahun itu sedang tidur dipercayai di bawah pengaruh dadah dan tidak berpakaian di rumah ibunya di Kampung Gunung.
sesuatu sungguh. gigih nak serbu time org tgh tido bogel. cet!
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2017 12:36 AM | Show all posts
Model botol kicap kot
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2017 12:45 AM From the mobile phone | Show all posts
Model krim siam ni..
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2017 07:26 AM | Show all posts
ditahan dalam keadaan bogel ni...... takkan changa atau vokuro ?
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2017 07:46 AM | Show all posts
AbukRokok replied at 12-10-2017 07:26 AM
ditahan dalam keadaan bogel ni...... takkan changa atau vokuro ?

Entah2 miss @famri7
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2017 07:48 AM | Show all posts
Mahal jugo yo pil kudo ni.
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2017 08:15 AM From the mobile phone | Show all posts
Model katalog giant,Tesco aje kot
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2017 08:22 AM | Show all posts
model andartu senior
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2017 08:28 AM From the mobile phone | Show all posts
BIASANYA kalu kuar suratkabar kata model sambilan, sebenarnya gro/escort/call girl dan yg sewaktu dgnnya...gebang kat org kata model sambilan haha
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2017 08:29 AM | Show all posts
bangcak replied at 12-10-2017 12:21 AM
sesuatu sungguh. gigih nak serbu time org tgh tido bogel. cet!

mak ayah dia la report tu.dah tak mkn nasihat.
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2017 08:33 AM From the mobile phone | Show all posts
self-proclaimed model kot
istilah yg betul utk tarap pelakon2 iklan tvc ke, katalog, banner newspaper youtube adalah talents...
mak,ayah kot yg buat report...djmpai dlm keadaan cmtu jek
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2017 08:33 AM | Show all posts
kenapa ek pil kuda ni popular sgt kat kelate nu..byk famili yg dah rosak akibat pil ni, boleh lari laju cam kuda ke kalau makan
pil kuda ni dadah yg di buat dari apa ye?
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2017 08:34 AM | Show all posts
wahhh serbuan besar2an kat 3 kawasan
cuma model yg ditangkap tu pernah jd model apa
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2017 08:37 AM From the mobile phone | Show all posts
Model budu cap ketereh ke
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2017 08:50 AM | Show all posts
model pe nye........................
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2017 08:54 AM From the mobile phone | Show all posts
AbukRokok replied at 12-10-2017 07:26 AM
ditahan dalam keadaan bogel ni...... takkan changa atau vokuro ?

Changa kalo bogellll pun org tarak mau tengok.. sudah expired
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2017 08:55 AM From the mobile phone | Show all posts
insulin replied at 12-10-2017 07:46 AM
Entah2 miss @famri7

Mungkinn.... hak hak hak
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2017 09:00 AM | Show all posts

ga mungkin famri.... jauh tu bachok dengan kuala krei
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2017 09:01 AM | Show all posts
siapakah dia
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2017 09:10 AM | Show all posts
Model apa lah agaknya ni.
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2017 09:12 AM From the mobile phone | Show all posts
Tulis bekas model tu sebab apa?
Biar achik2 kepam kaki gossip berebut buka thread meneka siapa bekas model tu ke?
Hujung2 tiada siapa yang mengenali model tersebut.


Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2017 09:16 AM | Show all posts
bambimo replied at 12-10-2017 08:33 AM
self-proclaimed model kot
istilah yg betul utk tarap pelakon2 iklan tvc ke, katalog, banner ne ...

takkan arr mak ayah ripot.
kalu mak ayah, mesti la dorang pesan siap2.

"ha! tido tu jgn bogel! nati apa2 hal kang susah!"
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.069252s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list