Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
Search
539
View
20
Reply

Hanya Pam Minyak Dan Leret Kad BonusLink, Boleh Menang RM5000 Di Shell Hari-Hari!

[Copy link]

Author: CARI-MRO       Show all posts   Read mode

Author
Post time 9-10-2017 05:57 PM | Show all posts |Read mode
Bagi menghargai sokongan pelanggan-pelanggannya yang setia, Shell Malaysia telah melancarkan pertandingan Menang RM5000 Hari-Hari.


Seorang pelanggan akan dipilih setiap hari apabila mereka meleretkan kad BonusLink dan mengepam minyak dia mana-mana stesen Shell seluruh negara.


Pengarah Urusan Shell maysia Trading Sdn Bhd dan Shell Timur Sdn Bhd , Shairan Huzani Husain berkata, "Di Shell, kami sentiasa mengutamakan pelanggan dalam setiap perkara dan misi kami ialah mencipta pengalaman hidup yang lebih baik."



Para pelanggan juga berpeluang untuk memenangi wang tunai dan Mata Ganjaran BonusLink. Selari dengan slogannya, 'Everyday's a Bonus.'


Bagi yang mahu menyertai, pelanggan hanya perlu leret Kad BonusLink berdaftar  dan mengepam minimum RM30 petrol atau diesel di stesen Shell.


BonusLink akan memilih seorang pemenang setiap hari untuk menerima hadiah wang tunai RM5000.



Bukan itu sahaja, pemenang akan menerima 50,000 Mata Ganjaran Ekstra BonusLink jika mereka menggunakan kad di Rakan Niaga BonusLink lain dalam bulan yang sama.


Promosi yang dianjurkan bersama oleh Shell dan BonusLink ini berlangsung dari 8 Oktober 2017 hingga 7 Januari 2018. -CARI
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2017 06:55 PM | Show all posts
x penah bernasib baik menang menda2 gini...isi minyak shell manjang pun x penah menang apa2

Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2017 07:40 PM From the mobile phone | Show all posts
aku ari tu isi minyak kt petronas. dpt pen sebatang.
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2017 08:20 PM From the mobile phone | Show all posts
TuntungReturn replied at 9-10-2017 07:40 PM
aku ari tu isi minyak kt petronas. dpt pen sebatang.

Tahniah.....


Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2017 08:25 PM | Show all posts
kami sentiasa mengutamakan pelanggan dalam setiap perkara

mengepam minimum RM30 petrol



Yeah very legit
Marketing is marketing
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2017 08:44 PM From the mobile phone | Show all posts
Swipe = meleret
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2017 09:31 PM | Show all posts
skali leret klu dpt bertuah..berkali-kali leret..xda jgk..xda tuah..bkn rezeki...
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2017 09:43 PM | Show all posts
harap bertuahlah benda2 mcm ni tak pernah bertuah.. ntah nape
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2017 09:46 PM | Show all posts
baru 2 mggu lps dpt cabutan bertuah citibank..2 keping tiket wayang. kira bertuah jugakla kan
nak try yg ni plak la...minggu2 isi minyak lebih rm30
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2017 09:53 PM From the mobile phone | Show all posts
Selalu amalkan baca Ya Hayyu Ya Qayyum guys.. mana tau boleh menang kan
Reply

Use magic Report

Post time 10-10-2017 12:11 AM From the mobile phone | Show all posts
Pengguna setia Shell.Tp tak pnh menang pun
Reply

Use magic Report

Post time 10-10-2017 12:12 AM From the mobile phone | Show all posts
TuntungReturn: aku ari tu isi minyak kt petronas. dpt pen sebatang.

Dah dikira hebat la tu.Aku pengguba setia Shell bertahun2,usahkan pen kertas pun xpnh dpt.
Reply

Use magic Report

Post time 10-10-2017 09:45 AM | Show all posts
iols mmg tak pernah bertuah bab2 mcm ni. Hrp sat g isi myk, dptlah rezeki terduduk tu.
Reply

Use magic Report

Post time 10-10-2017 09:52 AM | Show all posts
aku pelanggan setia shell sbb isi myk kat shell,
klu kad bonuslink dah lebih 3k point, aku claim isi minyak RM30.
Reply

Use magic Report

Post time 10-10-2017 09:59 AM | Show all posts
aku tak bernasib baik bab menang pertandingan ni..
nasib aku menangi hati dia..cia cia cia..
Reply

Use magic Report

Post time 10-10-2017 12:09 PM | Show all posts
jilake meleret apa hanat hahaha
Reply

Use magic Report

Post time 10-10-2017 03:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Tipu la...
Dulu kat petronas gigih I isi borang stapler resit masuk kotak, tak pernah pun menang apa2..
Dan siapa yang menang duit ribu riban tu pun tak pernah pun tau..
Entah ada yang menang ke tak...

Reply

Use magic Report

Post time 10-10-2017 03:41 PM | Show all posts
dulu i pernah menang yg RM100...peraduan shell jugak...
Reply

Use magic Report

Post time 10-10-2017 04:00 PM | Show all posts
leret kt pam ker kt kaunter...
tak bgtau details takmo bg kasi menang bah
Reply

Use magic Report

Post time 10-10-2017 04:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Turunkan minyak satu sen
Berduyun org beratur ntu
Reply

Use magic Report

Post time 10-10-2017 04:56 PM From the mobile phone | Show all posts
Penah gak la menang tapi peraduan petronas. Dapat Rm400. Alhamdulilah jadilah, time tu kreta lak mintak tukar tayar. Rezeki.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.054444s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list