Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
Search
5417
View
117
Reply

Lucu! Dua Minggu Bernikah, Siti Saleha Seakan Terlupa Dia Sudah Ada Suami

[Copy link]

Author: CARI-MAMS       Show all posts   Read mode

Author
Post time 12-8-2017 05:33 PM | Show all posts |Read mode
Melucukan bila pelakon Siti Saleha yang baru sahaja mendirikan rumah tangga baru-baru ini seakan tidak menyedari dirinya sudah pun berkahwin.


Malay Mail Online melaporkan suami Siti Saleha, Ahmad Lutfi Azhar berkata isterinya itu seakan terlupa pula majlis perkahwinan dan pelamin yang sudah dibuat untuk mereka.


Dia asyik terlupa yang ini perkahwinan kami dan ini pelamin kami.

Sebabnya kami selalu pergi ke majlis perkahwinan kawan.

Kali ini kami pula yang duduk di situ, katanya.


Manakala menurut Siti Saleha, dia sendiri berasa tidak normal sebenarnya. Bagaimana tu?


Dia rasa normal tetapi saya rasa tidak normal sebenarnya.

Foto: Malay Mail


Kehidupan sebenar berbeza apabila kami kini tinggal bersama. Ia menarik.

Berkahwin buat kami rasa tenang dan indah. Kami masih baru.

Sudah tentu perlahan-lahan kami akan selesakan diri, ujarnya. - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 12-8-2017 05:41 PM | Show all posts
biasalah.. takde la lucu mana..
Reply

Use magic Report

Post time 12-8-2017 05:41 PM From the mobile phone | Show all posts
Ape benda la cerita
Lupa pelamin la, Lupa majlis la, lupa dah nikah. Kejap normal kejap tak normal
Reply

Use magic Report

Post time 12-8-2017 05:52 PM From the mobile phone | Show all posts
Apa2 aje la..jgn lupa diri udah..hehe..semoga bahagia la saleha ye..
Reply

Use magic Report

Post time 12-8-2017 05:57 PM | Show all posts
Tak kelakar tak kelakar
Reply

Use magic Report

Post time 12-8-2017 05:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Jelaskan 3 isi penting artikel di atas.

10 markah
Reply

Use magic Report

Post time 12-8-2017 06:01 PM | Show all posts
LadyDiddy replied at 12-8-2017 05:57 PM
Jelaskan 3 isi penting artikel di atas.

10 markah

Soalan KBAT sgt

Tapi aku suka tgk kapel ni
Wpun laki dia tak hensem mcm laki ummi nazeera tp comel n suka senyum
Spiking omputeh sedap patulah sally berkenan
Reply

Use magic Report

Post time 12-8-2017 06:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Incanto replied at 12-8-2017 06:01 PM
Soalan KBAT sgt

Tapi aku suka tgk kapel ni

KBAT kan? Haha. Iols baca ulang2 tetap tak paham apa yang nak disampaikan.

Laki dia keje apa uols? Dengarnya pegawai kerajaan eh? Pangkat tinggi ke? Iols pun suka gak tengok deme berdua ni
Reply

Use magic Report

Post time 12-8-2017 06:12 PM | Show all posts
LadyDiddy replied at 12-8-2017 06:09 PM
KBAT kan? Haha. Iols baca ulang2 tetap tak paham apa yang nak disampaikan.

Laki dia keje apa u ...

A'ah..pegawai perhubungan dgn kementerian apa ntah
Reply

Use magic Report

Post time 12-8-2017 06:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Hahah lucunye lucunye
Reply

Use magic Report

Post time 12-8-2017 06:41 PM From the mobile phone | Show all posts
ala normal le.......
Reply

Use magic Report

Post time 12-8-2017 06:45 PM From the mobile phone | Show all posts
lain rang..lain rase...
hihi
Reply

Use magic Report

Post time 12-8-2017 06:49 PM | Show all posts
ok la tu,ada sket kelainan
kalau tak mesti cerita masak apa utk suami
Reply

Use magic Report

Post time 12-8-2017 06:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Jgn lupe muke laki dah la leha
Reply

Use magic Report

Post time 12-8-2017 07:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Mengada la engko ni
Reply

Use magic Report

Post time 12-8-2017 07:32 PM From the mobile phone | Show all posts
ha ha ha aku ketawaaaaaa
Reply

Use magic Report

Post time 12-8-2017 07:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Itu hari Samihah kuar statement tak percaya dah ade laki.. ni Saleha plak tak caya pelamin tu utk diri sendiri... Adeh!!! Tepuk dahi!!
Reply

Use magic Report

Post time 12-8-2017 07:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Owh lucunyaaa
Reply

Use magic Report

Post time 12-8-2017 07:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Alololooooo kelakarrrrnyaaaa... Sampai berguling2 gelak ni haa...  *krikkrik*
Reply

Use magic Report

Post time 12-8-2017 07:47 PM From the mobile phone | Show all posts
lucu apakah?
Reply

Use magic Report

Post time 12-8-2017 07:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Hahahahaha lucu nya
LOL
Reply

Use magic Report

Post time 12-8-2017 08:06 PM From the mobile phone | Show all posts
lucu lah sgt. apa yg lupa atas pelamin tu? lupa duduk? lupa posing. jgn jadi mia kayu malu berduaan kat rumah sudah. iols steady jah nikah, bila lah tetamu nak blah hmmmm
Reply

Use magic Report

Post time 12-8-2017 08:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Sallly percaya tak dia dah lalui malam pertama?
Reply

Use magic Report

Post time 12-8-2017 08:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Ntah ape yg lucu ntah

Tapi dari VC pendek pasal kawen diorng hari tu nampak laki die jenis yg suke buat lawak
Reply

Use magic Report

Post time 12-8-2017 08:21 PM From the mobile phone | Show all posts
first nite lupa tak?
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.071409s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list