Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
17918
View
269
Reply

akhirnya saya jadi janda, bebas dari belenggu lelaki ketagih forum

[Copy link]

Author: puanM       Show all posts   Read mode

Post time 5-6-2017 07:58 AM | Show all posts
Haha. Siapakah forumer tu?
Reply

Use magic Report

Post time 5-6-2017 08:23 AM From the mobile phone | Show all posts
aku mcm dpt bau2 hasanah je dlm cite ni
Reply

Use magic Report

Post time 5-6-2017 08:50 AM From the mobile phone | Show all posts
puanM replied at 4-6-2017 04:31 PM
10 tahun lebih, lebih dari 10 tahun, suami sehari suntuk berforum. di dalam forum ini. bod isu sema ...

Sedihnya baca. Hrap puan sabar dan skrg masanya nk rasa duit sndri.
Reply

Use magic Report

Post time 5-6-2017 08:51 AM From the mobile phone | Show all posts
sebu1 replied at 5-6-2017 07:54 AM
Puan M. Bermaksud puan Maideen. Ni aku rase troll je ni.  Sanggup kamu memfitnah dibulan Ramadan : ...

Berdasarkan hint2 yg ade i pun rasa dia
Reply

Use magic Report

Post time 5-6-2017 08:55 AM From the mobile phone | Show all posts
Hahaahaaahaaaaa...
Puan M ni kalo ni karangan hasanah semata mata kang betul betul dapat laki/bini gile porem 24 jam baru padan muka...
Masa tu puan M pulak 24 jam dok meratib kt porem ni lepas satu.. satu.. tred dibukak..

"Daku ditumbuk sang suami/isteri ketagih candu porem sampai rongak.."
"Suami/istriku asyik bertaakkbiiirrrr 24 jam di bod ci sambil tersengih kambing hinggakan gigi pon tinggal taring je..."
Reply

Use magic Report

Post time 5-6-2017 09:03 AM | Show all posts
kalau btl laki u mcm ni, sgt kesianlah..

tt tlg jawab pertanyaan weols kat sini, supaya kamix anggap cte kamu versi kak hasanah.

uols, maybe tt bz kot. maklumlah katanya mengasuh budak2 kan maybe x sempat berporum mcm si laki dia.

Reply

Use magic Report

Post time 5-6-2017 09:07 AM | Show all posts
betul ke ni, klu betul sapakah ex-laki akak tu..mohon diwarwarkan.. klu tak  betul sejenis k.hasanah la ni..
Reply

Use magic Report

Post time 5-6-2017 09:21 AM From the mobile phone | Show all posts
puanM replied at 4-6-2017 04:31 PM
10 tahun lebih, lebih dari 10 tahun, suami sehari suntuk berforum. di dalam forum ini. bod isu sema ...

Apa yang x laki puan buat kat forum sampai berjam...? Laki puan memang tak guna...syukur dah cerai..dahlah pemalas..kaki pukul bini lagi.
Memang ramai manusia yang acah2 alim tapi hipokrit. Puan patut bersyukur terlepas bebanan ini.. be happy lepas ni yah..tak perlu serabut pikir laki tak guna.

Anyway i pelik apa laki akak buat sampai berjam di forum? I tak sampai 30 mins pon dah bosan. Dulu i rajin juga baca gossip tempatan tapi sekarang kat sana pon i tak larat nak baca lebih 5 mins..bosan sampai nak muntah baca tentang patah dan lopa.    
Reply

Use magic Report

Post time 5-6-2017 09:22 AM From the mobile phone | Show all posts
Terus senyap tt. Attention seeker ke hape
Reply

Use magic Report

Post time 5-6-2017 09:31 AM From the mobile phone | Show all posts
aku.semut.merah replied at 5-6-2017 09:22 AM
Terus senyap tt. Attention seeker ke hape

Kes sakit hati ke Maiden sb kalah debat dgn Maiden ke ape kahkah
Reply

Use magic Report

Post time 5-6-2017 09:32 AM From the mobile phone | Show all posts
estrelle replied at 5-6-2017 08:51 AM
Berdasarkan hint2 yg ade i pun rasa dia

Khennnnn   
Reply

Use magic Report

Post time 5-6-2017 09:41 AM | Show all posts
dalam islam tak ada ayat khusus yang mewajibkan suami sediakan nafkah untuk isteri bila suami sendiri tak cukup duit. lepas tu seperti orang ialang waras, dia jerit takbir.


???

teruk tu

selepas sebulan lebih bercerai, terasa tenang menjalani kehidupan masa depan bersama anak2


good for u sis, semoga allah merahmati perjalanan hidup sis n anak2, insya allah amin

dont look back
Reply

Use magic Report

Post time 5-6-2017 09:42 AM | Show all posts
kena aku rasa multinick seseorg yg ske sbut takbirrrrrrrrrrrr
Reply

Use magic Report

Post time 5-6-2017 09:46 AM | Show all posts
takbirrrrr !!
Reply

Use magic Report

Post time 5-6-2017 09:56 AM From the mobile phone | Show all posts
mcm troll je ni...hahaha
Reply

Use magic Report

Post time 5-6-2017 10:00 AM | Show all posts
puanM as in puan Manak??
Reply

Use magic Report

Post time 5-6-2017 10:28 AM From the mobile phone | Show all posts
Sape lg yg suka sebut takbirrrrr

Tapi aku mls nk tulis kt sini kang tersalah speku

Ataupun si tt ni troll je..ada ke spesis hadap bforum smpai tak ingt dunia smpai bcerai org lain pn hadap bporem jugak
Kasik reveal la id klo btol laki ko tu
Reply

Use magic Report

Post time 5-6-2017 11:41 AM | Show all posts
benda camni mmg tak mustahil pun...ada kenalan rapat pun bercerai dgn wife nya sbb ralit main forum sampai terabai hal rumah....
Reply

Use magic Report

Post time 5-6-2017 11:42 AM | Show all posts
Ceh komen semua kat thread maideen.  
Reply

Use magic Report

Post time 5-6-2017 12:10 PM | Show all posts
alhamdulillah kalau dah bebas.. tak guna kawen ngan orang camtu.. cam kawen ngan tunggul kayu.. tapi nak tanye TT ngasuh anak orang kaya ke.. jaga 4 orang je pon dah dapat rm2k.. hebatt
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
5.922873s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list