Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
Search
12Next
Return to list New
1313
View
33
Reply

[Tempatan] Remaja perempuan dirogol dan didera oleh bapa angkat.

[Copy link]

Author: EJALTI       Show all posts   Read mode

Author
Post time 11-10-2017 12:42 PM | Show all posts |Read mode
Sudahlah dirogol, didera pula lagi

https://www.hmetro.com.my/mutakhir/2017/10/271948/sudahlah-dirogol-didera-pula-lagi

Artikel ini disiarkan pada : Rabu, 11 Oktober 2017 @ 12:22 PM

Hafidzul Hilmi Mohd Noor
hafidzul@hmetro.com.my


Mangsa didera jika melakukan tugas yabg tidak memuaskan hati suspek.

SEORANG remaja perempuan berusia 16 tahun yang tidak lagi bersekolah dirogol dan didera menggunakan kayu, besi paip dan penyangkut baju oleh bapa angkatnya di Kajang sejak Julai lalu.

Ketua Polis Daerah Kajang Asisten Komisioner Ahmad Dzaffir Mohd Yusof berkata, sebelum itu, mangsa dan teman lelakinya dibawa ke Melaka oleh suspek selama beberapa bulan sebelum pulang ke Kajang dan bekerja di kedai besi buruk milik suspek.

"Sejak bekerja di kedai suspek, mangsa dan teman lelakinya sering dipukul dan didera sekiranya melakukan kerja yang tidak memuaskan hati suspek.

"Mangsa juga dirogol beberapa kali oleh suspek," katanya.

Menurutnya, teman lelaki mangsa berjaya melarikan diri bulan lalu sebelum mangsa turut berjaya melarikan diri pada jam 12 tengah hari, 3 Oktober lalu dengan bantuan seorang lelaki yang tidak dikenali.

"Mangsa dibawa ke Hospital Kajang untuk pemeriksaan dan didapati terdapat kesan koyakan lama pada kemaluan mangsa.

"Terdapat juga kesan parut dan luka di telinga kanan, leher, belakang badan dan kaki mangsa dipercayai akibat dipukul," katanya.

Menurutnya, kes disiasat mengikut Seksyen 376/324 Kanun Keseksaan dan usaha mengesan suspek serta isterinya sedang giat dijalankan.

Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2017 12:58 PM From the mobile phone | Show all posts
astaghfirullahalazim kesiannya
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2017 01:04 PM | Show all posts
persetankan!!! sila mogok @memeque10 ketuatnan hang dicabul...pegi merotib tegakkan syiar isele...
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2017 05:04 PM | Show all posts
sialnye...........................
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2017 05:10 PM | Show all posts
mcm2 hal... giler la... x tercapai dek akal bnda2 yg berlaku sekarang ni...
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2017 05:11 PM | Show all posts
kentel replied at 11-10-2017 01:04 PM
persetankan!!! sila mogok @memeque10 ketuatnan hang dicabul...pegi merotib tegakkan syiar isele...

keyword detected:
kedai besi buruk


another bangsa kot
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2017 05:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Siannye huhu            
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2017 05:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Cerita x detail.. kerja 24 jam ke? Tak blk rumah ke? Motif bf x slmtkan awek..
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2017 05:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Kesiannya, tapi krnapa lama sgt baru nak lari dik
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2017 06:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Binatangnya!!!
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2017 06:10 PM From the mobile phone | Show all posts
maryamamina replied at 11-10-2017 05:45 PM
Kesiannya, tapi krnapa lama sgt baru nak lari dik

Takut la tu. Dah diugut bunuh ka hapa barangkali.
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2017 06:43 PM From the mobile phone | Show all posts
dizzzek replied at 11-10-2017 05:11 PM
keyword detected:
kedai besi buruk



sorry blue....huhu
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2017 07:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Bodohh punya taukeh besi buruj psikooo muchhhhh
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2017 07:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Bnyak je kes rogol incest dikalangan taukeh2.....tapi takda yang report.

Bila dah jadi kes dera baru ada report.
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2017 09:46 PM From the mobile phone | Show all posts
yenna kah?
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2017 11:58 PM From the mobile phone | Show all posts
PongKang replied at 11-10-2017 09:46 PM
yenna kah?

Kompem yenna....hellok laaaa raya nak dekat ni tangkap cepat.....sangap bininyaaa gegeh nak ber3some....
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2017 12:00 AM From the mobile phone | Show all posts
stayathomemom replied at 11-10-2017 11:58 PM
Kompem yenna....hellok laaaa raya nak dekat ni tangkap cepat.....sangap bininyaaa gegeh nak ber3so ...

kejam betul buat anak angkat sebegitu... patut di kasi supaya xde nafsu dah
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2017 12:02 AM From the mobile phone | Show all posts
PongKang replied at 12-10-2017 12:00 AM
kejam betul buat anak angkat sebegitu... patut di kasi supaya xde nafsu dah

Puak yenna ni sebenarnyaaa boleh tahan kejam.....cuma jarang tertangkap and heboh cam meleis....
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2017 12:02 AM From the mobile phone | Show all posts
Moga bapak angkatny diliwat
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2017 12:40 AM | Show all posts
tak boleh hadam baca berita ni!
yg boifren tu lari tinggal je budak ni camtu je?
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2017 02:43 AM | Show all posts
awekjepun replied at 11-10-2017 05:45 PM
Cerita x detail.. kerja 24 jam ke? Tak blk rumah ke? Motif bf x slmtkan awek..

Agreed, bf ngape xselamatkn gf, pastu suspek dgn isteri tgh dburu? Mangsa xngadu pd isteri suspek ke?
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2017 07:59 AM From the mobile phone | Show all posts
Igtkan baca kisah luar negara ..kat kajang rupanya
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2017 09:52 AM From the mobile phone | Show all posts
BlackCarnival replied at 12-10-2017 02:43 AM
Agreed, bf ngape xselamatkn gf, pastu suspek dgn isteri tgh dburu? Mangsa xngadu pd isteri suspek  ...

Klo ikut berita tu iateri suspek pun terlibat..mangsa dipaksa jilat kemaluan isteri suspek..bodoh sgt, laki xsggup agaknya..paksa org lain..
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2017 10:36 AM | Show all posts
di mlysia rupanya, igtkan omputih je saiko mcm ni
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2017 10:43 AM | Show all posts
setan betul org ni ..
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.063875s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list