Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
Search
1234Next
Return to list New
5641
View
76
Reply

Langgar Syarat Polis, Bekas Isteri Kedua Adi Putra Dihadap Ke Mahkamah

[Copy link]

Author: CARI-LTS       Show all posts   Read mode

Author
Post time 15-7-2017 05:02 PM | Show all posts |Read mode


sumber : internet



Bekas isteri kedua pelakon Adi Putra dihadapkan ke Mahkamah Masjistret Seremban hari ini atas pertuduhan melanggar syarat sebagai orang pengawasan polis.


Memetik laporan Bernama, Norshahida Zolkifly yang juga bekas pegawai Jabatan Imigresen Malaysia bagaimanapun mengaku tidak bersalah selepas pertuduhan ke atasnya dibacakan di hadapan Majistret Nurul Fitriza Ab Latif.


Mengikut pertuduhan, Norshahida didakwa melanggar syarat sebagai orang pengawasan polis dengan meninggalkan kawasan pekan Nilai tanpa kebenaran.


Kesalahan itu dilakukan pada 6 Julai lalu kira-kira pukul 3 petang di Silka Maytower Hotel dan Serviced Residences Jalan Munshi Abdullah, Kuala Lumpur.


Tertuduh didakwa mengikut Seksyen 15(4) Akta Pencegahan Jenayah 1959 yang memperuntukkan hukuman penjara minimum dua tahun dan tidak melebihi 10 tahun, jika sabit kesalahan.


Pendakwaan dilakukan oleh Timbalan Pendakwa Raya Soo Kok Weng manakala tertuduh diwakili peguam Haresh Mahadevan dan Ramzani Idris.


Mahkamah membenarkan ikat jamin RM5,000 dengan seorang penjamin dan mengarahkan tertuduh mematuhi perintah pengawasan sedia ada.


Majistret menetapkan 14 Ogos ini untuk sebutan semula kes.- CARI

Reply

Use magic Report

Post time 15-7-2017 05:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Penyangak lelaki yg gemar aktiviti kawen-cerai.  Go to hell AP
Reply

Use magic Report

Post time 15-7-2017 05:17 PM From the mobile phone | Show all posts
kesian plak aku ngn shahida ni..mcm malang je kawen ngn AP..dah la kene ceraikan kene buang keje..skg ni dh jd bakal banduan plak..karma apa yg mengikut kau ni dekkk oiii
Reply

Use magic Report

Post time 15-7-2017 05:18 PM | Show all posts
zaibo ni masih status pegawai imigresen kah? atau digantung tugas?
Reply

Use magic Report

Post time 15-7-2017 05:22 PM From the mobile phone | Show all posts
doubleA replied at 15-7-2017 05:18 PM
zaibo ni masih status pegawai imigresen kah? atau digantung tugas?

Katany bekas pegawai imigresen
Reply

Use magic Report

Post time 15-7-2017 05:24 PM | Show all posts
Hmmm.... Takziah. Kerja sebelumnya elok, now dah jadi bekas pula.
Reply

Use magic Report

Post time 15-7-2017 05:37 PM | Show all posts
milot replied at 15-7-2017 05:22 PM
Katany bekas pegawai imigresen

aah la tak perasan, fokus pada bekas isteri jah tadi

thank you ya
Reply

Use magic Report

Post time 15-7-2017 05:47 PM From the mobile phone | Show all posts
doubleA replied at 15-7-2017 05:37 PM
aah la tak perasan, fokus pada bekas isteri jah tadi

thank you ya

No prob.. sian jgk sheols.
Reply

Use magic Report

Post time 15-7-2017 05:49 PM From the mobile phone | Show all posts
idakamaruddin replied at 15-7-2017 05:17 PM
kesian plak aku ngn shahida ni..mcm malang je kawen ngn AP..dah la kene ceraikan kene buang keje..sk ...

