Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
Search
12Next
Return to list New
1232
View
34
Reply

Pelamin Tenggelam Dek Banjir, Perkahwinan Dibuat Di Rumah Jiran

[Copy link]

Author: CARI-MAMS       Show all posts   Read mode

Author
Post time 12-8-2017 04:53 PM | Show all posts |Read mode
Apakan daya, majlis perkahwinan dua beradik terpaksa diteruskan meskipun pelamin mereka ditenggelami banjir, semalam.


Sinar Harian melaporkan perkahwinan tersebut diteruskan selepas khemah dan pelamin yang dipasang di Kampung Sungai Putat, Batu Berendam ditenggelami air.


Difahamkan perkahwinan Muhammad Al Azim Hamzah, 26 dan adiknya Nur Syafiqah, 21 tetap dilangsung di rumah jiran.


Manakala, majlis akad nikah dipindahkan ke Majid Kampung Sungai Putat malam tadi.


Kami terpaksa menyewa khemah lain untuk dipasang di lokasi yang lebih tinggi, kata Muhammad Al Azim Hamzah.


Manakala pelamin pula yang dah habis basah, kami kena hubungi pemiliknya agar dapat pasang lain secara ringas di rumah jiran," katanya lagi. - CARI

Add Image Caption Here




Reply

Use magic Report

Post time 12-8-2017 05:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Selamat pengantin baru, semoga kekal bahagia hingga ke syurga..
Reply

Use magic Report

Post time 12-8-2017 05:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Duh nayanya
Reply

Use magic Report

Post time 12-8-2017 05:18 PM From the mobile phone | Show all posts
Kesiannya.. Xpela dugaan nak kawen. Sok2 moga bahagia dan murah rezeki uolsss
Reply

Use magic Report

Post time 12-8-2017 05:27 PM | Show all posts
janji bilik pengantin tak tenggelam kan dikk..... karam di darat xpe....

Reply

Use magic Report

Post time 12-8-2017 05:27 PM | Show all posts
tak pe...yg penting akad...buat yg rukun tu dulu.
Reply

Use magic Report

Post time 12-8-2017 05:51 PM | Show all posts
Allahu ,dugaan...semoga kekal till jannah....
Reply

Use magic Report

Post time 12-8-2017 06:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Ujian ke ambang perkahwinan...semoga mjlis di umh jiran berjalan lancar dan segalanya dipermudahkan..
Reply

Use magic Report

Post time 12-8-2017 06:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Xpela, dugaan nak mendirikan rumahtangga. Yang penting akad nikah nanti xde masalah. Tu lagi utama.
Reply

Use magic Report

Post time 12-8-2017 06:40 PM From the mobile phone | Show all posts
sian.......
Reply

Use magic Report

Post time 12-8-2017 06:42 PM | Show all posts
takpelah.. sib baik ada pelamin back-up..
Reply

Use magic Report

Post time 12-8-2017 07:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Sikit he tu....

Ada yg kena bersanding sesorang lg sedih dikkk..
.
Reply

Use magic Report

Post time 12-8-2017 07:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Sabarlah..ada hikmah tu..selamat pengantin baru
Reply

Use magic Report

Post time 12-8-2017 07:41 PM From the mobile phone | Show all posts
Batu Berendam tu tukar nama ke Pelamin Berendam
Reply

Use magic Report

Post time 12-8-2017 07:41 PM From the mobile phone | Show all posts
Batu Berendam tu tukar nama ke Pelamin Berendam
Reply

Use magic Report

Post time 12-8-2017 07:50 PM | Show all posts
bila dah tua nti mesti ingat kisah ni jadi kenangan manis
Reply

Use magic Report

Post time 12-8-2017 07:56 PM | Show all posts
BAtu Berendam dah jadi Pelamin Berendam..

apa2 pun harap majis berjalan lancar
Reply

Use magic Report

Post time 12-8-2017 08:03 PM From the mobile phone | Show all posts
cantiknya pelamin mu ituuu
Reply

Use magic Report

Post time 12-8-2017 09:44 PM | Show all posts
jazaa100 replied at 12-8-2017 07:20 PM
Sikit he tu....

Ada yg kena bersanding sesorang lg sedih dikkk..

Ni bersanding sensorg sbb bakal suami/isteri kansel last minit ka, bersanding sorg2 sbb kawen dgn suami org yg juga jutawan... Yg gambar salah seorg tetamunya jd avi akak changa
Reply

Use magic Report

Post time 12-8-2017 10:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Aku pun ada jemputan kenduri kawin kat Segamat minggu depan..sepupu kawin..
Memandangkan dah setiap hari kat sini hujan..selebat2 hujan.malas betul aku nak pegi..dah la segamat tu mmg selalu banjir..buat nya tersangkut tengah jalan..naya je..tak berbaloi semata nak gi makan nasi minyak
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2017 12:25 AM | Show all posts
takpe malam malam sojuk...
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2017 12:29 AM From the mobile phone | Show all posts
Ni baru pelamin angan ku musnah tapi takpe yang penting dapat gak nikah..
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2017 02:32 AM From the mobile phone | Show all posts
Nama tempat pon Batu Berendam.. What do u expect?
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2017 03:29 AM | Show all posts
mbhcsf replied at 12-8-2017 05:27 PM
tak pe...yg penting akad...buat yg rukun tu dulu.

akad macamana pun, lepas 3 bulan cerai
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2017 03:32 AM | Show all posts
Madel replied at 12-8-2017 10:13 PM
Aku pun ada jemputan kenduri kawin kat Segamat minggu depan..sepupu kawin..
Memandangkan dah setiap ...

khennn...lagipun nasik minyak orang kawin sekarang ni takde satu yg sedap pun, cam palat je rasanya, catering cam kimak aje semua
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.082310s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list