Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
Search
12Next
Return to list New
1381
View
39
Reply

Lacur Anak Untuk Langsaikan Hutang

[Copy link]

Author: CARI-LTS       Show all posts   Read mode

Author
Post time 9-10-2017 11:22 AM | Show all posts |Read mode


sumber : internet




Dua wanita termasuk seorang ibu telah ditahan polis di Lawas, Limbang, Sarawak semalam kerana disyaki melacur anak kandungnya berusia 14 tahun untuk melangsaikan masalah hutang.


Memetik laporan Bernama, Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Sarawak Datuk Dev Kumar berkata, tangkapan pertama dilakukan pada pukul 2.15 petang di Jalan Liaw Kim Liu, Lawas, melibatkan suspek berusia 30 tahun yang merupakan ibu kandung mangsa.


"Tangkapan kedua pada pukul 3.05 petang apabila polis menangkap wanita berusia 45 tahun yang juga pemilik karaoke di sebuah kedai di Jalan Haji Matussin, Lawas," katanya dalam kenyataan.


Tambah Dev, polis sedang dalam proses mengenal pasti identiti dan memburu lelaki yang didakwa merogol remaja perempuan itu.


"Kedua-dua suspek akan dibawa ke Pejabat Daerah Lawas pagi esok untuk permohonan reman dan kes disiasat di bawah Seksyen 376 Kanun Keseksaan dan Seksyen 43 (1) (a) & (d) Akta Kanak-Kanak 2001," katanya.


Jelas beliau, mangsa yang tidak lagi bersekolah membuat laporan di Balai Polis Lawas pada pukul 10.55 pagi tadi dengan bantuan ketua kampung tempat mangsa tinggal.


"Mangsa mendakwa ibunya mempunyai masalah kewangan yang serius akibat terlalu banyak berhutang dan meminta dia mengikut lelaki terbabit ke sebuah hotel di Lawas."


Sebelum ini mangsa dikatakan cuba merahsiakan insiden tersebut, akhirnya melaporkan kejadian tersebut kepada ketua kampung di kawasan tempat tinggalnya.- CARI
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2017 11:30 AM From the mobile phone | Show all posts
Kanak kanak dilacurkan tak de wang
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2017 11:58 AM | Show all posts
ibu dia baru 30 tahun. knpe x lacurkan diri sendiri je? kenapa paksa anak?
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2017 11:58 AM | Show all posts
puki maknya dah kepam & busuk, anak pulak yang jadi mangsa.
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2017 01:05 PM | Show all posts
bodoh tul ibu dia......................
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2017 01:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Bagus budak ni, berani bertindak dan tak mendiamkan diri.
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2017 01:18 PM From the mobile phone | Show all posts
kesian adik ini. mujur ketua kampung bertanggungjawab untuk membantu bila dia mengadu.
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2017 01:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Kadang tak sangka ada mak or bapak yang macam ni.
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2017 01:46 PM | Show all posts
soh mak dia bunuh diri je lah
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2017 02:03 PM | Show all posts
ibu ayam....
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2017 02:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Patut mak die La yg pegi melacur.. bru 30 thn Bergetah lg.. ape suruh budak 14 thn... vavi betul ...
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2017 02:11 PM | Show all posts
sedih dgn masa depan adik nie...ada ibu yg tak bertanggungjawab...bapak dia mana??
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2017 02:16 PM | Show all posts
x guna punya mak..
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2017 02:34 PM | Show all posts
chinta89 replied at 9-10-2017 03:58 AM
ibu dia baru 30 tahun. knpe x lacurkan diri sendiri je? kenapa paksa anak?

kakak syak fookey emaknya dah los lobos....

Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2017 02:48 PM | Show all posts
Ko muda lg kan? Apsal x lacurkan diri ko? Pehal plak pergunakan anak, BODOH!???
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2017 02:51 PM | Show all posts
mudanya omak.. baru 30an.. awat hang tak memuki...yg p juai anak pasepa bengapppp
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2017 03:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Oh my.... sampai hati mak dia buat anak sendiri mcm ni
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2017 03:22 PM | Show all posts
Lahanat nyer jenis mak macamni. Sanggup korbankan anak. Bangang!
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2017 03:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Naluri ibu sanggup mempertahankan & melindungi anak. Pelik ni.
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2017 03:37 PM | Show all posts
nasib baik sempat selamat kalau x menambah statistik ramai anak harom jah kat sana...
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2017 05:33 PM | Show all posts
Jenis yang sakit mental je sanggup buat macam ni
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2017 05:47 PM | Show all posts
chinta89 replied at 9-10-2017 11:58 AM
ibu dia baru 30 tahun. knpe x lacurkan diri sendiri je? kenapa paksa anak?

harusla lgi mahal kalau ade dara sis
Reply

Use magic Report

Post time 10-10-2017 12:17 AM From the mobile phone | Show all posts
Ini ibu syaitan!
Reply

Use magic Report

Post time 10-10-2017 09:36 AM | Show all posts
-electrifying- replied at 9-10-2017 05:47 PM
harusla lgi mahal kalau ade dara sis

engkau nih...
Reply

Use magic Report

Post time 10-10-2017 10:07 AM | Show all posts
ibu mangsa tu porumer jugak, kan?
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.054526s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list