Kenapa nak kesian plak? Dia buat keje haram tu before kawen ngan AP kan?
Reply

Use magic Report

Post time 15-7-2017 05:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Dia ni msih ngn ap lg kot...ap promote shawl kt ig..dia pun sbuk repost tlg promote jgk...pastu smua posting ap dok menge'like' jer
Reply

Use magic Report

Post time 15-7-2017 05:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Ceh kene buang daerah dekat nilai je pun. Aku ingt kena pegi ulu banat mana
Reply

Use magic Report

Post time 15-7-2017 05:58 PM | Show all posts
Acei007 replied at 15-7-2017 05:55 PM
Dia ni msih ngn ap lg kot...ap promote shawl kt ig..dia pun sbuk repost tlg promote jgk...pastu smua ...

kalo masih, nape ditulia bekas? ke dedua tu propa je?
Reply

Use magic Report

Post time 15-7-2017 06:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Ada rasa nak kesian, tapi jenayah dia buat pemerdagangan manusia kot
Lagi kesian kt manusia2 yg didagangkan tu, dia sesedap enjoy the money
So now balasan utk dia, kalo xde rasa insaf & menyesal, xtau lah
Reply

Use magic Report

Post time 15-7-2017 06:21 PM | Show all posts
bekas bini ke..bkn rujuk balik adibird dgn kedua2nye..
Reply

Use magic Report

Post time 15-7-2017 06:26 PM From the mobile phone | Show all posts
doubleA replied at 15-7-2017 05:18 PM
zaibo ni masih status pegawai imigresen kah? atau digantung tugas?

Ada tulis "bekas pegawai" atas tu
Reply

Use magic Report

Post time 15-7-2017 06:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by edoraixora at 16-7-2017 12:32 AM

Dabel post ropenye  
Reply

Use magic Report

Post time 15-7-2017 06:46 PM From the mobile phone | Show all posts
nak ksian tp sndri yg cri pnyakit dan msalah..
Reply

Use magic Report

Post time 15-7-2017 06:57 PM From the mobile phone | Show all posts
edoraixora replied at 15-7-2017 06:27 PM
Ada rasa nak kesian, tapi jenayah dia buat pemerdagangan manusia kot
Lagi kesian kt manusia2 yg did ...

Pemerdagangan manusia tu maksudnya dia bawa pati masuk malaysia dan bagi perlindungan sementara. Dia akan buat visa dan permit ikut pintu blkg. Which is warga asing kena datang dgn permit dan visa bekerja yg sah dulu baru boleh bekerja. Tp dia guna warga asing yg datang pakai visa pelancong dan buat visa dan permit kemudian. Bukan jual orang
Reply

Use magic Report

Post time 15-7-2017 07:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Nasiblah kak..sapa suruh buat kerja terkutuk tu
Reply

Use magic Report

Post time 15-7-2017 07:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Mak aiiii dahsyat gak kes minah ni
Reply

Use magic Report

Post time 15-7-2017 07:20 PM | Show all posts
SelakLangsir replied at 15-7-2017 06:26 PM
Ada tulis "bekas pegawai" atas tu

aah baru perasan lepas porumer reply. sebelum ni iols fokus kat bekas isteri je
Reply

Use magic Report

Post time 15-7-2017 07:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Cucucaca replied at 15-7-2017 06:57 PM
Pemerdagangan manusia tu maksudnya dia bawa pati masuk malaysia dan bagi perlindungan sementara. D ...

Main bantai je ko sebut istilah pemerdagangan manusia    
Reply

Use magic Report

Post time 15-7-2017 07:38 PM From the mobile phone | Show all posts
lebai malang sungguh dia ni. dh le ilang keje ilang title isteri. btw berita ni merungkai misteri mana pegi shahida ni masih keje imi atau sudah dibuang keje
Reply

Use magic Report

Post time 15-7-2017 07:40 PM From the mobile phone | Show all posts
yang Adiputra nyibuk pi hadir kes shahida pasaipa? nk up nama yg sendukah?
Reply

Use magic Report

Post time 15-7-2017 07:51 PM From the mobile phone | Show all posts
helicornia replied at 15-7-2017 07:40 PM
yang Adiputra nyibuk pi hadir kes shahida pasaipa? nk up nama yg sendukah?

Ada hadir ke ? Baca kat berita xde pun sebut ? Mata aku yg kero ke ?
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.056421s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list