Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
Search
123Next
Return to list New
3561
View
62
Reply

Wak Doyok Patutnya Dah Nikah, Eh Apa Cerita Pula Ni?

[Copy link]

Author: CARI-MAL       Show all posts   Read mode

Author
Post time 13-9-2017 04:39 PM | Show all posts |Read mode
Eh, yakah Wak Doyok sepatutnya dah berkahwin pada April lalu?








"Jika diikutkan saya sepatutnya berkahwin pada April lalu malah persiapan pun sudah dilakukan,"

katanya kepada mStar Online.



Memetik mStar Online, pelakon  filem Abang Long Fadil 2 itu bagaimanapun mendedahkan hubungan mereka putus di tengah jalan.

"Tetapi jodoh itu di tangan Allah, semua yang dirancang tidak menjadi dan saya anggap tiada jodoh di antara kami," ujarnya.


Siapa wanita yang sepatutnya menjadi pasangan hidup ikon fesyen itu? Jangan ditanya sebab Wak sendiri tak mahu mendedahkan identitinya.








Pemilik nama Mohd Azwan Md Nor, 38, menjelaskan buat masa ini dia ingin mengasah lagi bakatnya dalam bidang lakonan.


Menurut Wak, jika diberi peluang bercinta sekali lagi dia berharap dipertemukan dengan seseorang yang memahami dirinya selain boleh menjaga ibunya.

"Kalau dapat jodoh seorang cikgu pun apa salahnya, lagi bagus sebab boleh jaga dan ajar anak-anak.




Foto: IG Wak Doyok



"Ciri-ciri wanita yang saya cari tidaklah yang terlalu tinggi cukup sekadar boleh memahami saya dan menjaga ibu saya.

"Tetapi sekarang saya memang tiada sesiapa kerana mahu fokus kepada karier seni terlebih dahulu," katanya.


Siapalah agaknya wanita yang disebut-sebut itu ya? - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2017 04:45 PM | Show all posts
mcm cacat wak doyok ni


inilah yg dikatakan impian dan perasan....xkira ko hodoh ke ko bodoh sekalipun...niat nak kahwin tu sentiasa ada.


dahhh ko gi pinang anak jantan org siapa nak bermenantukan jantan juga...


pinang   hok ori la wak doyok

be a man.


Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2017 04:46 PM | Show all posts
show them ur penny


penis...big no no
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2017 04:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Lepas ni ramai la cikgi2 dm wakdoyok.. Cuba nasib kot dapat jadi mbakdoyot
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2017 04:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Lepas ni ramai la cikgi2 dm wakdoyok.. Cuba nasib kot dapat jadi mbakdoyot
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2017 04:59 PM From the mobile phone | Show all posts
rasanya dia ni anak yg baik walaupun...sbb apa2 dia refer kt mak dia n selalu ckp psl mak dia.nk kawin pn cari yg bole terima dia n mak dia
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2017 05:00 PM | Show all posts
Cakap jer lar ngkau tak minat dengan pompuan, donut hei. Koser sangat pusing2 euhhh
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2017 05:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Kaki kecik mcm tak cukup darah mengalir
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2017 05:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Nak bini utk jaga mak die... dah kenapa... kata kaya Ko hire la nurse ke ape ke jaga mak Ko...  mentality bini umpama babu ke
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2017 05:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Jawa ni kalau tinggi hensem jugak. Ni nampak seketul jer pulak
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2017 05:16 PM | Show all posts
kedingnya kaki heshe...
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2017 05:22 PM | Show all posts
stokin mana stokin?
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2017 05:34 PM | Show all posts
tukar taste pulak ke?
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2017 05:58 PM From the mobile phone | Show all posts
Kesian Wak...lepas putus dengan CP...Wak nampak bersungguh2 pulak majukan diri

Mungkin nak tunjuk pada pihak bekas somi sana yang heols bukan sampah semata

Xpe Wak...macik adooo ni ha...meh kat macik meh...macik uli2 ekau tidekkkk tidekkk
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2017 06:00 PM | Show all posts
she replied at 13-9-2017 05:58 PM
Kesian Wak...lepas putus dengan CP...Wak nampak bersungguh2 pulak majukan diri

Mungkin nak tunjuk ...

putus dulu sbb ape ya chuolss ?
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2017 06:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Sah sah la heshe kunyit
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2017 06:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Dgn CP ke?ala siannn....
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2017 06:14 PM | Show all posts
ketahuan oleh bekas tunang ke yg heshe kunyit sejati...mcm kesah forumer budak jenie tu kot
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2017 06:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Amboi nak yang bekerja, boleh jaga mak, jaga anak, jaga ko lagi. Might as well cari bibik je. Selayaknya kena tinggal. Kerja apa dia ni? Bakat seni apa ada? Hujung2 asyik ulang icon fesyen sape iktiraf?
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2017 06:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Jap2 nk fokus pada karier seni? Keja seni ape yg dia buat?
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2017 06:57 PM | Show all posts
ukur baju di badan sendiri
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2017 07:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Wak doyok ni dia sendiri ke ngaku as icon fashion.. Pempuan x jadi kawen tu CP la kan
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2017 07:09 PM From the mobile phone | Show all posts
trying so hard nak cover bau kunyit ye wak ?
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2017 07:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Dh tua rupanya dia ni..
Kerjaya seni?
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2017 07:16 PM | Show all posts


wah umur heshe dh 38 thn rupanya. wd  ikon fashion ke?
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.052724s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list