Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
12
Return to list New
1569
View
23
Reply

Kejamkah aku...?

[Copy link]

Author: duri_durians       Show all posts   Read mode

Post time 5-10-2017 11:26 PM From the mobile phone | Show all posts
duri_durians replied at 5-10-2017 07:41 PM
adeh sampai 6tahun buat bodoh lagi ke . tak malu ye org mcm ni,

Mmg muka x malu.x tau manusia jenis apa..sy hrp one day sy dpt halalkan..
Reply

Use magic Report

Post time 6-10-2017 09:08 AM | Show all posts

aku pon single gak. memang aku hangin kalo orang dok cakap single takde komitmen.

to TT, belajar untuk keringkan hati tu.

alhamdulillah mak & ayah aku jenis tak pernah meminta2 kat anak2.

ingat lagi masa akhir2 hayat mak aku, masa tu aku tgh struggle dengan company baru yg tak stabil, gaji delay berbulan2. arwah mak masa tengah sakit tu, masih lagi nak bagi duit kat anak dia ni . ya Allah rindunya kt mak
Reply

Use magic Report

Post time 7-10-2017 09:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Ko xkejam. Belajar la utk ckp tidak. Mula2 mmg rase susah gile nk buat tp nti lame2 org akan phm. Psl mak ko tukar la care bg duit kt mak ko tu. Mcm bayarkan bil, belikn barang dapor, belikan brg keperluan.
Reply

Use magic Report

Post time 8-10-2017 05:15 PM | Show all posts
sis, jangan berkira pasal duit dgn mak atau adik beradik
they're family
duit bole dicari
Reply

Use magic Report

12
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.064777s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list