Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
Search
12Next
Return to list New
1257
View
43
Reply


Koyak Rabak, 'Seluar Setan' Menjadi Kesayangan Wanita Ini

[Copy link]

Author: CARI-MAL       Show all posts   Read mode

Author
Post time 17-7-2017 03:06 PM | Show all posts |Read mode
Biasa kita akan lihat kanak-kanak tidak boleh berenggang dengan bantal atau selimut busuk. Orang dewasa juga tak terkecuali daripada memiliki perangai sebegini.


Begitu juga dengan wanita ini yang memiliki sehelai seluar sejak dari zaman sekolah lagi sehinggalah kini walaupun sudah berkahwin.







"Benda ni dari zaman sekolah lagi dan saya tetap bawa hingga ke zaman universiti.

"Saya sayang sangat seluar ni. Sehinggalah tahun 2013, saya berkahwin dan bawa seluar ni sekali," tulisnya.


Menerusi perkongsiannya itu melalui Facebook (FB) Kisah Rumah Tangga, wanita berkenaan akan memakai seluar berkenaan secara sembunyi-sembunyi ketika suaminya tiada di rumah.


Tapi yang 'parahnya', dia sangat menyayangi seluar berkenaan dan selesa memakainya walaupun sudah rabak seperti kain buruk.


Sayangnya, sembunyi punya sembunyi akhirnya suaminya terjumpa seluar itu dan menyangkakannya sehelai kain buruk. 'Rabak' hati wanita itu seluar kesayangannya dikatakan kain buruk.








Bagaimanapun, suaminya masih belum mengetahui 'cerita sebenar' di sebalik kain buruk itu.


Sampailah suatu hari apabila rahsianya terbongkar. Kali ini disamakannya seluar itu dengan 'seluar setan' pula.








Tapi wanita itu bernasib baik memiliki suami yang memahami, dan dia pun terus memakai seluar berkenaan dengan penuh rasa bangga.


Rata-rata netizen 'tak dapat tahan' dari membahan wanita berkenaan dan 'perangai peliknya' itu.

"Hahahahahahaha. Aduh keluar air mata aku membaca. Kalau teman pon ingat kain buruk. Dah lah celah kangkang koyak besar. Tapi bila dah selesa memang sayang. Sedap je pakai, sejuk berangin.

"Kot ya pun.. Jahitlah yang rabak tu... Patutlah laki kau pun cakap seluar setan lagi elok," antara komen netizen.









Foto: FB Kisah Rumah Tangga





Korang ada lagi ke perangai macam ni? - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2017 03:20 PM | Show all posts
kepam nauzubillah dekkk..
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2017 03:29 PM | Show all posts
dia tak boleh ke jahit yang koyak rabak tu?
aku pun ada jugak baju dengan seluar buruk-buruk..
tapi kalau dah koyak pandai la jahit bagi nampak senonoh..
dari biar berlubang macam apa..
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2017 03:29 PM | Show all posts
senang ler suami nak rogol wantu tido....sebab nampak seksi...
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2017 03:33 PM | Show all posts
hal dalam kain pn nk citer kt orang? haish ikut suka la ko nk pkai suar koyak ke terbelah ke
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2017 03:35 PM | Show all posts
dah ler tgh2 koyak lak tu
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2017 03:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Hahah aku pun ada suar kesayang.. tp still rupa suar.. ini dah dahsyat sgt la rupanya
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2017 03:40 PM | Show all posts
besar nya pinggang...bila pakai ikat tepi dgn getah ke mmg pompuan tu gemok
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2017 03:53 PM | Show all posts
Seluar koyak pun nak cerita di internet.  
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2017 03:56 PM From the mobile phone | Show all posts
Bende camni pun nak cite kat orang. Konon nak suh orang cakap laki sweet ke sanggup terima bini pakai suar kepam camtu.
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2017 03:59 PM | Show all posts
hahahah spender koyak rabak takdak ka
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2017 04:21 PM | Show all posts
Rainrein replied at 17-7-2017 03:56 PM
Bende camni pun nak cite kat orang. Konon nak suh orang cakap laki sweet ke sanggup terima bini paka ...

biasa la tu..zaman sekarang semua benda org nak cerita..

tp kelakar jugak la cerita dia.
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2017 04:24 PM From the mobile phone | Show all posts
benda macam ni pun nak share.. attention seeker betul org sekarang
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2017 04:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Daripada seluar tu macam size XL je akak ni
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2017 04:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Ini pun nk gtaw satu donia.. Seburuk-buruk seluar buruk lagi perangai
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2017 04:40 PM From the mobile phone | Show all posts
dulu ada baju tido kaler pink.. penah la selfie bagi kt bf, dia suka benor aku pakai baju tu.. lani dah koyak.. aku buang jela..  bleh plak dia meroyan xbg buang.. kejadahnya..   bkn baju tido seksi pon k
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2017 04:52 PM | Show all posts
cerita di internet dgn harapan menjadi tular dan dapat byk pujian
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2017 05:04 PM | Show all posts
Akak ni pun taknak kalah, nak jadi viral jugekkkkkk
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2017 05:18 PM | Show all posts
kepam nauzubillah dekkk..
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2017 05:23 PM | Show all posts
mesti bau pekung
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2017 05:45 PM | Show all posts
Euwww patut le disalah anggap kain buruk.  Dah macam roti jala dah pun elok le dihumbankan je.
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2017 06:00 PM From the mobile phone | Show all posts
Eeeee...  Mesti akak nk gemok pinggang mcm tong drum.. Seluar mcm tu org gemok je muat nk pakai..
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2017 07:59 PM From the mobile phone | Show all posts
matchstick replied at 17-7-2017 07:40 AM
besar nya pinggang...bila pakai ikat tepi dgn getah ke mmg pompuan tu gemok

Aku ada satu seluar getah udah putus. Kena lipat lipat macama kain pelikat. Ada sekali tu gi kedai mamak ikatan tu terburai....
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2017 08:13 PM From the mobile phone | Show all posts
kot ya pon jhit ler yg dh brlubang.. kalo iols tgk pon mmg kain bruk..
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2017 08:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Haha kalau dah lusuh sikit i takkan simpan dah. Jaga imej gitu.
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.055298s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list